loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

فعالیت بدنی درماني باعث کاهش درد نوع های متفاوت درد ستون فقرات خواهد شد

بهبود درد ستون فقرات با فعالیت بدنی

درد ستون فقرات ازجمله مشکل ها جوامع انسانی می باشد و بهبود ‌ های متعددی برای آن هست ‌‎

 
ورزش درماني باعث درمان انواع مختلف کمردرد مي شود چون ورزش تاثيرات مختلفي روي اعضاء بدن مي گذارد که اين تاثيرات داراي فوايد درماني زيادي هستند.


شايد براي شماهم پيش آمده باشد که در حين کار ناگهان کمر درد گرفته ايد و از انجام دادن کار بازمانده ايد. به طور معمول کمردرد ها تدريجي شروع مي شوند و اغلب با صدمات فيزيکي به دنبال بلند کردن وسايل سنگين و يا فعاليت‌هايي سنگين ايجاد مي شوند که در آخر هم به کمر درد حاد و يا ديسک کمر منجر مي شوند.

اصولا کمردرد یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوامع بشری است و با آن که درمان‌های متعددی برای آن وجود دارد‌، ولی هر کمردردی به درمان خاص خودش نیاز دارد و نمی‌توان نسخه مشترکی برای همه کمردردها پیچید و حتی بسیاری از این درمان‌ها نتایج رضایت بخشی برای بیمار در پی نخواهند داشت. با این حال، حدود نیمی از مبتلایان به کمردرد به تمرین‌هایی که در بخش‌های فیزیوتراپی یاد می‌گیرند و انجام می‌دهند، پاسخ داده و با انجام منظم و مداوم آنها بهبود می‌یابند. اما این ورزش‌ها چه هستند و با انجام آنها چگونه می‌توان از ابتلا به کمردرد پیشگیری کرد یا از شدت کمردرها کاست و آنها را درمان کرد‌؟

دکتر پارسانژاد، فیزیوتراپیست با اشاره به این که یکی از روش‌های مؤثر تمرین درمانی برای رفع کمر درد، آموزش استفاده از عضلات مرکزی ستون فقرات کمری و فعالسازی آنهاست که به مثابه یک سیلندر در ناحیه تنه قرار دارند و ثبات و کنترل حرکات در این ناحیه را تأمین می‌کنند، می‌گوید: بسیاری از افراد فکر می‌کنند با تقویت عضلات شکم و شش تکه شدن آنها، ماهیچه‌های ناحیه مرکزی ستون فقرات هم تقویت شده، عملکردشان بهبود می‌یابد و ثبات ستون فقرات هم بیشتر می‌شود در حالی که این تصور غلط است. جالب است بدانید با تمرینات سنگین در بدنسازی، این عضلات مهار شده و عملکرد مناسب خود را از دست خواهند داد.

این متخصص به تفکیک، روش‌هایی را برای تقویت عضلات کمر، معرفی می‌کند که اگر روزانه به مدت پنج دقیقه از آنها بهره گرفته شود نه تنها می‌توان عضلات مرکزی کمر را تقویت کرد، بلکه با آموزش بیشتر، می‌توان خود را از کمردرد مصون نگه داشت.

تقویت عضلات کمر، نه با دراز و نشست
باید بدانیم تمرین دراز و نشست، راه مناسبی برای تقویت عضلات مرکزی کمر نیست. 25 عضله، این سیلندر مرکزی کمر را می‌سازند و خوشبختانه ما مجبور نیستیم برای تقویت همه آنها، تمرین‌های متعدد انجام دهیم، چراکه همه آنها با هم عمل می‌کنند و وقتی این عضلات کارشان را درست انجام می‌دهند، از ران‌ها تا شانه‌ها ثبات ایجاد خواهند کرد.

به این ترتیب بهترین تمرین به جای دراز و نشست، قرار گرفتن روی آرنج‌ها و نوک پاهاست، در حالی که وضع ستون فقرات در راستای طبیعی خود حفظ شود، شبیه شنا رفتن روی زمین.

درست بنشینید و نفس عمیق بکشید...
همان‌گونه که دریافتید ستون فقرات را به سیلندری تشبیه کردیم که در بالای این سیلندر عضله دیافراگم شما قرار دارد که به نفس کشیدن شما کمک می‌کند و نقش بسیار مهم آن ایجاد ثبات مرکزی تنه است.

بررسی‌ها نشان داده بیماران مبتلا به کمردرد در مقایسه با افراد سالم، الگوی تنفس غیرطبیعی دارند. اگر هنگام تنفس، قفسه سینه شما بیش از حد به بالا و پایین حرکت کند، احتمالا شما قسمت بالای سیلندر عضلات مرکزی یعنی دیافراگم را بخوبی فعال نکرده اید. برای بازآموزی و فعال کردن مناسب دیافراگمتان سعی کنید در وضعیت مناسب بنشینید، به آرامی قسمت پایین شکمتان را به داخل بکشید. حالا بدون این که شانه‌ها و قفسه سینه به سمت بالا حرکت کند، نفس عمیق بکشید. این تمرین را در حالی که دست‌ها را روی شکم یا روی کمر قرار می‌دهید، تکرار کنید. شما باید احساس کنید دیواره عضلات مرکزی تنه، بیش از قبل متسع می‌شود.


کمتر بنشینید!
عضلات مرکزی برای مجموعه فعالیت‌های متنوع و متعدد بدن، مانند راه رفتن یا بالانس زدن ژیمناست‌ها طراحی شده و از آنجا که امروزه با توسعه فناوری بیشتر فعالیت‌های انسان‌ها در وضعیت نشسته است، بدن با استرس‌های ناشی از این تغییر، سازگار شده و در برابر آنها آسیب‌پذیر می‌شود. در صورتی که تمام فعالیت‌های ما در حالت نشسته باشد، عضلات مرکزی به مرور ضعیف می‌شوند و ما صرف زمان برای برگرداندن عملکرد طبیعی آنها نیاز خواهیم داشت.


منقبض کردن قسمت پایین شکم را فراموش نکنید
طرفین این سیلندر از عضلات متعددی تشکیل شده که مهم‌ترین آنها عضله عرضی شکمی است و اغلب اوقات در صورت عملکرد نامناسب، علت دردهای کمر، پشت و ران هاست. این عضله مانند یک کرست برای بدن شما عمل می‌کند و فشار داخل شکمی را تنظیم می‌کند.

زمانی که این عضله منقبض می‌شود، فشار داخل شکمی افزایش می‌یابد و سبب افزایش ثبات ستون فقرات می‌شود. بنابراین داخل فروبردن آرام قسمت پایین شکم، هنگام انجام تمرینات عضلات مرکزی و بلند کردن اشیا باعث انقباض عضله عرضی شکم و ایجاد ثبات بیشتر در این ناحیه می‌شود.

یک اشتباه بسیار رایج در میان مردم این است که وقتی پایین شکم را داخل می‌کشند و این عضله را فعال می‌کنند، تمایلی به نفس کشیدن ندارند. بدن نیاز به اکسیژن دارد، بخصوص زمانی که ورزش می‌کنید یا جسمی را بلند می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که در این وضعیت نفستان را حبس نکرده‌اید.

تقویت عضلات کف لگن را فراموش نکنید
اما بخش پایینی سیلندر عضلات مرکزی که معمولا فراموش می‌شوند، عضلات کف لگن هستند. عضلات کف لگن به دلایل متعددی اهمیت دارند از جمله ثبات مرکزی تنه. انجام تمرین «کگل» هنگام تمرینات عضلات مرکزی به تقویت پایه این سیلندر کمک می‌کند.

 

فواید ورزش درمانی در درمان کمردرد

ورزش درماني باعث درمان انواع مختلف کمردرد مي شود‌‎

 

ورزش هاي مفيد براي درمان يا کم کردن کمر درد
 
پياده روي و دويدن آرام:
پياده روي نيز يک فعاليت جسمي بسيار مناسب است. بسيار ساده مي توان پياده روي کرد؛ چه مسير کوتاه باشد و چه طولاني، چه سرعت پياده روي زياد باشد و چه کم، فايده و تأثير خود را خواهد داشت. اگر پياده روي مي کنيد بايد تعداد گام هايتان را افزايش دهيد به جاي اينکه اندازه گام هايتان را بيشتر کنيد. در واقع هر چه طول گام بيشتر باشد، ميزان پيچ خوردگي در ستون مهره ها بيشتر خواهد بود.
 



انجام دادن حرکات در آب:
تمرینات بسیاری برای درمان کمر درد در آب موجود است که بسیار مفید است و بهتر است بیمار ابتدا روش صحیح انجام دادن این حرکات را زیر نظر مربی مربوطه آموزش ببیند و سپس به تنهایی انجام دهد. برای اجرای تمرینات در آب باید کل بدن تا زیر گردن در آب باشد به طوریکه سرشانه ها به طور کامل در آب باشد و پس از آن حرکات انجام شود.البته راه رفتن در آب با همین شرایط هم برای رفع کمردرد موثر است.

 

دوچرخه سواري:
دوچرخه سواري به شرطي مناسب است که موقعيتي مناسب براي قرارگرفتن بر روي دوچرخه داشته باشيد (تناسب بين اندازه دوچرخه و ارتفاع بدن) و هيچ مشکل خاصي براي سطح ستون مهره ها ايجاد نشود. در اين موارد حتماً با پزشک تان مشورت کنيد، او مي تواند تمرينات و حرکات مناسبي به شما پيشنهاد کند. انواعی از دوچرخه ثابت های موجود در باشگاه های ورزشی دارای پشتی و تکیه گاه هست، که برای افراد مبتلا به کمردرد مناسب است.


شنا:
شنا بهترين ورزش براي کساني است که از کمردرد رنج مي برند. شنا نوعي درمان کامل براي مشکلات کمر است. وقتي که بدن در آب است، در حالت بي وزني است و از يک سري از قيد و بندها رها مي شود. در نتيجه ستون مهره ها تحت فشار و وزن بدن قرار ندارد.
 
از دیگر نکات حائز اهمیت در درمان کمر درد با ورزش توجه به این است که هرگز ورزش خود را با دويدن سريع و طولاني شروع نکنيد و دوي سريع را به طور کلی فراموش کنيد زيرا زماني که مي دويد، در هر گام ستون مهره ها 10 برابر وزن بدن را بايد تحمل کند. به علاوه موج هاي سختي در راستاي پاهاي شما بالا مي روند. در نتيجه، ستون مهره ها در معرض درد قرار خواهد گرفت.



اگر واقعاً اصرار داريد که بدويد، بايد احتياط کنيد و کفش هاي مناسبي بپوشيد که بتوانند از شدت شوک هاي وارده بر ستون مهره ها بکاهند. همچنین بدون مشورت با پزشک اقدام به دویدن نکنید.

بازدید : 62 تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1395 زمان : 14:51 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 گام هایی کلی برای برگزاری تشریفات عروسی

 
در تاریخ عروسی شخص در کل روز در مرکز دید ها تمامی افراد قرار خواهید داشت و هر کدام از میهمان هایتان در مورد شما نظری می دهند پس شما باید از همه لحاظ مانند لباس عروس و داماد، باغ عروسی، صرف غذا، ماشین عروس و حتی نوع پوشش کارکنان تشریفات بایدبهترین وکم نظیر تمامی این برنامه ریزی ها باید دقیق و حرفه ای باشد چون برنامه ریزی برای برگزاری جشن ممکن است حتی تا یک ماه به طول انجامد.


در اینجا برخی از اساسی ترین گام هایی را که باید در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار دهید ذکر می کنیم:

برنامه ریزی مراسم عروسی,برگزاری جشن عروسی,تشریفات عروسی در تهران

 
پیشنهاد چند گام اساسی
گام اساسی اول: تعیین تاریخ عروسی
بدیهی است که همه برنامه ریزی های شما به این تاریخ بستگی دارد. بنابراین ابتدا متناسب با آداب و رسوم خودتان نسبت به تعیین این تاریخ اقدام کنید. تاریخ مراسم روی هزینه های شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه های اجاره تالار در روزهای خاص و اعیاد و تعطیلات با روزهای عادی متفاوت است. حتی فصل برگزاری مهمانی می تواند تاثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد. اگر مهمان هایی از راه دور دارید بهتر است روزهای تعطیل را برای جشن خود انتخاب کنید. اگر در شهرهای پرترافیک زندگی می کنید، در نظر داشته باشید که معمولا ترافیک خیابان ها در تاریخ های خاص مثل: روز مادر، روز پدر و دیگر مناسبات به مراتب بیشتر از روزهای عادی است و ممکن است روی برنامه ریزی شما تاثیر بگذارد.



گام اساسی دوم: تهیه لیست میهمانان
بسیاری از خانواده ها تصوری که از تعداد مهمانان خود دارند با واقعیت منطبق نیست. بنابراین هرگز به حدس و گمان و تخمین اکتفا نکنید. خواهید دید وقتی لیست میهمانان خود را روی کاغذ بیاورید، با آنچه در ذهن داشتید تفاوت زیادی دارد. نکته دیگر این است که تهیه این لیست شاید تا یک هفته به طول انجامد. چراکه برخی از مهمانان در ابتدا از قلم می افتند. بنابراین هرچه سریع تر لیستی کامل و شسته و رفته از مهمانان خود و همسرتان با ذکر نام و تعداد افراد خانواده مدعو، تهیه کنید.

 

برگزاری جشن عروسی,برنامه ریزی مراسم عروسی,تشریفات عروسی در تهران

 
استفاده از تکنیک تخمین سه نقطه ای
ممکن است نسبت به تعداد دقیق افرادی که ممکن است در جشن شما حضور پیدا کنند شک داشته باشید. مثلا نمی دانید که آیا خانواده ای که در شهر دیگری زندگی می کنند برای عروسی شما خواهند آمد یا خیر. در این حالت از تکنیک تخمین سه نقطه ای استفاده کنید. ابتدا تعداد کسانی را که مطمئن هستید به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. بعد از آن تعداد کل مهمانان را با فرض اینکه همه و همه به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. حال میانگین این دو عدد را به دست آورید و مبنای محاسبات خود قرار دهید.


گام اساسی سوم: تعیین بودجه
بعد از تعیین تاریخ و تعداد مهمانان، باید نسبت به بودجه ای که قصد دارید برای عروسی خود خرج کنید، تصمیم گیری کنید. بهتر است قبل از هرچیز در این مورد با دوستان و نزدیکانی که اخیرا جشن خود را برگزار کرده اند مشورت کنید. هزینه ها را به صورت تفکیک شده مثل تالار عروسی، لباس عروس، آرایش عروس، گل، ماشین عروس و… روی کاغذ بنویسید. سپس نسبت به تعدیل آنها با توجه به آنچه که در نظر گرفته اید اقدام کنید. تحقیق در بازار را فراموش نکنید. با کمی پرس و جو در بازار می توانید تصمیم بهتری بگیرید.
 


برگزاری جشن عروسی,شام عروسی,لباس عروس و داماد


گام اساسی چهارم: تعیین محل برگزاری جشن
باغ یا تالار، منزل مسکونی یا ویلای یکی از نزدیکان فرقی نمی کند. آنچه مهم است توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاری و نیز بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. در تعیین محل برگزاری مراسم عروسی علاوه بر این ها، نکات دیگری نظیر: تعداد مهمانان، فصل برگزاری، آب و هوای منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها می تواند در تصمیم گیری شما درباره محل برگزاری مراسم تاثیرگذار باشد. اگر تاریخ جشن شما، یکی از اعیاد و یا روزهای خاص است، هرچه سریع تر نسبت به رزور تالار و یا باغ اقدام کنید. چراکه ممکن است در تاریخ مورد نظر شما، تالار ها و باغ های مناسب رزرو شده باشند.


گام اساسی پنجم : کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است
مهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند و کترینگ و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت غذا می بایست مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید اشکالی ندارد در عوض می توانید مطمئن باشید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است. اگر مشکل بودجه دارید، قویا توصیه می کنم که مهمان کمتری دعوت کنید اما از کیفیت شام کم نکنید. امروزه دعوت کردن کلیه قوم و خویش ها و دوستان دور، مرسوم نیست.

 

بهتراست از دعوت کردن برخی از مهمانان به مراسم عروسی خود صرف نظر کنید در عوض به مهمانان کمی که دعوت کرده اید، بهترین سرویس را ارایه دهید. اگر تشریفات شام عروسی را به صورت سلف سرویس برگزار می کنید، مطمئن شوید که برای هر 50 میهمان، یک میز شام وجود دارد. این نکته مهمی است. اگر 350 میهمان باید سر یک میز شام پذیرایی شوند، دو ساعت طول می کشد تا تمام مهمانان شام بخورند. چراکه باید صبر کنند یک گروه شام خود را صرف کند و سپس گروه بعدی شام بخوردند و این یک فاجعه در برگزاری عروسی است.
 

برنامه ریزی مراسم عروسی,مراسم عروسی,شام عروسی

 
گام اساسی  ششم :انتخاب ماشین عروس که چه ماشینی باشد
انتخاب ماشین عروس بستگی به نظر عروس خانم وآقا داماد دارد وانتخاب ماشین به موقعیت خانوادگی،شغلی و یا نظر شخصی عروس و داماد دارد و به دنبال بهترین ماشین برای عروسی می باشند تزئین ماشین عروس بستگی به ذوق وسلیقه وایده جالب گل فروشی ها وخود عروس خانم وآقا داماد می باشد. تزئین ماشین عروس با انواع گل های زیبا،روبان،بادکنک وجدیدن هم با نقاشی گل روی ماشین یا مدل چهره پرازگل راانتخاب می کنند،که همگی بسته به هزینه عروس خانم وآقا داماد بستگی دارد.

بازدید : 126 تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395 زمان : 10:57 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 

اسپانیا ناحیه در اروپاست که به خاطر ملتپرتلاش خود، سواحل آفتابی و زمان باورنکردنی مشهور و شناخته شده است.

اگرچه هیچ سفری به این کشور بدون بازدید از شهرهای بزرگ آن همچون مادرید و بارسلونا تکمیل نمی‌شود اما شهرهای کوچکی که دارای زیبایی و شگفتی فراوان هستند را نباید از دست داد.

 در بیشتر موارد، این شهرهای کوچک در اسپانیا نسبت به شهرهای بزرگ‌تر ارزان تر هستند و موارد زیبایی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند شهر کوچک در اسپانیا بپردازیم.

 بسالو:

  برای اینکه متوجه شوید کشور اسپانیا در قرون وسطی چه شکلی بوده است ، هیچ جایی بهتر از شهر بسالو پیدا نخواهید کرد. شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است.

 پل زیبای موجود در آن را که بر روی رودخانه Fluvià ساخته شده است را از دست ندهید.

 قدمت این پل به قرن دوازدهم بر می‌گردد. بازدید از کلیسای سنت پره که قدمت آن به قرن یازدهم بر می‌گردد نیز بسیار عالی خواهد بود. مطمئن شوید که بر روی پل پیاده روی می کنید و در مکان‌های آرام آن عکس می‌اندازید.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است

  Ainsa:

  در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد. بهترین قسمت برای بازدید در این شهر بی شک قلعه Ainsa است که می‌توان آن را در یکی از انتهای پلازا سان سالوادور پیدا کرد.

 بخش‌هایی از این قلعه متعلق به قرن یازدهم است، اگرچه بیشتر بخش‌های ساختمان از قرن شانزدهم باقی مانده است. دو برج این قلعه به موزه منتقل شده است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد

 در جزیره اسپانیایی مالورکا و در قلب رشته کوه‌های Serra de Tramuntana، یک روستای زیبا و دلربا به نام Deià را پیدا خواهید کرد. این روستا به خاطر مناظر زیبا و نیز صخره‌های عمیقی که مشرف به دریای مدیترانه و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده بود.

افرادی که عاشق ادبیات هستند این روستا را تحسین خواهند کرد زیرا میزبان نویسنده بزرگی به نام رابرت گرویز بوده است. این روستا همچنین دارای یک ورودی ساحلی به نام Cala de Deià است.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  روستای Deià، به خاطر مناظر زیبا و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده است

 Castellfollit de la Roca:

 در جایی که رودخانه Fluvià و Toronell به یکدیگر می‌رسند، یک صخره بازالتی تشکیل شده است.

 در این تخته سنگ، که به لطف گدازه باستان ایجاد شده ، کل شهر قرار گرفته است. زمانی که به این شهر می‌رسید، متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت.

 زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید زمانی را برای کاوش جاذبه‌هایی همچون Pont Trencat یا پل شکسته قرار دهید. بازدید از کلیسای قرن سیزدهم سنت سالوادور را فراموش نکنید.     

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید، از مناظر زیبای آن عکس بگیرید

 کودییرو:

 کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست‌هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند.

 این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان‌های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید.

مناظر بی نظیری در این روستا یافت می‌شود و برخی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب‌های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست

 Olite:

 در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است. تاریخ نشان می‌دهد که این شهر در قرن هفدهم توسط ویزیگوت‌ها تاسیس شده است، اما در واقع در قرن دوازدهم تشکیل شده و جان گرفته است.

یک قلعه گوتیک از قرن سیزدهم نیز در این شهر قرار دارد که محل اقامت چارلز سوم بوده است و امروزه برای بازدید عموم باز است.

در حالیکه در شهر Olite می‌توانید از Iglesia de Santa Maria la Real دیدن کنید اما سعی کنید در مورد تاریخ این کشور نیز اطلاعاتی به دست آورید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است


 کاسارس:

 شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره‌های بزرگی در این شهر قرار دارد که مشرف به دریای آلبوران هستند.

 اگر به معماری علاقه دارید، می‌توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار دارد. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می‌توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدش مشهور شده است

 مورلا:

 مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد. معماری و تاریخ یکی از اصلی ترین جاذبه‌ها در مورلاست و شما نمی‌توانید این شهر را بدون دیدن قلعه موجود در آن ترک کنید.

 اگر عاشق مواد غذایی هستید باید سری به نانوایی محلی بزنید و از نان‌های مخصوصی که در آن پخت می‌شود استفاده کنید. این نان با نام flaons شناخته شده و با پنیر پر شده است. زمانی که در مورلا هستید می‌توانید کوه‌های Maestrazgo را نیز کاوش کنید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد


 الکیوزار:

 شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد. این ناحیه به عنوان قطب تفریحات فضای باز شناخته است. فقط چند صد نفر از ساکنان الکیوزار هنوز در آن زندگی می‌کنند.

 امروزه اصلی ترین دلیل بری کاوش و گشت و گذار در این شهر، تحسین معماری تاریخی، بازدید از مجموعه آثار موجود در موزه Colegiata de Santa María la Mayor و انجام تفریحات فضای باز است.

 سرگرمی‌های محبوب شامل کوه پیمایی در کنار دره ریو ورو ، دره نوردی ، تماشای پرندگان و حتی دوچرخه سواری است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد


 کاداکس:

  در استان خیرونا و در یک منطقه ساحلی با عنوان کوستا براوا، شهر ساحلی کاداکس قرار گرفته است. این شهر به خاطر اینکه میزبان نقاش معروف سالوادور دالی است مشهور و شناخته شده است.

 گردشگاه‌ کاداکس شما را به رستوران غذای دریایی و بوتیک‌های محلی هدایت می‌کند اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب‌های آبی رنگ دریای مدیترانه است.

 

بازدید : 96 تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395 زمان : 16:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)
قیافه
بازدید : 63 تاریخ : دوشنبه 05 مهر 1395 زمان : 13:53 نویسنده : ایفانت نظرات (0)
دوربین
بازدید : 76 تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 15:04 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان : راه ها تور به کیشو گرفتن تور سوئد

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

هتل سورینت مریم کیش

نمای لوکس و چشم نواز هتل سورینت مریم منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است که با ورود به هتل و برخورد دوستانه و محترمانه کارکنان هتل به روشنی قابل فهم است. هتل سورینت مریم که در سال 92 بازسازی کاملی را به خود دیده از 154 اتاق و سوییت مختلف بهره می برد که شامل اتاقهای 2 تخته دوبل و توئین،3 تخته،همچنین 12 سوئيت معمولی و 4 سوییت رویال می باشد. نزدیکی به مراکز خرید و بازارها، وجود رستوران با غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی به علاوه دیگر امکانات هتل، اقامتی دلچسب را در جزیره زیبای کیش و این هتل رقم خواهد زد.

 

رستوران شبنم هتل سورینت مریم با ظرفیت 120 نفر و ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، بام هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت 120 صندلی به منظور صرف صبحانه ایی دلپذیر و کافی شاپ واقع در لابی هتل بخشی از امکانات پذیرایی هتل را تشکیل می دهد.
مزایای هتل سورینت مریم :

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

 

هتل سورینت مریم کیش

از دیگر امکانات هتل : تلویزیون، مینی بار، فضای سبز، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، خشکشویی، صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و ...

هتل سورینت مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

هتل سورینت مریم کیش

 تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124578307, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 ,
هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی میل نمایید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها برخوردار شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.


مزایای هتل داریوش کیش :

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش.

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124249741, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی شاپ، تلویزیون، مینی بار، تلفن، سالن پذیرایی، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، مرکز تجاری، فضای سبز، زمین تنیس و ...
هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره‌ی کیش در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته و دارای فضای سبز با نشاط به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آبهای آبی خلیج فارس است. طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد. دسترسی راحت به مراکز خرید و تفریحی جزیره از ویژگی های مهم این هتل است که می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله‌ی تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.


مزایای هتل فلامینگو :

هتل فلامینگو کیش هتلی مجلل، با امکانات خوب اقامتی، رفاهی و وصول به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم دارد.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09125238054, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی نت، تاکسی سرویس، آسانسور، پارکینگ، رستوران، تلویزیون، فضای سبز، تلفن، کافی شاپ، اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات پزشکی و ...

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

بازدید : 152 تاریخ : چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 11:06 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان : سرمایه گذاری ونکوورو اقامت کشور کانادا

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت آشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


    دسته: مهاجرت به کانادا

استان کبک کانادا

کِبـِک (به فرانسوی: Québec) یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

این استان از نظر جغرافیایی بزرگ‌ترین و از نظر جمعیت دومین استان کانادا (پس از اونتاریو) به شمار می‌رود.

مساحت آن حدود ۱٬۵۴۲٬۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی سه برابر مساحت فرانسه و کمی بیش از چهار برابر ژاپن است.

 

از جنوب تا شمال کبک کمی بیش از ۱۷ درجه عرض جغرافیایی و پهنه شرقی -غربی در حدود ۲۲ درجه طول جغرافیایی قرار دارد.

این استان پهناورترین استان کانادا و دارای جمعیت بسیار کمی است که بیش از ۹۰ درصد آن جزو کاناداست. در زمان استعمار فرانسه و تأسیس فرانسه نو سرزمین کبک شامل چند ده کیلومتر از سواحل دو طرف رودخانه سن لوران بود، جایی که اولین مهاجران برای زراعت سکونت گزیدند.

سرزمین کبک آمیزه‌ای از جغرافیای متنوع است. این سرزمین به سه بخش بزرگ جغرافیایی از شمال به جنوب تقسیم گردیده است. فلات لورنتین حدود ۹۵٪ مساحت کبک را اشغال کرده و جزیی از کاناداست و یکی از قدیمیترین عوارض جغرافیایی جهان است. مرز جنوبی آن شامل لورنتید، رشته کوه معروف به تپه‌های گرد، جنگل‌ها و دریاچه‌هاست. زمینهای کم ارتفاع سن لوران دشتی است متشکل از زمین‌های واقع در حاشیه دو طرف رودخانه با همان نام.
آب و هوا

در کبک چهار فصل بسیار متضاد جای یکدیگر را می‌گیرند، از جمله یک بهار آرام و لطیف و کوتاه و یک پاییز سرد و رنگین. فصلهای مشخص‌تر زمستان و تابستانند.

Neige Montreal.JPG

تابستانها گرم و اغلب نمناک، و زمستانهای سرد و نسبتاً طولانی و برفی و همچنین نمناک. در این فصول بسیار متناقض گاهی درجه دمای هوا به ۳۵ درجه سانتیگراد در تابستان و -۳۵ درجه سانتیگراد در زمستان می‌رسد. دوره برف و سرما در جنوب (در مونترال) چهار ماه و در شمال (در رادیسون) شش ماه است. میزان بارش برف در این مدت در کبک یا مونترال به همان مقدار است که در روسیه، هلسینکی یاحتی اسلو است. بطور کلی این باد سرداست که درجه متوسط دما را سرد می‌کند. (برف کمی همراه با باد می‌آید).

شهرهای ساحلی (شبه جزیره‌ای) از هوای معتدل و دمای بسیار لذتبخش اقیانوس بهره مندند که یک زمستان لطیف و تابستان خنکتر را ایجاد می‌کند.
جمعیت

جمعیت کبک در حدود ۷٬۶۶۹٬۱۰۰ نفر است. تراکم جمعیت کبک بسیار کم و درحد ۴٫۹ نفر در هر کیلومتر مربع است.

در شمال آن سکونت بسیار کم است و ۸۰ درصد از جمعیت کبک در سواحل رودخانه سن لوران سکونت دارند.
زبان رسمی

زبان اصلی و رسمی کبک، فرانسه است. استان کبک بخش فرانسه زبان کانادا می‌باشد. ۸۳٪ مردم کبک فرانسه زبان هستند. بعلاوه کبک تنها سرزمین با اکثریت فرانسه زبان در آمریکای شمالی بجز مجمع‌الجزایر فرانسوی سن پی‌یر و میکلن است.

زبان انگلیسی زبان ۸٪ کبکی هاست. این انگلیسی زبانان در بخش غربی مونترال متمرکزند.
مهاجرت به کانادا از طریق کبک

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک، که سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد، متقاضی متعهد می‌گردد مبلغ بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار کانادا را در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

مزیت‌ها و شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک در زیر آورده شده است:
مزیت‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

   عدم نیاز به داشتن مهارت در زمینه زبان انگلیسی و یا فرانسوی

   عدم الزام به راه اندازی بیزینس

   سریع‌ترین روش مهاجرتی به کانادا

   اخذ اقامت دائم کانادا بدون هیچ‌گونه شرط


شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

شرایط لازم          روش سرمایه گذاری کبک

ارزش اموال و دارائی‌ها       معادل ۱٬۶۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا (شامل ملک، سهام، پول نقد- لازم به انتقال این اموال به کانادا نمی‌باشد)

سابقه کاری          داشتن سابقه کاری مدیریتی تمام و یا بخشی از یک بنگاه تجاری به مدت ۲ سال در ۵ سال گذشته

سرمایه گذاری لازم پرداخت مبلغ ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار به دولت کانادا

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای طراحی وب سایت ارزان  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

بازدید : 131 تاریخ : چهارشنبه 17 شهریور 1395 زمان : 16:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


"مهاجرت" موضوعی که می تواند در زندگی شما تاثیر بسیاری داشته باشد.مهاجرت به یک مقصد خوب با یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با متخصصان این کار و از راه قانونی می تواند مسیر زندگی شما را به سمت موفقیت و خوشبختی هدایت کند و این تاثیر نه تنها در زندگی شما می باشد, بلکه باعث ساخت آینده ای مطمئن و درخشان برای خانواده و فرزندان شما خواهد شد.در طرف مقابل شتابزدگی در این کار و دنبال کردن تبلیغات دروغ و سایتهای نامعتبر که تنها قصدشان هدایت شما به سمت نابودی و کسب درآمد برای خودشان از این راه میباشد, یا اقدام از راه های غیر قانونی برای رسیدن به کشور مقصد, تنها باعث نابودی آینده و زندگی شما و خانوادتان خواهد شد.امروزه شاخص های مهاجرت به پیشرفت و تکنولوژی تغییر کرده است به نحوی که باعث شده بسیاری از کشورهای مدرن و پیشرفته به مقصد اکثر متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است.البته آیتم هایی مانند رشد و ثبات در اقتصاد,شرایط اجتماعی خوب, موقعیت بین المللی کشور مقصد و .... تاثیر دارد.

 این روزها در میان کشورهای رو به رشد و پیشرفته که بستری مناسبی برای مهاجرین فراهم می کنند, کشور استرالیا و کانادا به یکی از مقاصد اصلی برای متقاضیان مهاجرت و اقامت تبدیل شده است.در این مقاله قصد داریم تا به چند تفاوت میان استرالیا و کانادا برای مهاجرت بیان کنیم.استرالیا و کانادا, هر دو برنامه های کامل و هیجان انگیزی برای جذب متقاضیان دارند.سوال اصلی این است که در حال حاضر کدام کشور برای مهاجرت بهتر است کانادا یا استرالیا ؟ در ادامه ما به بازخورد های انتخاب استرالیا یا کانادا به عنوان مقصد مهاجرت را می پردازیم.اول از همه پروسه مهاجرت است.یعنی شما به عنوان یک متقاضی مهاجرت به استرالیا یا کانادا باید چه مدت زمان منتظر تایید کشور مقصد برای ورود به عنوان یک شهروند باشید که این موضوع برای هر کدام از این کشورها نسبت به پروسه مهاجرت و گرفتن اقامت و پرونده شما متفاوت است.در این مورد تفاوت چندانی بین این دوکشور نیست.

آب و هوا

شما به دنبال کدام هستید؟استرالیا با مناظر زیبا و طبیعت فوق العاده و داشتن آب و هوای معتدل در طول سال مکان مناسبی برای زندگی به نظر میرسد.این در حالی است که شما در کشور کانادا با سرمای شدید روبرو هستید و این موضوع به دلیل نزدیکی آن به قطب شمال است.این نزدیکی حتی باعث شده است که مقدار زیادی از خاک این کشور خالی از سکنه باشد.البته کانادا در قسمت جنوب غربی یعنی جایی که شهر ونکور قرار دارد دارای آب و هوای معتدل می باشد.

فرصت های شغلی

هر دو کشور استرالیا و کانادا دارای منابع طبیعی و معادن بسیاری هستند که در این مورد فرصت های شغلی در استرالیا و کانادا باید بیشتر باشد و بتوانند پرداخت بهتری به کارگران خود نسبت به کشور های دیگر داشته باشند.در هر دو کشور زمینه برای برخی فرصت های شغلی بیشتر است به عنوان مثال موقعیت های شغلی برای پرستاران در کانادا بیشتر از استرالیا میباشد.کانادا در برابر استرالیا به عنوان یک قطب بزرگ تولید شناخته می شود در حالی که کشور استرالیا به کشوری محبوب برای شرکت های آمریکایی که در زمینه IT فعالیت می کنند تبدیل شده است.

سیستم حمل و نقل عمومی

حمل نقل مردم در کانادا و تورنتو به وسیله اتوبوس ها, ترن ها و ترامواها انجام میشود.نکته جالب این سیستم مرتبط بودن همه آنها با هم است.طولانی بودن مسیر شما تاثیری بر نرخ کرایه ندارد و هزینه یک مسیر یک طرف در کانادا تقریبا سه دلار می باشد.سیدنی از شبکه مترو محروم است.

حمل و نقل عمومی در کانادا و استرالیا

اما برای سیستم حمل و نقل عمومی خود از اتوبوس ها و قطار ها استفاده میکند.حداکثر هزینه های رفت آمد با قطار در این کشور تقریبا نه دلار میباشد و برعکس کانادا مبلغ آن بستگی به مقدار مسافت دارد.مسیرهای اتوبوس ها هم به شش قسمت مساوی تقسیم شده و در این سیستم حمل و نقل نیز مقدار هزینه بستگی به مسافت طی شده دارد, که حداکثر آن تقریبا 5 دلار برای یک مسیر یک طرفه میباشد.

مخارج زندگی

هزینه های زندگی در استرالیا به دلیل مالیات مسکن بسیار بالا می باشد.این در حالی است که در کانادا مسکن بیشتر از استرالیا مقرون به صرفه می باشد.طبق آمار هزینه های زندگی در کانادا کمتر از استرالیا می باشد.در هر دو کشور پرداخت مالیات بیشترین سهم را در هزینه های زندگی افراد دارد.در ادامه برای آشنایی با هزینه های زندگی در کانادا می توانید از ویدئو هزینه زندگی در کانادا به زبان فارسی استفاده نمایید.

تنوع نژادی

تعداد زیادی از جمعیت تشکیل دهنده استرالیا و کانادا را قومیت ها و نژاد های گوناگون تشکیل میدهد.اکثریت این تنوع در کشور کانادا مهاجرینی از چین, هند, سریلانکا, جامائیکا و درصدی هم از کشورهای خاورمیانه تشکیل میدهد که البته این روزها این جمعیت رو به رشد است.تنوع قومی و نژادی در کشور استرالیا بیشتر از کشورهای اندونزی, تایلند و لبنان می باشد و درصد کوچکی را هم از آمریکای جنوبی شامل می شود.

سهولت اخذ اقامت

با توجه به تاکید اخیر دولت کانادا نسبت به تسلط مهاجرین به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسه اما به طور کلی روند درخواست روادید برای کانادا آسان تر است.در صورتی که به طور کلی هر دو کشور تابع یک فرآیند و استاندارد برای مهارت های متقاضیان هستند اما کانادا روند کند تری نسبت به استرالیا برای بررسی و ارزیابی درخواست متقاضیان دارد.

اقامت دائم

گرفتن اقامت دائم کشور استرالیا و کانادا شرایط خاص خود را دارد.به این معنی که فرد متقاضی باید شرایط خاصی را داشته باشد تا بتواند واجد شرایط مهاجرت به استرالیا و یا کانادا و اخذ اقامت این کشورها باشد.شرایطی مانند تسلط شما به زبان, مهارت های شما در حرفه تخصصی شما, میزان تحصیلات, تجربه کاری و غیره.این گزینه ها نشان دهنده آینده زندگی کاری و خانوادگی شما در کشور مقصدتان است.

اقامت کانادا و استرالیا

یکی دیگر از تفاوتهای این دو کشور در ارزیابی درخواست متقاضیان است که در استرالیا, فرد متقاضی باید مدارک تحصیلی و یا سابقه کار خود را قبل تایید اداره مهاجرت, به این کشور و به ادارات مربوطه ارسال نماید تا در مورد صلاحیت شما تصمیم گیری شود که در این روند به دلیل طولانی شدن پروسه امکان قدیمی و بی اعتبار شدن مدارک شما و یا عوض شدن شرایط مهاجرت وجود دارد که در این صورت نیاز به ارسال دوباره مدارک و یک روند تکراری میباشد. اما در کانادا بعد از پر کردن فرم های مورد نیاز و تایید صلاحیت توسط اداره مهاجرت این کشور می توانید مدارک و سوابق خوذ را ارسال کنید تا درخواست شما بررسی شود که این پروسه سریعتر هم انجام میشود.هرچند که می توان از فراین اولیه ارزیابی کانادا به عنوان مشاوره استفاده کرد.

در استرالیا پس از ارزیابی و تایید صلاحیت شما اقامت و ویزای شما در تمام ایالت ها و مناطق این کشور مورد تایید است.در حالی که در کانادا تایید درخواست شما و گرفتن اقامت از یکی از ایالت ها این کشور به معنی تایید آن توسط ایالت های دیگر نمی باشد.و اگر فردی قصد جابجایی بین ایالت های کانادا را دارد باید تاییدیه خود را از چند ایالت داشته باشد.این موضوع یک مزیت مهم برای استرالیا می باشد.آموزش و تحصیل و خدمات درمانی و بهداشتی برای همه به صورت رایگان, برابر و آزادانه در هر دو کشور وجود دارد.سیستم خدمات درمانی و بهداشتی کانادا و استرالیا به صورت رایگان می باشد و این سیستم بسیار شبیه هم می باشد.

برای بدست آوردن اطلاعات لازم می توانید به سایت اداره مهاجرت دولت استرالیا مراجعه کنید.

برای بدست آوردن اطلاعات لازم می توانید به سایت اداره مهاجرت دولت کانادا مراجعه کنید.
























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

بازدید : 190 تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 19:21 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: طراحی بسیار زیبای دکوراسیون درب منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.خانه‌تکاني فرصتي براي همراهي و همفکري است. بويژه در اين روزگار که کار و مسووليت‌هاي خارج از خانه فرصت‌هاي بودن کنار هم را به کمترين حد ممکن رسانده است.

 شايد خانه‌تکاني بهانه خوبي براي نزديک‌تر شدن و پراکندن عطر مهرباني در خانه باشد؛ براي داشتن خانه‌اي تميز و زيبا در شروع سال نو، تقسيم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصميم گرفتن همه کارهايي ساده، ولي مهم است که بايد با همراهي تک‌تک اعضاي خانواده انجام شود. يادمان باشد، خانه‌تکاني هميشه فقط در تميز کردن و رفت و روب خلاصه نمي‌شود و گاهي خريد وسايل کوچک، تغيير چيدمان خانه و ايجاد تنوع هم جزئي از مراحل استقبال از بهار است.

ايام خانه‌تکاني زمان خوبي است که از دست وسايل اضافه که به کارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌کنند که هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل که در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب کنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مکان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد کنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عکس يا نصب يک آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

لوسترها و روشنايي هاي ديواري زيبا هم مي تواند يکي از گزينه ها تغيير باشند.

با جرات و جسارت کف پله هاي خانه تان را رنگ کنيد. هم مي توانيد رنگ ها متفاوت براي آن ها در نظر بگيريد، هم مي توانيد يک طيف رنگي خاص را انتخاب کنيد.

اضافه کردن اجزاي کوچک اما تاثير گذاري مانند جا کليدي هايي که به طبقه بندي و نظم دهي دکوراسيون داخلي خانه تان کمک مي کند را هم فراموش نکنيد.

اگر اهل هنر هستيد، يک تابلوي بزرگ هنري به ديوار هاي خانه تان اضافه کنيد.

هر چيزي را که فکر مي کنيد قابليت تبديل شدن به گلدان دارد را براي کاشتن گل هاي بهاري استفاده کنيد.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

بازدید : 161 تاریخ : یکشنبه 07 شهریور 1395 زمان : 11:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: تکنیک هایی برای داشتن پوست شفاف و چهره ای زیبا

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

تاثیر پروتز گونه در زیبایی چهرهپروتز گونه عبارتست از برجسته کردن گونه که برای زیبایی بیشتر چهره از آن استفاده میشود و تاثیر پروتز گونه در زیبایی چهره و همچنین برخی از نکات مربوط به پروتز گونه را در زیر برای شما آورده ایم. پروتز گونه که گاهي اوقات با عنوان برجسته کردن گونه شناخته مي شود، براي بهبود ظاهر استخوان هاي گونه يا برجسته کردن آن استفاده مي شود. مشابه ساير  روش هاي جراحي پلاستيک، برجسته کردن گونه مي تواند باعث جوان تر شدن ظاهر يا ايجاد توازن در بين اعضاي صورت شود و در مجموع جذابيت صورت شما را افزايش دهد. افرادي که ساختار گونه آنها ضعيف است، صورت باريک يا صاف دارند، يا کساني که زيبايي گونه خود را به خاطر  افزايش سن از دست داده اند، مي توانند از مزاياي حاصل از اين روش درماني بهره مند شوند. در اين حالت ساده بودن عمل جراحي گونه و هزينه به نسبت کم آن مي تواند اين روش درماني را به يک راهکار زيبايي براي افراد متقاضي تبديل کند

يکي از روش هاي برجسته سازي گونه در کلينيک سيب سرخ جراحي پروتز گونه مي باشد. مزاياي حاصل از اين روش درماني مي تواند شامل ايجاد هماهنگي بيشتر بين اجزاي صورت يا ايجاد يک ظاهر جوان تر  باشد.

بيماران مسن تر که از چند روش درماني زيبايي براي  ظاهر خود استفاده کرده اند، مي توانند از روش درماني پروتز گونه براي جوان سازي ظاهر صورت خود استفاده کنند. براي بيماراني که جوان تر هستند و احساس مي کنند صورت آنها بسيار صاف است يا فاقد ويژگي هاي زيبايي لازم مي باشد، اين روش درماني مي تواند مزاياي زيادي از نظر زيبايي صورت براي آنها به همراه داشته باشد. به هر حال، پروتز گونه مي تواند تناسب بهتري را براي اجزاي صورت ايجاد کند و باعث افزايش اعتماد به نفس فرد شود.

زمان بهبودي

اغلب بيماران مي توانند در عرض يک هفته پس از جراحي زيبايي گونه به سرکار برگردند و فعاليت هاي روزمره خود را از سربگيرند و در عرض سه تا چهارهفته پس از جراحي زيبايي گونه مي توانن ورزش و فعاليت هاي سنگين را از سر بگيرند. تا دو هفته پس از جراحي زيبايي گونه کمي کبودي و ورم قابل مشاهده است. با اين حال، با استفاده از کمپرس يخ و کمي آرايش در قسمت مياني صورت، مي توان آنها را به حداقل رساند. در طول دوره بهبودي بعد از جراحي پروتز گونه تمامي داروهاي مسکن و آنتي بيوتيک ها را برطبق تجويز پزشک مصرف کنيد تا درد و ناراحتي را کاهش دهيد و از عفونت جلوگيري کنيد. اگر چه بخيه ها در عرض چند هفته حل مي شوند و نيازي نيست که توسط پزشک باز شوند، هنوز بايد براي مراقبت هاي بعدي به پزشک مراجعه کنيد تا نتايج بدست آمده و روند بهبودي شما ارزيابي شود. پس از اتمام دوره بهبودي اوليه جراحي پروتز گونه، در عرض چندين هفته نتايج نهايي به تدريج نمايان تر مي شوند. شش ماه پس از جراحي زيبايي پروتز گونه، گونه هاي شما پرتر و متقارن تر مي شود و پوست شما سفت مي شود. هيچ جاي زخمي قابل مشاهده نيست و صورت شما ظاهر طبيعي و جواني خواهد داشت.

هزينه و قيمت

هنگامي که درباره انجام دادن يا انجام ندادن عمل جراحي گونه تصميم گيري مي کنيم، هزينه انجام اين روش درماني مي تواند يک فاکتور با اهميت براي اکثر بيماران باشد. بطور خاص هزينه پروتز گونه مي تواند با توجه به جراح انتخاب شده و  محل انجام عمل جراحي متفاوت باشد. علاوه بر اين لازم است هزينه هاي مربوط به انجام آزمايش خون، عکس برداري راديولوژي و ساير هزينه هاي جانبي عمل جراحي نيز هنگام محاسبه هزينه درمان مورد توجه قرار گيرد.

هزينه عمل جراحي پروتز گونه در صورتي که همراه با ساير انواع عمل هاي جراحي پلاستيک صورت انجام شود، بطور چشمگير کاهش پيدا مي کند. به هر حال براي راحتي بيشتر افراد متقاضي، معمولاً از طرح هاي مختلف تامين مالي جراحي پلاستيک براي ايجاد امکان پرداخت هزينه درمان براي بيماران با هر بودجه و استطاعت مالي استفاده مي شود.

در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است

بازدید : 59 تاریخ : چهارشنبه 03 شهریور 1395 زمان : 9:50 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 9,128
  • بازدید کلی : 49,076
  • مطالب