loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

علائم کمبود پروتئین را بشناسید


به گفته دانشمندان،بدن برای ساخت عضله ها و کمک به ریکاوری تمام

انرژی استفاده شده بدن نیاز به pr دارد.

 به گفته مهر، متخصصان می گویند اگر پروتئین کافی از راه رژیم غذایی به بدن نرسد، ما

به مشکلات جانبی زیادی می شود که میشود به عنوان های پایین اشاره کرد.

 

اشتهای زیاد: اشتهای مداوم به غذا و علاقه شدید به خوردن میان وعده می تواند نتیجه رژیم غذایی کم پروتئین و حاوی میزان زیاد کربوهیدرات باشد.

 

بهبود آهسته زخم ها و جراحات: التیام سلول های پوست و بازسازی بافت جدید نیاز به مقدار زیاد پروتئین دارد. حال اگر التیام و بهبود بریدگی پوست زیاد طول بکشد احتمالا رژیم غذایی حاوی پروتئین کمی است.

 

پوسته پوسته شدن پوست و نازک شدن تار مو: پوسته پوسته شدن پوست و ناخن ها، نازک شدن تار مو و ریزش مو یکی از علائم اولیه عدم وجود پروتئین کافی در رژیم غذایی است.

 

درد مفاصل و عضلات: ضعف عضلات و درد مفاصل می تواند نشانه کمبود پروتئین بدن باشد. از این رو بهتر است به جای خوردن غذاهای فرآوری شده و کربوهیدرات ها، ماهی، مرغ، تخم مرغ و لبنیات بخورید.

 

ورم: پروتئین نقش مهمی در پیشگیری از تجمع مایعات در بافت های بدن، بخصوص در قسمت قوزک پا و پاها ایفاء می کند. از این رو ورم می تواند نشانه کمبود پروتئین باشد.

 

قدرت ایمنی پایین: به طور مداوم بیمار شدن می تواند به این معنا باشد که سیستم ایمنی بدن قدرت کمی دارد. سلول های ایمنی بدن از جنس پروتئین هستند. از این رو قدرت پایین سیستم ایمنی به معنای کمبود پروتئین است.

 

بازدید : 104 تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1395 زمان : 16:48 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

از میان بردن میکروب‌های جهش یافته بدون کمک دارو


یک دانشجوی بیست وپنج ساله موفق به پیداکردن روشی برای از بین بردن میکروب‌های قوی بدون نیاز دارو شده است.

 به نقل از ایسنا به نقل از انگجت، شو لام از کالج ملبورن موفق شد میکروب‌های جهش یافته را با

کمک یک پلیمر ستاره‌ای شکل در آزمایشگاه از بین ببرد که عملا سلول‌ها را تکه تکه می‌کرد.

این دستاورد می‌تواند نشانگر یک بازبینی کامل در چگونگی رفتار جامعه پزشکی با باکتری‌های مرگبار باشد.

 

در حال حاضر باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک مانند استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متیسیلین سالانه 700 هزار نفر را از بین می‌برد. دانشمندان ابراز نگرانی کرده‌اند که این تعداد ممکن است تا سال 2050 به 10 میلیون نفر برسد، از این رو به دنبال راههایی برای مداخله پیش از بروز آسیب بیشتر هستند.

 

لام در تحقیق خود که در مجله Nature Microbiology منتشر شده، جزئیات مکانیزم "پلیمرهای پپتید ضد میکروبی نانومهندسی‌شده" (SNAPPs) را توضیح داده است. این مکانیزم با هدف‌گیری مستقیم، حمله و بی‌ثبات کردن غشای سلول‌های ابرمیکروب‌ها عمل می‌کند. این پلیمرها به اندازه کافی بزرگ هستند که بر سلول‌های سالم تاثیر نگذارند. در روشهای رایج، سلول‌های سالم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و آسیب می‌بینند.

 

رویکرد جدید تاکنون با موفقیت بر روی شش سویه مختلف ابرمیکروب‌ها در آزمایشگاه و یک باکتری در موش زنده آزمایش شده است. در هر آزمایش، باکتری بطور کامل از بین رفته و مقاومتی در برابر پلیمرها در نسل‌های آینده ایجاد نشد.

 

بازدید : 123 تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395 زمان : 18:01 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 توصیه های بیان نشده در چیدمان مدل های متفاوت میز


شاید هیچ موقع ما به گلی كه روی میز قرار میدهیم دقت نكنیم ولی مطمئن باشید فردی

كه وارد خانه می شود، به ویژه برای نخستین بار، جزئیات زیادی را مشاهده می کنید و این توصیه های ریز

هم در نظرش با اهمیت به نظر می آید. اگر می خواهید نمای منزلتان چشم نواز به نظر آید، بهتر است از توصیه های ریز غافل نشوید.


میز نهارخوری
اکثر خانواده های ایرانی فقط هنگامی كه مهمان دارند از میز غذا خوری بهره می جویند و

به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری كمتر اهمیت می دهند. فراموش نكنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به كمك آن خانه خود را زیباتر كنید. شاید یك رومیزی نه چندان بزرگ كه تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد كه بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد كند.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز جلو مبلی
میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن كارد و چنگال، دستمال كاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای

 پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید كاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری كنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یك گلدان كه چندان هم بزرگ نباشد یا یك ظرف در اندازه متوسط استفاده كنید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز تلفن
از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل كم كم كاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای

 نظم بیشتر نیستند بلكه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز كمك میكند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دكوراسیون

خانه كمك میكند. قرار دادن تعدادی كاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودكار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.
برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز كشو دار است از كشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده كنید. در غیر این صورت فقط یك دفتر یا یك دسته كاغذ با یك خودكار روی میز قرار دهید.

مجله ها را هم در كتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز آشپزخانه
میزهای آشپزخانه، كوچك یا بزرگ، بیشتر به كابینت هایی شباهت دارد كه وسایل اضافی را روی آنها قرار میدهیم و با همین كار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می زنیم. برای جلوگیری

از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار كوچكی استفاده شود. برای مثال نمكدان های تزیینی و یا ظروف مخصوص

دستمال سفره می تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

بازدید : 122 تاریخ : یکشنبه 10 بهمن 1395 زمان : 11:52 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

افزایش خطر مرگ افراد غیر سیگاری در کنار دود مواد دخانی


به نقل از محققان، قرارگیری در معرض دود دست دوم سیگار موجب افزایش خطر

مرگ انسان های غیر سیگاری می گردد.

به گفته  مهر، دانشمندان آمریکایی نشانگر زیستی جدیدی را شناسایی کرده اند که آشکار می سازد قرارگیری

 در معرض دود دست دوم سیگار باعث افزایش ریسک فوت انسان های غیر سیگاری می گردد. .

 

دانشمندان دریافتند زمانیکه کوتینین خون (متابولیت نیکوتین) به عنوان نشانگر بیولوژیکی در معرض دود دست دوم سیگار قرار می گیرد با نرخ کلی مرگ و میر در افراد غیرسیگاری مرتبط است.

 

به گفته محققان، افزایش سطح کوتینین خون ارتباط قابل توجهی با انواع سرطان و بیماری قلبی دارد.

 

راجا فلورز، عضو تیم تحقیق از دانشکده ایکان نیویورک، در این باره می گوید: «این مطالعه نشان می دهد قرارگیری در معرض دود دست دوم سیگار حتی بدون تشخیص وجود آن، با خطر بروز سرطان ریه و سایر بیماری های مرتبط با سیگار ارتباط دارد.»

 

به گفته محققان قرارگیری در معرض دود سیگار و افزایش غلظت کوتینین خون با کاهش ۵.۶ تا ۷.۵ سال از عمر فرد مرتبط است.

 

بازدید : 74 تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 10:41 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 عالیترین طریق مهاجرت به کشورنروژ


کشور نروژ كشوری در بالای ناحیه ی اسكاندیناوی می باشد كه از طرف سازمان ملل، عنوان برترین و بالاترین

استانداردهای زندگی در جهان را به خویش اختصاص می دهد.سرزمیننروژ منطقه ای می باشد

كه در آن لیبل تحصیلات، درآمد ماهانه، امید به زندگی، بهداشت و تغذیه آدابته بر استانداردهای سازمان ملل می‌باشد

و این استانداردها كاملا رعایت شده است. امید به زیستن در مابین افراد این كشور تا 79 سال هم افزایش یافته است

و باعث شده مردم هدف روشنی را برای خود می بینند. پایتخت این سرزمین اسلو است و آدابته استانداردهای متعارف زندگی در رده اول می‌باشد.

اقتصاد نروژ از سال ١٩٦٠ به بعد بهبود یافت. به این ترتیب، نیاز به نیروی کار افزایش یافت و افراد زیادی از کشورهای دیگر در جستجوی کار به این کشور وارد شدند. اولین افرادی که وارد کشور شدند، اهل اروپا بودند؛ اما از حدود سال ١٩٧٠ به بعد، افراد زیادی همچنین از آسیا، آفریقا، و آمریکای لاتین به نروژ آمدند. بسیاری از پاکستانی ها و ترک ها برای کار کردن به اینجا آمدند، و عده زیادی از آنها هنوز در اینجا زندگی می کنند. در سال ١٩٧٥، مهاجرت به نروژ متوقف شد زیرا بیکاری رو به افزایش بود .

اخیراً افرادی که از نروژ کوچ می کنند مهاجرینی هستند که برای مدت های کوتاه یا طولانی به کشورهای گرم تر مسافرت می کنند. بسیاری از مستمری بگیران می خواهند

 از زمستان های سرد نروژ دور شوند. برخی از این افراد، به عنوان مثال، برای همیشه به اسپانیا مهاجرت می کنند؛ حال آنکه برخی دیگر در زمستان در اسپانیا و در تابستان در نروژ زندگی می کنند.

در قانون قبلی بنام “شروع بکار” این امکان وجود داشت که خیلی سریع متقاضیان در نروژ شروع بکار کنند این امکان برای کارگران خارجی وجود داشت که قبل از اینکه پرونده اجازه اقامت

آنها بررسی شود و به آنان اجازه اقامت داده شود، شروع بکار کنند. این قانون دستخوش تغییراتی اساس شده است. لذا در حال حاضر یکی از طرق پیدا کردن کار در نروژ پیدا کردن یک کارفرما می باشد.

به این صورت که کارفرمایی که قصد استخدام  نیروی کار را دارد،ابتدا باید شغل را به مدت ۳ ماه در کشور نروژو سپس ۳ ماه در کشورهای اطراف نروژ آگهی کند،اگر هیچ کس

پیدا  نشد که این شغل را بپذیرد میتواند این شغل را به شما که در کشور دیگری برای مثال ایران هستید پیشنهاد دهد که یک همچین مساله ای تقریبا غیر ممکن خو اهد بود .

شما برای اینکه بتوانید در کشور نروژ کار کنید(به عنوان یک فرد خارجی)نیاز به مجوز کار خو اهید داشت و این مجوز تنها با داشتن یک دعوت نامه کاری از سوی یک کارفرما صورت می گیرد.

 که این کار ساده نیست به این دلیل که آن شغل را هیچ شهروند نروژی،هیچ شهروند خارجی_نروژی که  پاس نروژی دارد،هیچ عضو اتحادیه اروپا،هیچ پناهنده ای که مجوز کار دارد،

هیچ دانشجویی که درسش تمام شده و مجوز پیدا کردن کار دارد نباشد که این شغل را بپذیرد کار فرما مجاز است این دعوت نامه را برای شما بفرستد.

لذا در این صورت شما فقط با قرار گرفتن در این کشور می توانید از این موقعیت بهره مند شوید .

بازدید : 64 تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1395 زمان : 14:37 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


سرزمینی معلق در اقيانوس

ارباب درياي ناحیه ی کارائيب. اين اسمی می باشد که به کشتي اوسيس - پرگنجایش‌ترين بوت گردشگری

دنيا داده اند. اين اسم مستعار، پيش از اين به کشتي آلوره تعلق داشت؛ کشتي‌اي که توسط همين

 شرکت تولید کننده اوسيس، يعني‌رويال کارائيب تولید شده بود و هم‌اکنون به اسم خواهر دوقلوي اوسيس شناخته مي‌شود.

 
اوسيس پهناور‌ترين و گران‌ترين کشتي تفريحي اقيانوس‌پيمايي می باشد که تا به حال در جهان ساخته شده است.

اين کشتي، 5 برابر بزرگ‌تر از کشتي تايتانيک ارست و 1.5 ميليارد دلار براي تولید آن هزينه شده می باشد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسيس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع اين کشتي 18 طبقه، 65 متر از سطح درياست و علاوه بر آن، نه متر از اين کشتي نيز زير آب قرار مي‌گيرد.

اين کشتي با طراحي منحصر به‌فردش در واقع يک شهر شناور در درياست که شامل استخر با امکان موج‌سواري، سالن بدنسازي، سالن سينما و تئاتر با ظرفيت 600 نفر، زمين فوتبال و بسکتبال،

چندين رستوران و کافي‌شاپ، شهربازي و پارک و دو ديوار بزرگ صخره‌نوردي است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در اين کشتي، مرکز خريدي نيز ساخته شده است. زمين فوتبال و استخر آن حتي جايي براي نشستن تماشاچيان هم دارد. تمام اتاق‌هايش دو بالکن دارد: يکي به سمت

 داخل کشتي که نمايي از پارک و زمين بازي دارد و يکي به سمت بيرون که نماي بسيار زيبايي از اقيانوس دارد. 42 آسانسور در کشتي اوسيس تعبيه شده که هر کدام گنجايش جابه‌جايي 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسيس در پايين‌ترين نقطه از کشتي ساخته شده و نمايي از زير آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسيس حتي آرايشگاه و مهدکودک نيز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در اين پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گياه بامبو

از آن جمله است. همچنين آب‌نمايي موزيکال و زيبا در ميان پارک ساخته شده است. در هر طبقه يک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهاي بين‌المللي سرو مي‌شود.

سازنده کشتي تفريحي اوسيس، شرکت آمريکايي رويال کارائيب است که تا به حال بزرگ‌ترين و مشهورترين کشتي‌هاي تفريحي دنيا را طراحي کرده و ساخته است. ساخت اوسيس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقريبا سه سال طول کشيد.

 

 

 

 

 

بازدید : 152 تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 17:24 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


شهري معلق در آب های آزاد

سلطان درياي منطقه کارائيب. اين اسمی است که به کشتي اوسيس - بزرگ‌ترين کشتي گردشگری

دنيا داده اند. اين لقب، پيش از اين به کشتي آلوره گفته می شد؛ کشتي‌اي که توسط همين

 کمپانی سازنده اوسيس، يعني‌رويال کارائيب به حرکت درامده بود و هم‌اکنون به نام خواهر دوقلوي اوسيس شناخته مي‌شود.

 
اوسيس بزرگ‌ترين و گران‌ترين کشتي تفريحي اقيانوس‌پيمايي است که تا به کنون در جهان تولید شده است.

اين کشتي، 5 برابر گنجایش بیشتر از کشتي تايتانيک ارست و يک و نيم ميليارد دلار براي تولید آن خرج شده می باشد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسيس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع اين کشتي 18 طبقه، 65 متر از سطح درياست و علاوه بر آن، نه متر از اين کشتي نيز زير آب قرار مي‌گيرد.

اين کشتي با طراحي منحصر به‌فردش در واقع يک شهر شناور در درياست که شامل استخر با امکان موج‌سواري، سالن بدنسازي، سالن سينما و تئاتر با ظرفيت 600 نفر، زمين فوتبال و بسکتبال،

چندين رستوران و کافي‌شاپ، شهربازي و پارک و دو ديوار بزرگ صخره‌نوردي است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در اين کشتي، مرکز خريدي نيز ساخته شده است. زمين فوتبال و استخر آن حتي جايي براي نشستن تماشاچيان هم دارد. تمام اتاق‌هايش دو بالکن دارد: يکي به سمت

 داخل کشتي که نمايي از پارک و زمين بازي دارد و يکي به سمت بيرون که نماي بسيار زيبايي از اقيانوس دارد. 42 آسانسور در کشتي اوسيس تعبيه شده که هر کدام گنجايش جابه‌جايي 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسيس در پايين‌ترين نقطه از کشتي ساخته شده و نمايي از زير آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسيس حتي آرايشگاه و مهدکودک نيز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در اين پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گياه بامبو

از آن جمله است. همچنين آب‌نمايي موزيکال و زيبا در ميان پارک ساخته شده است. در هر طبقه يک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهاي بين‌المللي سرو مي‌شود.

سازنده کشتي تفريحي اوسيس، شرکت آمريکايي رويال کارائيب است که تا به حال بزرگ‌ترين و مشهورترين کشتي‌هاي تفريحي دنيا را طراحي کرده و ساخته است. ساخت اوسيس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقريبا سه سال طول کشيد.

 

 

 

 

 

بازدید : 150 تاریخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 زمان : 14:21 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برای طراحی سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی php بهتر می باشد یااینکه ای اس پی؟

برای انجام طراحی وب سایت استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خوبتر می باشد یا asp ؟


هر دو روش زبان برنامه نویسی تحت وب ، متداول ترین زبان ها برای انجام ساخت وب سایت های داینامیک میباشند.

از نظر کارایی میتوان بیان کرد که هر دو یک کارایی دارند و اختلاف این زبان ها در طریقه نوشتن

 کدهای آنها میباشد.

بسیاری از افراد که اطلاع چندانی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این زبان ها بهتر میباشد. در واقع این سوال گاها موجب میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید ، و به این دلیل که اکثر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند. در این مقاله قصد داریم که مقایسه ای مختصر و مفید بین این دو زبان برنامه نویسی داشته باشیم.

کارایی asp و php :

از نظر کارایی هر دو زبان یکسان میباشند به همین دلیل شما هر نوع وب سایتی را که بخواهید میتوانید با هر دو زبان مورد اشاره به طور کامل طراحی کنید. در واقع هیچ وب سایتی وجود ندارد که آن را تنها بتوان با یکی از این دو زبان برنامه نویسی کرد.

asp ارزان تر است یا php ؟

با توجه به اینکه asp را کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میکند ، برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا میباشند. اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در هاست ویندوز و یا لینوکس اجرا نمود. به دلیل گران تر بودن هاست ویندوز و متعلقات آن نسبت به هاست لینوکس ، و با در نظر گرفتن این مسئله که asp تنها بر روی هاست ویندوز قابل اجراست میتوان گفت که هزینه استفاده از php کمتر میباشد.

عمومیت این دو زبان

پی اچ پی یک زبان لایه باز است به همین دلیل در قیاس با asp از عمومیت بیشتری برخودار است. شاید میتوان گفت که برای زبان برنامه نویسی php اسکریپت ها و کدهای بیشتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای طراحی یک سایت احتیاج دارد به زبان پی اچ پی از قبل وجود دارند. همچنین میتوان از سیستم های مدیریت محتوا که به زبان php میباشند نام برد.





بازدید : 104 تاریخ : شنبه 13 آذر 1395 زمان : 10:52 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 یادگیری ثبت سایت در مرورگر گوگل مپ


برای پثبت محل مورد نظرتان درجست وجو گر گوگل مپ بهتر می باشد یک اکانت جیمیل دارا باشید و در اکانت جیمیل لاگین باشید سپس درون گوگل مپ به این آدرس واردشوید

اگر دفتر دانشگاه، پارک و درمجموع مکانی را می‌شناسید که دوست دارید نام آن را به map‌های آن لاین گوگل (Google Map) و طبیعتاً به کلیه نقشه‌های GPSها اضافه کنید، این نوشته را بخوانید.
ازجمله از موارد کاربرد این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

بازدید : 155 تاریخ : یکشنبه 07 آذر 1395 زمان : 14:40 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 9,104
  • بازدید کلی : 49,052
  • مطالب