loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

معرفی خفن ترین گروه فروش تشک ارزان

 

کاربران گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

تشک دو نفره

تشک‌های دو نفره شامل سه سایز متفاوت می‌باشد که طول همگی ۲ متر و عرض آن‌ها ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتی متر است.
تشک یک نفره

تشک‌های یک نفره دارای دو سایز متفاوت می‌باشد و همانطورکه گفته شد طول تمامی تشک‌ها ۲ متر است و عرض یکی از این تشک‌ها ۹۰ سانتی متر می‌باشد. در هتل‌ها و اغلب مراکز اقامتی اغلب از این سایز، به عنوان سایز استاندارد برای تشک یک نفره استفاده می‌کنند. این تشک، برای کودکان و افرادی که اندام متوسط دارند مناسب است.

سایز دیگر تشک یک نفره دارای عرض ۱۲۰ می‌باشد که این سایز برای خواب مادران به همراه فرزندنشان یا افراد درشت هیکل مناسب است.


سایز ۱۴۰ این تشک‌ها، برای دو نفر انسان بالغ یا یک فرد چاق و درشت هیکل مناسب می‌باشد. نکته‌ای که در اینجا باید ذکر کنیم این است که از آنجا که در این تشک فضای زیادی به هر فرد اختصاص ندارد می‌توان گفت این تشک برای افرادی که در هنگام خواب زیاد تکان می‌خورند مناسب نیست.


تشک‌های دو نفره با عرض ۱۶۰، استانداردترین سایز تشک برای اغلب افراد است. این سایز برای دو نفر مناسب می‌باشد. از محاسن تشک‌ سایز ۱۶۰ این است که شما برای خرید کالا‌ی خواب، قدرت انتخاب بیشتری دارید. اندازه استانداردی که اغلب هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند تشک‌های با عرض ۱۴۰ و ۱۶۰ است. آخرین و بزرگترین سایز تشک دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتی متر می‌باشد. این سایز، برای خواب دو فرد چاق و درشت هیکل مناسب است. لازم به ذکر است که این تشک‌ها، یعنی‌های تشک‌هایی با عرض 140، 160 و 180 مخصوص تخت دو نفره هستند.
وزن

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پزشکان ارتوپد به بیماران خود توصیه می‌کنند استفاده از تشکی است که با وزن آن‌ها دارای تناسب نسبی باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشک‌های سفت و افراد لاغر از تشک‌های نرم استفاده کنند. نکته‌ای که پیش از هرچیز باید به آن توجه کنید تجربه حس راحتی روی تشک است. اغلب فروشندگان به شما امکان دسترسی و تست تشک‌ها را می‌دهند. سعی کنید برای تجربه یک خرید آگاهانه تمامی اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌های مختلف را از فروشنده دریافت کنید.
انواع تشک

برای دستیابی به یک راهنمای خرید تشک کامل ابتدا باید اطلاعاتی راجع به انواع و کاربرد‌های آن داشته باشید. در ادامه می‌توانید انواع تشک‌های معمول و استفاده شده را مشاهده کنید.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .

جهت شناخت می توانید به  خرید تشک بروید .

برای یادگیری خرید تشک ارزان وارد شوید

بازدید : 92 تاریخ : یکشنبه 03 اسفند 1399 زمان : 16:05 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

معارفه ترکیب های آموزشگاه آموزش طراحی سایتبصورت آنلاین

 

عزیزان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک طراح سایت واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

با توجه به شرایط فعلی و مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده است ، بسیاری از مدارس و آموزشگاه های خصوصی یا دولتی به دنبال راه اندازی سایت آموزشی برای ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود میباشند.

با توجه به حساس بودن مسئله آموزش ، در این مقاله قصد داریم مهمترین موضوعات در تعیین قیمت طراحی سایت مدرسه یا آموزشگاه را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

به طور کلی قیمت طراحی یک سایت را براساس نوع کدنویسی ، میزان امکانات ، گرافیک و سئو آن تعیین میکنند. در این مقاله بیشتر صحبت ما بر روی امکانات مورد نیاز یک وب سایت آموزشی خواهد بود زیرا در مقاله دیگری به طور کامل درباره گزینه های دیگر صحبت کرده ایم.

شما میتوانید در سایت خود دو هدف را دنبال کنید :

اول : امکانات روتینی نظیر معرفی مدرسه یا آموزشگاه و ارائه نحوه ثبت نام ، شرایط آموزش ، شماره های تماس ، روش های ارتباطی و ... و در کنار این موارد استفاده از پلتفرم های آماده برای ارائه آموزش های آنلاین

دوم : استفاده از بستری اختصاصی به منظور ارائه آموزش های آنلاین. در چنین شرایطی طبیعتا هزینه طراحی سایت شما بسیار متفاوت خواهد بود و بسته به نوع کدنویسی و شرایط مورد نظر شما برای بستر آموزشی ، قیمت متفاوت خواهد بود.

درنظر داشته باشید که اگر بخواهید آموزش های آنلاین خود را در بستری اختصاصی ارائه دهید ، جزئیات مدنظر شماست که هزینه نهایی طراحی را مشخص خواهد کرد و هرچه این جزئیات بیشتر باشد ، هزینه طراحی نیز افزایش خواهد یافت.

از طرفی بسیاری از آموزشگاه ها سعی در فروش محصولات به صورت دانلودی یا فیزیکی دارند ، در چنین شرایطی نیز کدنویسی و ساخت سیستم فروش فایل یا فروشگاه میتواند بازهم بسته به جزئیات مد نظر شما ، قیمتی متفاوت داشته باشد.

از طرفی شما میبایست نسبت به ظاهر سایت و سئو آن نیز حساس باشید. در نظر داشته باشید که سایت شما نشان دهنده اعتبار و پرستیژ کاری شماست اما زیبایی ظاهری یک سایت اولویت اول آن نیست بلکه کاربرپسندی و ارائه خدمات به بهترین شکل به کاربران اولویت اصلی را دارد. تا میتوانید شرایط را برای یادگیری آموزش از طریق آنلاین یا خرید فایل از سایت راحت کنید. هرچه کار با سایت شما ساده تر و راحت تر باشد ، کاربران بیشتری خواهید داشت.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب معرفی می توانید به  آموزشگاه طراحی سایت بروید .

به سبب توضیح کلیک بروید

بازدید : 32 تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 15:35 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

استفاده بسیار زیبا از فنگ شویی در اتاق خواب

آشپزخانه به عنوان مهمترین مکان برای هرخانواده ای به شمار می رود و از همین توجه به طراحی دکوراسیون آن اهمیت بسیار بالایی دارد برای داشتن طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه متن زیر را بخوانید.

طراحان دکوراسيون داخلي زماني که پاي‌شان به آشپزخانه مي‌رسد، حتما ياد آن قانون طلايي دوران تحصيل مي‌افتند؛ قانون مثلث طلايي. به عقيده کارشناسان طراحي هر آشپزخانه‌اي براي خودش يک مثلث طلايي دارد که نبايد تحت هيچ شرايطي قاعده آن به هم بخورد. اين مثلث با اتصال سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال درست مي‌شود. درواقع يخچال و سينک ظرفشويي بايد در سه راس يک مثلث فرضي در آشپزخانه قرار داده شوند. البته شايد در آشپزخانه‌هاي کوچک اين قانون رعايت نشود اما معمولا در زمان ساخت آشپزخانه‌ها مهندسان معمار حواس‌شان به اين نکته هست.

در مثلث طلايي بيشتر فعاليت‌هاي معمول در آشپزخانه انجام مي‌شود و بايد آشپزخانه طوري طراحي شود که هيچ وسيله اضافه‌اي در آن قرار نداشته باشد. آشپزخانه هر شکلي که داشته باشد - به شکل L، U يا جزيره‌اي- ميانگين فاصله سه منبع مثلث طلايي نبايد کمتر از سه متر و بيش از هفت‌و‌نيم باشد. ارتفاع سطح پيشخوان کابينت از زمين بايد حدود ?? سانتي‌متر و فاصله افقي از در کابينت تا کابينت روبه‌رو يا هر چيز ديگر حداقل ?? سانتي متر باشد تا فرد به‌راحتي از پيشخوان و کابينت‌ها استفاده کند. اگر به هر دليلي اين اندازه‌ها رعايت نشود در آشپزخانه يا آدم‌ها با هم برخورد مي‌کنند يا اينکه کار آشپزي خيلي سخت مي‌شود.

آشپزخانه جايي است که در آن نور ضعيف قابل تحمل نيست. اين نه تنها يک نکته طراحي و محيطي است، بلکه در زمان کار با اجسام تيز در آشپزخانه، يک مسئله¬ي ايمني نيز هست. اتاق ها معمولا سه نوع نورپردازي نياز دارند: نورپردازي کلي براي روشنايي کلي، نورپردازي کاربردي و نورپردازي تاکيدي. در آشپزخانه شما بايد نواحي کاري را ارزيابي کنيد و روي نحوه فراهم کردن نور مورد نياز هر نقطه تمرکز کنيد. نورپردازي مستقيم در بالاي تمام نواحي کاري را لحاظ کنيد، از چراغ¬هاي آويز يا سري آويزهاي کوچک در جاهايي که مي تواند روشنايي و زيبايي آشپزخانه را افزايش دهد استفاده کنيد. قرار دادن آويزها در بالاي سينک ظرفشويي ظاهر خوبي ايجاد مي کنند، در حاليکه سري آويزهاي کوچک، ظاهر و روشنايي ميز صبحانه و جزيره¬ي آشپزخانه را بهبود مي بخشند. همچنين نصب چراغ ها زير کابينت راه ديگري است که تضمين مي کند ميزها نورکافي براي انجام وظايف روزمره خواهند داشت. مهم تر از همه، هرچه نور بيشتري در اتاق داشته باشيد، بهتر مي توانيد عناصر طراحي جذابي را که به فضاي آشپزخانه خود افزوده ايد، در معرض نمايش بگذاريد و شاهد يک دکوراسيون لوکس از اين محيط باشيد.

هود در آشپزخانه کاربردهاي زيادي دارد. مهم‌ترين کار آن کشيدن بو، دود و بخاري است که هنگام آشپزي بلند مي‌شود. در واقع هود با اين کار، گاز، رطوبت و چربي معلق در هوا را به بيرون از منزل مي‌کشد و ميزان رطوبت را در حد مناسبي ثابت نگاه مي‌دارد. در عين حال، چربي و رطوبت روي سقف و ديوارها نمي‌نشيند و آشپزخانه براي مدت زمان بيشتري تميز مي‌ماند. در صورتي که هود يا دستگاه هواکش در آشپزخانه نصب نباشد، بالا رفتن رطوبت شرايط را براي رشد ميکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم مي‌کند. اين وسط نوع هود هم در انجام اين عمليات سخت خيلي مهم است؛ مساله‌اي که اين روزها خيلي‌ها به آن بي‌توجه هستند. براي عده‌اي خريدن يک هود با ظاهري متفاوت خيلي مهم‌تر از کارکرد آن است. براي اين افراد فقط يک راه‌حل داريم؛ اولين نفري که پا به خانه‌شان گذاشت و از بوي بد ماهي سرخ کرده روز قبل شکايت کرد، اين‌طوري ديگر نه زيبايي آشپزخانه به دردشان مي‌خورد و نه به چشم مهمان بينوا مي‌آيد. پس به جاي گشت زدن در دنياي هودهاي عجيب و غريب دنبال يک هود ساده با کارآيي بالا باشيد. يادتان هم باشد داشتن يک هود بزرگ در آشپزخانه کوچک يا يک هود عجيب بي‌تناسب با گاز بيشتر آشپزخانه‌تان را بي‌قواره مي‌کند تا مجلل و امروزي!}

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

بازدید : 130 تاریخ : چهارشنبه 03 دی 1399 زمان : 10:23 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

درود چه  توصیه هایی در مورد  لابراتوار سئو میدانید.

    منتشر شده در شنبه, 13 آذر 1395 18:50

ربات

ممکن است برای شما این اتفاق افتاده باشد که موقع باز کردن قسمت crawl erros در گوگل وبمستر با همجین خطایی مواجه باشید . robots.txt fetch

راهنمایی که من از گوگل در مورد این خطا دیدم و ترجمه کردم را براتون اینجا میذارم تا بخونید .

قبل از اینکه گوگل سایت شما را کرال کند. دسترسی های خود را از فایل robots.txt تعیین میکند.

اگر سایت شما گوگل را برای کرال کردن صفحات مسدود کرده باشد یا اگر فایل robots.txt شما غیر قابل دسترس باشد

یا به عبارت دیگر کد وضعیت 200 یا 404 را به گوگل برنگرداند . گوگل کرال کردن را به دلیل خطر کرال صفحاتی که شما دوست ندارید خوانده شوند متوقف می کند .

(معمولا ممکن است robots.txt بخاطر مشکلات کندی و قطعی هاست غیرقابل دسترس شده باشد یا اشتباها حذف شده باشد) .

 موقعی که این اتفاق می افتد گوگل دوباره به سایت ما باز می گردد و به محض اینکه robots.txt قابل دسترس شد سایت را دوباره کرال میکند.

منبع:مقاله ی  خطای robots.txt fetch در لابراسئو

بازدید : 184 تاریخ : یکشنبه 16 مهر 1396 زمان : 14:39 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

سلام چه  چیزی در باره ی  لابراتوار سئو میدانید.

سئو,نرمافزار سئو,Rapid Seo Toolدر این قسمت قصد داریم نرم افزار کاربردی دیگری در سئو و بهینه سازی سایت برای شما عزیزان معرفی کنیم و به همراه کرک برای دانلود قرار دهیم. دانلود نرم افزار Rapid Seo Tool با کرک معتبر می تواند بسیاری از مشکلات شما را در قسمت آنالیز تک تک صفحات سایت بر طرف سازد. این نرم افزار قادر است بسیاری از کار های غیر ممکن را برای شنا ممکن سازد. جهت آشنایی بیشتر با این نرم افزار با ما همراه باشید.

 

کار با نرم افزار Rapid Seo Tool

 

در باکس سمت چپ آدرس سایت خود را وارد کنید و سپس در قسمت زیرین آن، کلمات کلیدی مد نظر خود را بنویسید و سپس آدرس سایت رقیب خود را وارد کنید و در مرحله آخر بر روی دکمه Analyze کلیک کنید و کمی صبر کنید تا خزنده ها سایت شما و رقیبتان را آنالیز کند. پس از آنالیز، در این صفحه اطلاعاتی به شما نمایش داده خواهد شد. در این قسمت کیفیت سایت طبق کلمه کلیدی، رتبه سایت شما و رقیبتان با توجه به کلمه کلیدی، چگالی کلمات کلیدی در صفحه مورد نظر، استفاده از هدر ها، وضعیت سایت از دید خزنده ها و در نهایت تعدادی پیشنهاد جهت بهبود بخشیدن به صفحه برای شما نمایش داده خواهد شد.

 منبع: مقاله ی  نرم افزار1 Rapid Seo Tool  در لابراسئو

بازدید : 151 تاریخ : چهارشنبه 12 مهر 1396 زمان : 12:16 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


آموزش سیسکو :دوره  های یاددهی  سیسکو و CCNA , CCNP ,
CCIE
سیکل های یاددهی  سیسکو :
در این مقاله کوشش می شود آموزش سیسکو   همه
ی دوره ها و گواهینامه ها cicco شناسانده
شده و آموزشها ، کتابها و فیلم های رایگانی جهت نگاه کردن شما دوستان آورده می
شود.
آموزش سیسکو و درکل سیکل های یاددهی
کمپانی سیسکو، عموما به راه اندازی شبکه های رایانه
ای در بستر آموزش
سیسکو سخت افزاری می پردازند.
طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و آموزش سیسکو تنظیم و راه اندازی و
نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند.
در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی برای متخصصینی که به مباحث سیسکو آشنایی یا
تسلط دارند در ایران و کل دنیا وجود دارد. بر طبق آمارهای جهانی در سالهای اخیر
رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا شبکه رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد داشته اند.

در ایران نیز به دلیل محدود بودن متخصصین سیسکو ، این رشته و مهارت ، مورد علاقه
اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند و دغدغه
پیدا کردن شغل مناسب دارند قرار گرفته است.
تقریبا اکثر کسانی که این دوره ها را حداقل تا پایان دوره CCNP گذرانده
اند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد می شوند.
آموزشگاه کندو به عنوان معتبرترین مرکز آموزش دوره های شبکه در ایران ، ضمن
ارایه کامل دوره های Cisco با سرفصلهای به روز به صورت کاملا عملی ،
به دلیل استقبال و همچنین برخورداری از رابطه و سابقه خوبی آموزش سیسکو که
نزد شرکتهای ایرانی که به نوعی نیازمند استخدام فراگیران این رشته هستند ،
در حال ارایه راهکاری است که تمامی فراگیران بعد از گذراندن این دوره ها
با کمک کندو جذب مشاغل مورد علاقه خود شوند.
اولین کورس دوره های آموزش سیسکو و در حقیقت دروازه ورودی آن دوره CCNA نام دارد
، پس از گذراندن این دوره می توانید دوره های حرفه ای تر سیسکو به نام CCNP را
بگذرانید
آموزش سیسکو که شامل سه کورس به نام های Route ، Switch ، Tshoot و است. حرفه ای
ترین و بالاترین سطح مدارک سیسکو ، CCIE نام دارد که در ایران کمتر از ۱۰۰ نفر به
این مدرک دست یافته اند .
اساتید کندو از آن جمله می باشند و همگی دارای مدرک CCIE در دوره های سیسکو می
باشند.
آموزش دوره voip wireless security

بازدید : 177 تاریخ : یکشنبه 25 تیر 1396 زمان : 11:30 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آسان ترین و بااطمینان ترین راه خریداری کاندم را این سایت برای شما هم وطنان عزیز ایجاد کرده است به این گونه که برای خریداری کاندم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خرید کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم می باشد.

بازدید : 190 تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 زمان : 11:47 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

بهترین لپ تاپ های کم وزن در معرض فروش

اندازه کوچک و ویژگی جابجایی راحت خصوصیاتی هستند که در حال حاضر در بازار

رایانه های همراه دقت ویژه ای به آنها می گردد و بر اساس همین رکن که رایانه های همراه هر چه

بیشتر با ساخت کوچک تر و وزن پایین تر ساخته می شوند. با تداوم روند هوشمندسازی ابزار

گوناگون، کنونا هرچیزی در حال تبدیل شدن به یک کامپیوتر می باشد.

 

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

 

دل XPS 13

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ XPS 13  دل

 

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS 13 نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد. در حالت پایه دل XPS 13 به پردازنده نسل ششم اینتل Core i3، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

 

لپ تاپ اپل مک بوک ایر, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است

 

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i5 با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بکار گرفته شده اند. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

 

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰ به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است

 

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX2 مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.

 



بازدید : 110 تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 16:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 مبدل کرد موبایل به صفحه نمایش ضربان قلب!

تولید صفحه نمایش حرفه ای ضربان قلب بر روی تلفن ‌همراه هوشمند

 
صفحه نمایش جدید کوانتومی ضربان قلب

محققان کشوراسپانیا برای‌ اولین مرتبه با ترکیب فناوری نقطه های کوانتومی و صفحات

 گرافن پیروز به ساخت نمایشگر دقیق ضربان قلب بر روی موبایل اندرویدی شدند.

محققان موسسه تحقیقات نوری ICFO در اسپانیا با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و صفحات گرافن موفق به ساخت اولین نسل مدارهای دو بعدی با عملکرد تشخیص نوری شدند.

پژوهشگران در اولین گام مفهوم مدارهای فوتونیک یکپارچه را معرفی کردند که هدف نهایی از این مطالعه کاربردی ساختن تجهیزات بزرگ‌ پزشکی و کاهش اندازه آنها است.

 

محققان در مورد عملکرد نمایشگر جدید کوانتومی ضربان قلب عنوان کردند: هنگامی که کاربر انگشت خود را روی صفحه نمایش مجهز به آشکارساز فوتونیک قرار می‌دهد با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش نرخ ضربان قلب و میزان خون‌رسانی آن به سیگنال تبدیل شده و بر روی نمایشگر تلفن‌ همراه نمایش داده می‌شود.


به کمک فناوری جدید تشخیص ضربان قلب می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند را به یک نمایشگر دقیق و حساس تشخیص سلامت تبدیل کرد. همچنین در صورت تولید نرم‌افزار تشخیص سیگنال‌های عصبی قلب می‌توان از وضعیت سلامت قلب‌ و عروق بیماران به سرعت آگاه شد و تمهیدات لازم را با سرعت بیشتری انجام داد.


بازدید : 195 تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1395 زمان : 14:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

علائم کمبود پروتئین را بشناسید


به گفته دانشمندان،بدن برای ساخت عضله ها و کمک به ریکاوری تمام

انرژی استفاده شده بدن نیاز به pr دارد.

 به گفته مهر، متخصصان می گویند اگر پروتئین کافی از راه رژیم غذایی به بدن نرسد، ما

به مشکلات جانبی زیادی می شود که میشود به عنوان های پایین اشاره کرد.

 

اشتهای زیاد: اشتهای مداوم به غذا و علاقه شدید به خوردن میان وعده می تواند نتیجه رژیم غذایی کم پروتئین و حاوی میزان زیاد کربوهیدرات باشد.

 

بهبود آهسته زخم ها و جراحات: التیام سلول های پوست و بازسازی بافت جدید نیاز به مقدار زیاد پروتئین دارد. حال اگر التیام و بهبود بریدگی پوست زیاد طول بکشد احتمالا رژیم غذایی حاوی پروتئین کمی است.

 

پوسته پوسته شدن پوست و نازک شدن تار مو: پوسته پوسته شدن پوست و ناخن ها، نازک شدن تار مو و ریزش مو یکی از علائم اولیه عدم وجود پروتئین کافی در رژیم غذایی است.

 

درد مفاصل و عضلات: ضعف عضلات و درد مفاصل می تواند نشانه کمبود پروتئین بدن باشد. از این رو بهتر است به جای خوردن غذاهای فرآوری شده و کربوهیدرات ها، ماهی، مرغ، تخم مرغ و لبنیات بخورید.

 

ورم: پروتئین نقش مهمی در پیشگیری از تجمع مایعات در بافت های بدن، بخصوص در قسمت قوزک پا و پاها ایفاء می کند. از این رو ورم می تواند نشانه کمبود پروتئین باشد.

 

قدرت ایمنی پایین: به طور مداوم بیمار شدن می تواند به این معنا باشد که سیستم ایمنی بدن قدرت کمی دارد. سلول های ایمنی بدن از جنس پروتئین هستند. از این رو قدرت پایین سیستم ایمنی به معنای کمبود پروتئین است.

 

بازدید : 104 تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1395 زمان : 16:48 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

از میان بردن میکروب‌های جهش یافته بدون کمک دارو


یک دانشجوی بیست وپنج ساله موفق به پیداکردن روشی برای از بین بردن میکروب‌های قوی بدون نیاز دارو شده است.

 به نقل از ایسنا به نقل از انگجت، شو لام از کالج ملبورن موفق شد میکروب‌های جهش یافته را با

کمک یک پلیمر ستاره‌ای شکل در آزمایشگاه از بین ببرد که عملا سلول‌ها را تکه تکه می‌کرد.

این دستاورد می‌تواند نشانگر یک بازبینی کامل در چگونگی رفتار جامعه پزشکی با باکتری‌های مرگبار باشد.

 

در حال حاضر باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک مانند استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متیسیلین سالانه 700 هزار نفر را از بین می‌برد. دانشمندان ابراز نگرانی کرده‌اند که این تعداد ممکن است تا سال 2050 به 10 میلیون نفر برسد، از این رو به دنبال راههایی برای مداخله پیش از بروز آسیب بیشتر هستند.

 

لام در تحقیق خود که در مجله Nature Microbiology منتشر شده، جزئیات مکانیزم "پلیمرهای پپتید ضد میکروبی نانومهندسی‌شده" (SNAPPs) را توضیح داده است. این مکانیزم با هدف‌گیری مستقیم، حمله و بی‌ثبات کردن غشای سلول‌های ابرمیکروب‌ها عمل می‌کند. این پلیمرها به اندازه کافی بزرگ هستند که بر سلول‌های سالم تاثیر نگذارند. در روشهای رایج، سلول‌های سالم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و آسیب می‌بینند.

 

رویکرد جدید تاکنون با موفقیت بر روی شش سویه مختلف ابرمیکروب‌ها در آزمایشگاه و یک باکتری در موش زنده آزمایش شده است. در هر آزمایش، باکتری بطور کامل از بین رفته و مقاومتی در برابر پلیمرها در نسل‌های آینده ایجاد نشد.

 

بازدید : 123 تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395 زمان : 18:01 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 توصیه های بیان نشده در چیدمان مدل های متفاوت میز


شاید هیچ موقع ما به گلی كه روی میز قرار میدهیم دقت نكنیم ولی مطمئن باشید فردی

كه وارد خانه می شود، به ویژه برای نخستین بار، جزئیات زیادی را مشاهده می کنید و این توصیه های ریز

هم در نظرش با اهمیت به نظر می آید. اگر می خواهید نمای منزلتان چشم نواز به نظر آید، بهتر است از توصیه های ریز غافل نشوید.


میز نهارخوری
اکثر خانواده های ایرانی فقط هنگامی كه مهمان دارند از میز غذا خوری بهره می جویند و

به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری كمتر اهمیت می دهند. فراموش نكنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به كمك آن خانه خود را زیباتر كنید. شاید یك رومیزی نه چندان بزرگ كه تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد كه بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد كند.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز جلو مبلی
میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن كارد و چنگال، دستمال كاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای

 پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید كاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری كنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یك گلدان كه چندان هم بزرگ نباشد یا یك ظرف در اندازه متوسط استفاده كنید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز تلفن
از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل كم كم كاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای

 نظم بیشتر نیستند بلكه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز كمك میكند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دكوراسیون

خانه كمك میكند. قرار دادن تعدادی كاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودكار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.
برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز كشو دار است از كشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده كنید. در غیر این صورت فقط یك دفتر یا یك دسته كاغذ با یك خودكار روی میز قرار دهید.

مجله ها را هم در كتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز آشپزخانه
میزهای آشپزخانه، كوچك یا بزرگ، بیشتر به كابینت هایی شباهت دارد كه وسایل اضافی را روی آنها قرار میدهیم و با همین كار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می زنیم. برای جلوگیری

از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار كوچكی استفاده شود. برای مثال نمكدان های تزیینی و یا ظروف مخصوص

دستمال سفره می تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

بازدید : 122 تاریخ : یکشنبه 10 بهمن 1395 زمان : 11:52 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

افزایش خطر مرگ افراد غیر سیگاری در کنار دود مواد دخانی


به نقل از محققان، قرارگیری در معرض دود دست دوم سیگار موجب افزایش خطر

مرگ انسان های غیر سیگاری می گردد.

به گفته  مهر، دانشمندان آمریکایی نشانگر زیستی جدیدی را شناسایی کرده اند که آشکار می سازد قرارگیری

 در معرض دود دست دوم سیگار باعث افزایش ریسک فوت انسان های غیر سیگاری می گردد. .

 

دانشمندان دریافتند زمانیکه کوتینین خون (متابولیت نیکوتین) به عنوان نشانگر بیولوژیکی در معرض دود دست دوم سیگار قرار می گیرد با نرخ کلی مرگ و میر در افراد غیرسیگاری مرتبط است.

 

به گفته محققان، افزایش سطح کوتینین خون ارتباط قابل توجهی با انواع سرطان و بیماری قلبی دارد.

 

راجا فلورز، عضو تیم تحقیق از دانشکده ایکان نیویورک، در این باره می گوید: «این مطالعه نشان می دهد قرارگیری در معرض دود دست دوم سیگار حتی بدون تشخیص وجود آن، با خطر بروز سرطان ریه و سایر بیماری های مرتبط با سیگار ارتباط دارد.»

 

به گفته محققان قرارگیری در معرض دود سیگار و افزایش غلظت کوتینین خون با کاهش ۵.۶ تا ۷.۵ سال از عمر فرد مرتبط است.

 

بازدید : 74 تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 10:41 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 عالیترین طریق مهاجرت به کشورنروژ


کشور نروژ كشوری در بالای ناحیه ی اسكاندیناوی می باشد كه از طرف سازمان ملل، عنوان برترین و بالاترین

استانداردهای زندگی در جهان را به خویش اختصاص می دهد.سرزمیننروژ منطقه ای می باشد

كه در آن لیبل تحصیلات، درآمد ماهانه، امید به زندگی، بهداشت و تغذیه آدابته بر استانداردهای سازمان ملل می‌باشد

و این استانداردها كاملا رعایت شده است. امید به زیستن در مابین افراد این كشور تا 79 سال هم افزایش یافته است

و باعث شده مردم هدف روشنی را برای خود می بینند. پایتخت این سرزمین اسلو است و آدابته استانداردهای متعارف زندگی در رده اول می‌باشد.

اقتصاد نروژ از سال ١٩٦٠ به بعد بهبود یافت. به این ترتیب، نیاز به نیروی کار افزایش یافت و افراد زیادی از کشورهای دیگر در جستجوی کار به این کشور وارد شدند. اولین افرادی که وارد کشور شدند، اهل اروپا بودند؛ اما از حدود سال ١٩٧٠ به بعد، افراد زیادی همچنین از آسیا، آفریقا، و آمریکای لاتین به نروژ آمدند. بسیاری از پاکستانی ها و ترک ها برای کار کردن به اینجا آمدند، و عده زیادی از آنها هنوز در اینجا زندگی می کنند. در سال ١٩٧٥، مهاجرت به نروژ متوقف شد زیرا بیکاری رو به افزایش بود .

اخیراً افرادی که از نروژ کوچ می کنند مهاجرینی هستند که برای مدت های کوتاه یا طولانی به کشورهای گرم تر مسافرت می کنند. بسیاری از مستمری بگیران می خواهند

 از زمستان های سرد نروژ دور شوند. برخی از این افراد، به عنوان مثال، برای همیشه به اسپانیا مهاجرت می کنند؛ حال آنکه برخی دیگر در زمستان در اسپانیا و در تابستان در نروژ زندگی می کنند.

در قانون قبلی بنام “شروع بکار” این امکان وجود داشت که خیلی سریع متقاضیان در نروژ شروع بکار کنند این امکان برای کارگران خارجی وجود داشت که قبل از اینکه پرونده اجازه اقامت

آنها بررسی شود و به آنان اجازه اقامت داده شود، شروع بکار کنند. این قانون دستخوش تغییراتی اساس شده است. لذا در حال حاضر یکی از طرق پیدا کردن کار در نروژ پیدا کردن یک کارفرما می باشد.

به این صورت که کارفرمایی که قصد استخدام  نیروی کار را دارد،ابتدا باید شغل را به مدت ۳ ماه در کشور نروژو سپس ۳ ماه در کشورهای اطراف نروژ آگهی کند،اگر هیچ کس

پیدا  نشد که این شغل را بپذیرد میتواند این شغل را به شما که در کشور دیگری برای مثال ایران هستید پیشنهاد دهد که یک همچین مساله ای تقریبا غیر ممکن خو اهد بود .

شما برای اینکه بتوانید در کشور نروژ کار کنید(به عنوان یک فرد خارجی)نیاز به مجوز کار خو اهید داشت و این مجوز تنها با داشتن یک دعوت نامه کاری از سوی یک کارفرما صورت می گیرد.

 که این کار ساده نیست به این دلیل که آن شغل را هیچ شهروند نروژی،هیچ شهروند خارجی_نروژی که  پاس نروژی دارد،هیچ عضو اتحادیه اروپا،هیچ پناهنده ای که مجوز کار دارد،

هیچ دانشجویی که درسش تمام شده و مجوز پیدا کردن کار دارد نباشد که این شغل را بپذیرد کار فرما مجاز است این دعوت نامه را برای شما بفرستد.

لذا در این صورت شما فقط با قرار گرفتن در این کشور می توانید از این موقعیت بهره مند شوید .

بازدید : 64 تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1395 زمان : 14:37 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


سرزمینی معلق در اقيانوس

ارباب درياي ناحیه ی کارائيب. اين اسمی می باشد که به کشتي اوسيس - پرگنجایش‌ترين بوت گردشگری

دنيا داده اند. اين اسم مستعار، پيش از اين به کشتي آلوره تعلق داشت؛ کشتي‌اي که توسط همين

 شرکت تولید کننده اوسيس، يعني‌رويال کارائيب تولید شده بود و هم‌اکنون به اسم خواهر دوقلوي اوسيس شناخته مي‌شود.

 
اوسيس پهناور‌ترين و گران‌ترين کشتي تفريحي اقيانوس‌پيمايي می باشد که تا به حال در جهان ساخته شده است.

اين کشتي، 5 برابر بزرگ‌تر از کشتي تايتانيک ارست و 1.5 ميليارد دلار براي تولید آن هزينه شده می باشد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسيس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع اين کشتي 18 طبقه، 65 متر از سطح درياست و علاوه بر آن، نه متر از اين کشتي نيز زير آب قرار مي‌گيرد.

اين کشتي با طراحي منحصر به‌فردش در واقع يک شهر شناور در درياست که شامل استخر با امکان موج‌سواري، سالن بدنسازي، سالن سينما و تئاتر با ظرفيت 600 نفر، زمين فوتبال و بسکتبال،

چندين رستوران و کافي‌شاپ، شهربازي و پارک و دو ديوار بزرگ صخره‌نوردي است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در اين کشتي، مرکز خريدي نيز ساخته شده است. زمين فوتبال و استخر آن حتي جايي براي نشستن تماشاچيان هم دارد. تمام اتاق‌هايش دو بالکن دارد: يکي به سمت

 داخل کشتي که نمايي از پارک و زمين بازي دارد و يکي به سمت بيرون که نماي بسيار زيبايي از اقيانوس دارد. 42 آسانسور در کشتي اوسيس تعبيه شده که هر کدام گنجايش جابه‌جايي 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسيس در پايين‌ترين نقطه از کشتي ساخته شده و نمايي از زير آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسيس حتي آرايشگاه و مهدکودک نيز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در اين پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گياه بامبو

از آن جمله است. همچنين آب‌نمايي موزيکال و زيبا در ميان پارک ساخته شده است. در هر طبقه يک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهاي بين‌المللي سرو مي‌شود.

سازنده کشتي تفريحي اوسيس، شرکت آمريکايي رويال کارائيب است که تا به حال بزرگ‌ترين و مشهورترين کشتي‌هاي تفريحي دنيا را طراحي کرده و ساخته است. ساخت اوسيس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقريبا سه سال طول کشيد.

 

 

 

 

 

بازدید : 152 تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 17:24 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


شهري معلق در آب های آزاد

سلطان درياي منطقه کارائيب. اين اسمی است که به کشتي اوسيس - بزرگ‌ترين کشتي گردشگری

دنيا داده اند. اين لقب، پيش از اين به کشتي آلوره گفته می شد؛ کشتي‌اي که توسط همين

 کمپانی سازنده اوسيس، يعني‌رويال کارائيب به حرکت درامده بود و هم‌اکنون به نام خواهر دوقلوي اوسيس شناخته مي‌شود.

 
اوسيس بزرگ‌ترين و گران‌ترين کشتي تفريحي اقيانوس‌پيمايي است که تا به کنون در جهان تولید شده است.

اين کشتي، 5 برابر گنجایش بیشتر از کشتي تايتانيک ارست و يک و نيم ميليارد دلار براي تولید آن خرج شده می باشد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسيس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع اين کشتي 18 طبقه، 65 متر از سطح درياست و علاوه بر آن، نه متر از اين کشتي نيز زير آب قرار مي‌گيرد.

اين کشتي با طراحي منحصر به‌فردش در واقع يک شهر شناور در درياست که شامل استخر با امکان موج‌سواري، سالن بدنسازي، سالن سينما و تئاتر با ظرفيت 600 نفر، زمين فوتبال و بسکتبال،

چندين رستوران و کافي‌شاپ، شهربازي و پارک و دو ديوار بزرگ صخره‌نوردي است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در اين کشتي، مرکز خريدي نيز ساخته شده است. زمين فوتبال و استخر آن حتي جايي براي نشستن تماشاچيان هم دارد. تمام اتاق‌هايش دو بالکن دارد: يکي به سمت

 داخل کشتي که نمايي از پارک و زمين بازي دارد و يکي به سمت بيرون که نماي بسيار زيبايي از اقيانوس دارد. 42 آسانسور در کشتي اوسيس تعبيه شده که هر کدام گنجايش جابه‌جايي 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسيس در پايين‌ترين نقطه از کشتي ساخته شده و نمايي از زير آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسيس حتي آرايشگاه و مهدکودک نيز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در اين پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گياه بامبو

از آن جمله است. همچنين آب‌نمايي موزيکال و زيبا در ميان پارک ساخته شده است. در هر طبقه يک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهاي بين‌المللي سرو مي‌شود.

سازنده کشتي تفريحي اوسيس، شرکت آمريکايي رويال کارائيب است که تا به حال بزرگ‌ترين و مشهورترين کشتي‌هاي تفريحي دنيا را طراحي کرده و ساخته است. ساخت اوسيس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقريبا سه سال طول کشيد.

 

 

 

 

 

بازدید : 150 تاریخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 زمان : 14:21 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برای طراحی سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی php بهتر می باشد یااینکه ای اس پی؟

برای انجام طراحی وب سایت استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خوبتر می باشد یا asp ؟


هر دو روش زبان برنامه نویسی تحت وب ، متداول ترین زبان ها برای انجام ساخت وب سایت های داینامیک میباشند.

از نظر کارایی میتوان بیان کرد که هر دو یک کارایی دارند و اختلاف این زبان ها در طریقه نوشتن

 کدهای آنها میباشد.

بسیاری از افراد که اطلاع چندانی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این زبان ها بهتر میباشد. در واقع این سوال گاها موجب میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید ، و به این دلیل که اکثر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند. در این مقاله قصد داریم که مقایسه ای مختصر و مفید بین این دو زبان برنامه نویسی داشته باشیم.

کارایی asp و php :

از نظر کارایی هر دو زبان یکسان میباشند به همین دلیل شما هر نوع وب سایتی را که بخواهید میتوانید با هر دو زبان مورد اشاره به طور کامل طراحی کنید. در واقع هیچ وب سایتی وجود ندارد که آن را تنها بتوان با یکی از این دو زبان برنامه نویسی کرد.

asp ارزان تر است یا php ؟

با توجه به اینکه asp را کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میکند ، برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا میباشند. اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در هاست ویندوز و یا لینوکس اجرا نمود. به دلیل گران تر بودن هاست ویندوز و متعلقات آن نسبت به هاست لینوکس ، و با در نظر گرفتن این مسئله که asp تنها بر روی هاست ویندوز قابل اجراست میتوان گفت که هزینه استفاده از php کمتر میباشد.

عمومیت این دو زبان

پی اچ پی یک زبان لایه باز است به همین دلیل در قیاس با asp از عمومیت بیشتری برخودار است. شاید میتوان گفت که برای زبان برنامه نویسی php اسکریپت ها و کدهای بیشتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای طراحی یک سایت احتیاج دارد به زبان پی اچ پی از قبل وجود دارند. همچنین میتوان از سیستم های مدیریت محتوا که به زبان php میباشند نام برد.





بازدید : 103 تاریخ : شنبه 13 آذر 1395 زمان : 10:52 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 یادگیری ثبت سایت در مرورگر گوگل مپ


برای پثبت محل مورد نظرتان درجست وجو گر گوگل مپ بهتر می باشد یک اکانت جیمیل دارا باشید و در اکانت جیمیل لاگین باشید سپس درون گوگل مپ به این آدرس واردشوید

اگر دفتر دانشگاه، پارک و درمجموع مکانی را می‌شناسید که دوست دارید نام آن را به map‌های آن لاین گوگل (Google Map) و طبیعتاً به کلیه نقشه‌های GPSها اضافه کنید، این نوشته را بخوانید.
ازجمله از موارد کاربرد این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

بازدید : 154 تاریخ : یکشنبه 07 آذر 1395 زمان : 14:40 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آیا اختلافی میان ساختار سایت کم هزینه و پرهزینه هست ؟

تفاوت در قیمت طراحی وب سایت, علت های افزایش قیمت طراحی وب سایت

نخستین پرسشی که اکثر از مردم که در پی سفارش طراحی سایت میباشند از ایفانت میپرسند ، هزینه طراحی سایت است . تقریبا بیشتر این مردم در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت کم هزینه و پرهزینه سوال دارند و علاقه مند می باشند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.


بازدید : 125 تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1395 زمان : 17:59 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

سه پینک برق لبی که هر بانویی باید دارا باشد


به عنوان یک نویسنده‌‌ی مدلینگ لازم است بگم برق لبی از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. اطلاع عالی برای شما اینکه این سه پینکپرنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین بطورقطع آن را در لوازم زیباسازی خویش داشته باشید.

jill percia نویسنده‌ی women’s health در درباره ی چند پینک برق لب که به هر زنی می‌آید توضیح می‌دهد.
به گفته ی یک مقاله نویس مدلینگ باید عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار آرایشی می باشند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

بازدید : 74 تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1395 زمان : 18:27 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

استراتژی های کنترلی در تجارت انلاین


استراتژی های مدیریتی تجارت اینترنتی


اکثر از مردم که به سمت کسب و کارهای انلاین حرکت میکنندمی شتابند ، در پی یافتن روش هایی هدف مند و با راندمان خوب برای تجارتشان میباشند. این مردم به خوبی می فهمند که دارابودن یک تجارت خوب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

بازدید : 65 تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 زمان : 10:59 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

نکات پیشرفت در کسب و کار الکترونیکی

پس از بدست اوردن آگاهی تکمیل در رابطه با روش های تجارت اینترنتی ، یک مدیر کارآمد میبایست در خصوص با عوامل بااهمیت و تاثیرگذار در پیشرفت یک کسب و آنلاین آگاهی های کافی را داراباشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.


بازدید : 56 تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395 زمان : 9:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برترین عکس های معماری در رقابت سالانه آرکید 2016

عکس برداری دکوراسیون  طراحی داخلی  :عکاسی از طراحی داخلی و یا هر فضای ساخته شده به خواسته ی انسان کار آسانینمی باشد .شماقادرید با عکاسی ازچندین تصویرسریع ازیک بنای سازه ای جوانب مثبت آن را نمایش دهید.اما میتوانید با استفاده از همان دوربین و عکس های خود برای یک ساختمان شناسنامه بسازید.مطمئنا وقتی این کار را انجام دهید شاهد نتیجه ای هیجان آور, تاثیرگذار و کاملا زیبا خواهید بود.در اداه شاهد 20 عکس برتر سال خواهیم بود.در کنار هم قرار گرفتن این تصاویر برای علاقه مندان عکاسی به مانند ضیافتی برای چشم ها خواهد بود.برای این ضیافت با شکوه باید از جشنواره آرکید ممنون باشیم.

 هرکدام از عکسهای که در ادامه مشاهده خواهید کرد با توضیح مختصری, میزبان چشم های بینندگان علاقه مند در نمایشگاه جهانی معماری در ماه نوامبر خواهد بود.همچنین برنده این مسابقه در مراسم شام باشکوهی معرفی خواهد شد.عکس هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در 4 دسته متفاوت تقسیم بندی شده اند :

    ساختمان های در حال استفاده
    نمای بیرونی و یا ظاهری ساختمان
    فضای داخلی ساختمان
    حس مکان ساختمان


بازدید : 53 تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395 زمان : 9:55 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برخی از مهم‌ترین خصوصیات اینفوگرافیک

برخی از مهم‌ترین خصوصیات تصویربیانی عبارتند از:

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگرانی به صورت تصویری ازداده‌ها می باشند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به روشن کردن مطلب به صورت سریع است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمايش سريع، واضح و زيباي ايده‌هاي پيچيده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

بازدید : 137 تاریخ : یکشنبه 16 آبان 1395 زمان : 15:24 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

گوگل می‌خواهد یک کامپیوتر به چشم کار بگذارد

شرکت google  به فکر است که یک رایانه در چشم کار بگذارد

این کمپانی لنزی طراحی کرده که بی انکه لازم باشد هر دفعه عینک بزنید یا لنز بگذارید ، سو چشم را اصلاح می‌کند. اما برای استفاده از این وسیله فرد باید کاری شبیه به تزریق انجام دهد. بعد از این که از طریق جراحی لنز چشم از کپسول چشم فرد برداشته شد، مایعی چسب مانند درون کپسول تزریق می‌شود، پزشکی که این جراحی را انجام می‌دهد “گجت داخل چشمی” را به کپسول لنز می‌چسباند.

این مایع، پس از تزریق، جامد می‌شود تا کپسول‌ لنز چشم و گجت را به هم بچسباند، و از این راه یک لنز طبی الکترونیکی بسازد. این لنز الکترونیکی مشکل بینایی فرد را برطرف می‌کند. سنسوری که در این وسیله وجود دارد قابلیت تشخیص دید اجسام دور و نزدیک را دارد و از این رو دیدی کاملا واضح به فرد می‌دهد.

گوگل برای این گجت درخواست حق ثبت اختراع کرده است. این درخواست که در سال 2014 به صورت پرونده درآمده بود، هفته‌ی گذشته منتشر شد. گوگل این گجت را یک لنز الکترونیکی می‌داند که بینایی را افزایش می‌دهد و فقط کافی است یک بار تزریق شود. البته شاید تزریق گجت به چشم خیلی ایده‌ی جالبی به نظر نرسد، اما یک‌بار کافی است تا همیشه از دردسر عینک و لنزهای طبی راحت شوید.

این اولین باری نیست که گوگل به ساخت تکنولوژی برای چشم انسان علاقه نشان داده. این غول تکنولوژی پیش از این اختراع لنز طبی هوشمند را هم به نام خود ثبت کرده است. این لنزهای هوشمند با انرژی خورشید کار می‌کنند و در کنار آن کارهایی مثل اندازه‌گیری سطح گلوکوز خون را انجام می‌دهند.

اما ثبت اختراع “گجت داخل چشمی”به این معنی نیست که این وسیله به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. شاید باید چند سال دیگر هم با همین لنزهای‌ طبی و عمل‌های قابل برگشت با لیزر سر کنیم تا این تکنولوژی به مرحله‌ی اجرا برسد.

بازدید : 120 تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395 زمان : 10:41 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

HP نسل جدید رایانه های بدون کیس خودش را معرفی کرد


کارخانه HP دو نوع از کامپیوترهای بدون کیس از خانواده‌ی Pavilion را وارد بازار کرد

کامپیوتر تازه HP لبه‌های بشدت نازکی دارند و فاصله‌‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های آن بسیار کم است. این موضوع زیبایی خاصی به کامپیوترهای بدون کیس جدید HP داده‌اند. این شرکت گفته که قطر لبه‌های این محصولات 75 درصد باریک‌تر از سایر محصولات بازار است.

برای این محصولات یک دوربین هم در نظر گرفته شده که تنها در شرایطی که کاربران به آن نیاز داشته باشند، از مکان مخصوص خودشان خارج می‌شوند. میکروفن‌های این کامپیوترها هم در زمانی فعال می‌شوند که دوربین هم فعال باشد. این موضوع باعث شده که کاربران احساس امنیت بیشتری در زمان استفاده از دوربین و میکروفن خودشان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که برنامه‌ای بدون خارج کردن دوربین از مکان مخصوصی که دارد نمی‌تواند از آن‌ها فیلم یا عکس بگیرد.

کامپیوترهای بدون کیس HP در دو مدل 23 و 27 اینچی ساخته شده‌اند و با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شوند. به طور مثال این کامپیوترها را می‌توان با نسل ششم پردازنده‌های اینتل، دوربین‌های RealSense، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا سه ترابایت خریداری کرد.

البته شرکت HP در کنار معرفی این کامپیوترهای بدون کیس، مانیتور جدیدی را هم نشان داد. این مانیتور از صفحه نمایشی با کیفیت QHD برخوردار است و از پورت‌های HDMI، DisplayPort بهره می‌برد و به USB Hub مجهز شده است.

مانیتور جدید HP در تاریخ 6 تیر ماه با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد شد. مدل 23 اینچی کامپیوترهای جدید این شرکت هم از 20 تیر با قیمت 749 دلار و مدل 27 اینچی هم در تاریخ 13 تیر ماه با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

بازدید : 131 تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 10:23 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آموزش آموزش نت ورک پلاس را چگونه می شود بیان کرد:

 برای اخذ مدرک بین المللی networkplus می بایست لزوماتی دارابود در مورد مهارت شبکه است . آزمون در این زمینه  مورد هایی از جمله تکنولوژی های شبکه و انواع رابط ها یا رسانه شبکه و توپولوژی های شبکه و  مدیریت و امنیت را درگیر کند . یادگیری آموزش نت ورک پلاس با داشتن این گواهینامه  شما قادرید در زمینه مدیریت شبکه و تکنیسن شبکه و نصاب شبکه و کابل و کمک یار شبکه کار کنید .

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

آموزش نتورک پلاس   دوره آموزشی +Network بیانگر توانایی شخص در زمینه عملکرد اجزای شبکه ،نصب،راه اندازی،عیب یابی اولیه سخت افزارهای شبکه نصب و راه اندازی سرویسها و آشنایی با پروتکلهای شبکه میباشد.مطالبی که تا اینجا بیان کردیم ترجمه ای از معرفی این گواهینامه در سایت رسمی سازمان کامپتیا بود

. ولی به دلایل مسایل مختلفی که در ایران وجود دارد امکان دریافت این گواهینامه بین الملی در هاییداخل ایران وجود ندارد همچنین حتی با دارا بودن این مدرک در داخل ایران امکان اشتغال در داخل ایران وجود ندارد.آنچه که برای شما اهمیت دارد و ارزشمند است این است

که با گذراندن این دوره حتی در صورت عدم دریافت گواهینامه بین المللی آن یک شناخت جامع و کامل از مطالب کلی شبکه پیدا خواهید کرد و راه را برای یادگیری مهارت های پیشرفته تر شبکه هموار می کنید .در واقع بدون داشتن این دید کلی برای شما ممکن نخواهد بود

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس و آموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

تا در دوره های پیشرفته تر موفقیت کسب کنید . دوره Network+ در حکم نردبانی برای مراحل بعدی خواهد بود و اگر قصد یادگیری در زمینه مهارت های شبکه را دارید بایستی از اینجا شروع کنید .پیشنیاز تمام دوره های آموزشی شبکه ( مایکروسافت و سیسکو) آموزش Network+ است

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.و علاقه مندان به دوره های سیسکو و مایکروسافت حتما باید این دوره ۳۶ ساعته را بگذرانند.

سرفصل های +NETWORK :

مدل OSI ,, ارتباطات کابلی شبکه ,, توپولوژی ,, سخت افزار شبکه (Switch & Router) ,, اتصال از راه دور ,, عیب یابی شبکه ,, پروتکل های TCP / IP ,, فایروال ها و پروکسی ,, ابزارهای TCP / IP ,, نرم افزار های دسترسی از راه دور ,, سیستم عامل های شبکه ,, دسترسی به منابع از طریق شبکه ,, بهینه سازی شبک

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

Network Plus یک مدرک بین المللی است که شرکت  آن را ارائه می دهد . افرادی که امتحان مربوطه را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک +Network برای آنها صادر و ارسال می گردد . برای موفقیت در امتحان +Network و اخذ مدرک مربوطه تسلط بر مفاهیم موارد دوره +Network الزامی است.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

 

بازدید : 140 تاریخ : دوشنبه 03 آبان 1395 زمان : 10:43 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه شکل تعریف می شود ودر آن چه نکاتی می بایست درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

بازدید : 129 تاریخ : یکشنبه 02 آبان 1395 زمان : 10:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

فعالیت بدنی درماني باعث کاهش درد نوع های متفاوت درد ستون فقرات خواهد شد

بهبود درد ستون فقرات با فعالیت بدنی

درد ستون فقرات ازجمله مشکل ها جوامع انسانی می باشد و بهبود ‌ های متعددی برای آن هست ‌‎

 
ورزش درماني باعث درمان انواع مختلف کمردرد مي شود چون ورزش تاثيرات مختلفي روي اعضاء بدن مي گذارد که اين تاثيرات داراي فوايد درماني زيادي هستند.


شايد براي شماهم پيش آمده باشد که در حين کار ناگهان کمر درد گرفته ايد و از انجام دادن کار بازمانده ايد. به طور معمول کمردرد ها تدريجي شروع مي شوند و اغلب با صدمات فيزيکي به دنبال بلند کردن وسايل سنگين و يا فعاليت‌هايي سنگين ايجاد مي شوند که در آخر هم به کمر درد حاد و يا ديسک کمر منجر مي شوند.

اصولا کمردرد یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوامع بشری است و با آن که درمان‌های متعددی برای آن وجود دارد‌، ولی هر کمردردی به درمان خاص خودش نیاز دارد و نمی‌توان نسخه مشترکی برای همه کمردردها پیچید و حتی بسیاری از این درمان‌ها نتایج رضایت بخشی برای بیمار در پی نخواهند داشت. با این حال، حدود نیمی از مبتلایان به کمردرد به تمرین‌هایی که در بخش‌های فیزیوتراپی یاد می‌گیرند و انجام می‌دهند، پاسخ داده و با انجام منظم و مداوم آنها بهبود می‌یابند. اما این ورزش‌ها چه هستند و با انجام آنها چگونه می‌توان از ابتلا به کمردرد پیشگیری کرد یا از شدت کمردرها کاست و آنها را درمان کرد‌؟

دکتر پارسانژاد، فیزیوتراپیست با اشاره به این که یکی از روش‌های مؤثر تمرین درمانی برای رفع کمر درد، آموزش استفاده از عضلات مرکزی ستون فقرات کمری و فعالسازی آنهاست که به مثابه یک سیلندر در ناحیه تنه قرار دارند و ثبات و کنترل حرکات در این ناحیه را تأمین می‌کنند، می‌گوید: بسیاری از افراد فکر می‌کنند با تقویت عضلات شکم و شش تکه شدن آنها، ماهیچه‌های ناحیه مرکزی ستون فقرات هم تقویت شده، عملکردشان بهبود می‌یابد و ثبات ستون فقرات هم بیشتر می‌شود در حالی که این تصور غلط است. جالب است بدانید با تمرینات سنگین در بدنسازی، این عضلات مهار شده و عملکرد مناسب خود را از دست خواهند داد.

این متخصص به تفکیک، روش‌هایی را برای تقویت عضلات کمر، معرفی می‌کند که اگر روزانه به مدت پنج دقیقه از آنها بهره گرفته شود نه تنها می‌توان عضلات مرکزی کمر را تقویت کرد، بلکه با آموزش بیشتر، می‌توان خود را از کمردرد مصون نگه داشت.

تقویت عضلات کمر، نه با دراز و نشست
باید بدانیم تمرین دراز و نشست، راه مناسبی برای تقویت عضلات مرکزی کمر نیست. 25 عضله، این سیلندر مرکزی کمر را می‌سازند و خوشبختانه ما مجبور نیستیم برای تقویت همه آنها، تمرین‌های متعدد انجام دهیم، چراکه همه آنها با هم عمل می‌کنند و وقتی این عضلات کارشان را درست انجام می‌دهند، از ران‌ها تا شانه‌ها ثبات ایجاد خواهند کرد.

به این ترتیب بهترین تمرین به جای دراز و نشست، قرار گرفتن روی آرنج‌ها و نوک پاهاست، در حالی که وضع ستون فقرات در راستای طبیعی خود حفظ شود، شبیه شنا رفتن روی زمین.

درست بنشینید و نفس عمیق بکشید...
همان‌گونه که دریافتید ستون فقرات را به سیلندری تشبیه کردیم که در بالای این سیلندر عضله دیافراگم شما قرار دارد که به نفس کشیدن شما کمک می‌کند و نقش بسیار مهم آن ایجاد ثبات مرکزی تنه است.

بررسی‌ها نشان داده بیماران مبتلا به کمردرد در مقایسه با افراد سالم، الگوی تنفس غیرطبیعی دارند. اگر هنگام تنفس، قفسه سینه شما بیش از حد به بالا و پایین حرکت کند، احتمالا شما قسمت بالای سیلندر عضلات مرکزی یعنی دیافراگم را بخوبی فعال نکرده اید. برای بازآموزی و فعال کردن مناسب دیافراگمتان سعی کنید در وضعیت مناسب بنشینید، به آرامی قسمت پایین شکمتان را به داخل بکشید. حالا بدون این که شانه‌ها و قفسه سینه به سمت بالا حرکت کند، نفس عمیق بکشید. این تمرین را در حالی که دست‌ها را روی شکم یا روی کمر قرار می‌دهید، تکرار کنید. شما باید احساس کنید دیواره عضلات مرکزی تنه، بیش از قبل متسع می‌شود.


کمتر بنشینید!
عضلات مرکزی برای مجموعه فعالیت‌های متنوع و متعدد بدن، مانند راه رفتن یا بالانس زدن ژیمناست‌ها طراحی شده و از آنجا که امروزه با توسعه فناوری بیشتر فعالیت‌های انسان‌ها در وضعیت نشسته است، بدن با استرس‌های ناشی از این تغییر، سازگار شده و در برابر آنها آسیب‌پذیر می‌شود. در صورتی که تمام فعالیت‌های ما در حالت نشسته باشد، عضلات مرکزی به مرور ضعیف می‌شوند و ما صرف زمان برای برگرداندن عملکرد طبیعی آنها نیاز خواهیم داشت.


منقبض کردن قسمت پایین شکم را فراموش نکنید
طرفین این سیلندر از عضلات متعددی تشکیل شده که مهم‌ترین آنها عضله عرضی شکمی است و اغلب اوقات در صورت عملکرد نامناسب، علت دردهای کمر، پشت و ران هاست. این عضله مانند یک کرست برای بدن شما عمل می‌کند و فشار داخل شکمی را تنظیم می‌کند.

زمانی که این عضله منقبض می‌شود، فشار داخل شکمی افزایش می‌یابد و سبب افزایش ثبات ستون فقرات می‌شود. بنابراین داخل فروبردن آرام قسمت پایین شکم، هنگام انجام تمرینات عضلات مرکزی و بلند کردن اشیا باعث انقباض عضله عرضی شکم و ایجاد ثبات بیشتر در این ناحیه می‌شود.

یک اشتباه بسیار رایج در میان مردم این است که وقتی پایین شکم را داخل می‌کشند و این عضله را فعال می‌کنند، تمایلی به نفس کشیدن ندارند. بدن نیاز به اکسیژن دارد، بخصوص زمانی که ورزش می‌کنید یا جسمی را بلند می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که در این وضعیت نفستان را حبس نکرده‌اید.

تقویت عضلات کف لگن را فراموش نکنید
اما بخش پایینی سیلندر عضلات مرکزی که معمولا فراموش می‌شوند، عضلات کف لگن هستند. عضلات کف لگن به دلایل متعددی اهمیت دارند از جمله ثبات مرکزی تنه. انجام تمرین «کگل» هنگام تمرینات عضلات مرکزی به تقویت پایه این سیلندر کمک می‌کند.

 

فواید ورزش درمانی در درمان کمردرد

ورزش درماني باعث درمان انواع مختلف کمردرد مي شود‌‎

 

ورزش هاي مفيد براي درمان يا کم کردن کمر درد
 
پياده روي و دويدن آرام:
پياده روي نيز يک فعاليت جسمي بسيار مناسب است. بسيار ساده مي توان پياده روي کرد؛ چه مسير کوتاه باشد و چه طولاني، چه سرعت پياده روي زياد باشد و چه کم، فايده و تأثير خود را خواهد داشت. اگر پياده روي مي کنيد بايد تعداد گام هايتان را افزايش دهيد به جاي اينکه اندازه گام هايتان را بيشتر کنيد. در واقع هر چه طول گام بيشتر باشد، ميزان پيچ خوردگي در ستون مهره ها بيشتر خواهد بود.
 



انجام دادن حرکات در آب:
تمرینات بسیاری برای درمان کمر درد در آب موجود است که بسیار مفید است و بهتر است بیمار ابتدا روش صحیح انجام دادن این حرکات را زیر نظر مربی مربوطه آموزش ببیند و سپس به تنهایی انجام دهد. برای اجرای تمرینات در آب باید کل بدن تا زیر گردن در آب باشد به طوریکه سرشانه ها به طور کامل در آب باشد و پس از آن حرکات انجام شود.البته راه رفتن در آب با همین شرایط هم برای رفع کمردرد موثر است.

 

دوچرخه سواري:
دوچرخه سواري به شرطي مناسب است که موقعيتي مناسب براي قرارگرفتن بر روي دوچرخه داشته باشيد (تناسب بين اندازه دوچرخه و ارتفاع بدن) و هيچ مشکل خاصي براي سطح ستون مهره ها ايجاد نشود. در اين موارد حتماً با پزشک تان مشورت کنيد، او مي تواند تمرينات و حرکات مناسبي به شما پيشنهاد کند. انواعی از دوچرخه ثابت های موجود در باشگاه های ورزشی دارای پشتی و تکیه گاه هست، که برای افراد مبتلا به کمردرد مناسب است.


شنا:
شنا بهترين ورزش براي کساني است که از کمردرد رنج مي برند. شنا نوعي درمان کامل براي مشکلات کمر است. وقتي که بدن در آب است، در حالت بي وزني است و از يک سري از قيد و بندها رها مي شود. در نتيجه ستون مهره ها تحت فشار و وزن بدن قرار ندارد.
 
از دیگر نکات حائز اهمیت در درمان کمر درد با ورزش توجه به این است که هرگز ورزش خود را با دويدن سريع و طولاني شروع نکنيد و دوي سريع را به طور کلی فراموش کنيد زيرا زماني که مي دويد، در هر گام ستون مهره ها 10 برابر وزن بدن را بايد تحمل کند. به علاوه موج هاي سختي در راستاي پاهاي شما بالا مي روند. در نتيجه، ستون مهره ها در معرض درد قرار خواهد گرفت.



اگر واقعاً اصرار داريد که بدويد، بايد احتياط کنيد و کفش هاي مناسبي بپوشيد که بتوانند از شدت شوک هاي وارده بر ستون مهره ها بکاهند. همچنین بدون مشورت با پزشک اقدام به دویدن نکنید.

بازدید : 62 تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1395 زمان : 14:51 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 گام هایی کلی برای برگزاری تشریفات عروسی

 
در تاریخ عروسی شخص در کل روز در مرکز دید ها تمامی افراد قرار خواهید داشت و هر کدام از میهمان هایتان در مورد شما نظری می دهند پس شما باید از همه لحاظ مانند لباس عروس و داماد، باغ عروسی، صرف غذا، ماشین عروس و حتی نوع پوشش کارکنان تشریفات بایدبهترین وکم نظیر تمامی این برنامه ریزی ها باید دقیق و حرفه ای باشد چون برنامه ریزی برای برگزاری جشن ممکن است حتی تا یک ماه به طول انجامد.


در اینجا برخی از اساسی ترین گام هایی را که باید در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار دهید ذکر می کنیم:

برنامه ریزی مراسم عروسی,برگزاری جشن عروسی,تشریفات عروسی در تهران

 
پیشنهاد چند گام اساسی
گام اساسی اول: تعیین تاریخ عروسی
بدیهی است که همه برنامه ریزی های شما به این تاریخ بستگی دارد. بنابراین ابتدا متناسب با آداب و رسوم خودتان نسبت به تعیین این تاریخ اقدام کنید. تاریخ مراسم روی هزینه های شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه های اجاره تالار در روزهای خاص و اعیاد و تعطیلات با روزهای عادی متفاوت است. حتی فصل برگزاری مهمانی می تواند تاثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد. اگر مهمان هایی از راه دور دارید بهتر است روزهای تعطیل را برای جشن خود انتخاب کنید. اگر در شهرهای پرترافیک زندگی می کنید، در نظر داشته باشید که معمولا ترافیک خیابان ها در تاریخ های خاص مثل: روز مادر، روز پدر و دیگر مناسبات به مراتب بیشتر از روزهای عادی است و ممکن است روی برنامه ریزی شما تاثیر بگذارد.



گام اساسی دوم: تهیه لیست میهمانان
بسیاری از خانواده ها تصوری که از تعداد مهمانان خود دارند با واقعیت منطبق نیست. بنابراین هرگز به حدس و گمان و تخمین اکتفا نکنید. خواهید دید وقتی لیست میهمانان خود را روی کاغذ بیاورید، با آنچه در ذهن داشتید تفاوت زیادی دارد. نکته دیگر این است که تهیه این لیست شاید تا یک هفته به طول انجامد. چراکه برخی از مهمانان در ابتدا از قلم می افتند. بنابراین هرچه سریع تر لیستی کامل و شسته و رفته از مهمانان خود و همسرتان با ذکر نام و تعداد افراد خانواده مدعو، تهیه کنید.

 

برگزاری جشن عروسی,برنامه ریزی مراسم عروسی,تشریفات عروسی در تهران

 
استفاده از تکنیک تخمین سه نقطه ای
ممکن است نسبت به تعداد دقیق افرادی که ممکن است در جشن شما حضور پیدا کنند شک داشته باشید. مثلا نمی دانید که آیا خانواده ای که در شهر دیگری زندگی می کنند برای عروسی شما خواهند آمد یا خیر. در این حالت از تکنیک تخمین سه نقطه ای استفاده کنید. ابتدا تعداد کسانی را که مطمئن هستید به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. بعد از آن تعداد کل مهمانان را با فرض اینکه همه و همه به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. حال میانگین این دو عدد را به دست آورید و مبنای محاسبات خود قرار دهید.


گام اساسی سوم: تعیین بودجه
بعد از تعیین تاریخ و تعداد مهمانان، باید نسبت به بودجه ای که قصد دارید برای عروسی خود خرج کنید، تصمیم گیری کنید. بهتر است قبل از هرچیز در این مورد با دوستان و نزدیکانی که اخیرا جشن خود را برگزار کرده اند مشورت کنید. هزینه ها را به صورت تفکیک شده مثل تالار عروسی، لباس عروس، آرایش عروس، گل، ماشین عروس و… روی کاغذ بنویسید. سپس نسبت به تعدیل آنها با توجه به آنچه که در نظر گرفته اید اقدام کنید. تحقیق در بازار را فراموش نکنید. با کمی پرس و جو در بازار می توانید تصمیم بهتری بگیرید.
 


برگزاری جشن عروسی,شام عروسی,لباس عروس و داماد


گام اساسی چهارم: تعیین محل برگزاری جشن
باغ یا تالار، منزل مسکونی یا ویلای یکی از نزدیکان فرقی نمی کند. آنچه مهم است توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاری و نیز بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. در تعیین محل برگزاری مراسم عروسی علاوه بر این ها، نکات دیگری نظیر: تعداد مهمانان، فصل برگزاری، آب و هوای منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها می تواند در تصمیم گیری شما درباره محل برگزاری مراسم تاثیرگذار باشد. اگر تاریخ جشن شما، یکی از اعیاد و یا روزهای خاص است، هرچه سریع تر نسبت به رزور تالار و یا باغ اقدام کنید. چراکه ممکن است در تاریخ مورد نظر شما، تالار ها و باغ های مناسب رزرو شده باشند.


گام اساسی پنجم : کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است
مهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند و کترینگ و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت غذا می بایست مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید اشکالی ندارد در عوض می توانید مطمئن باشید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است. اگر مشکل بودجه دارید، قویا توصیه می کنم که مهمان کمتری دعوت کنید اما از کیفیت شام کم نکنید. امروزه دعوت کردن کلیه قوم و خویش ها و دوستان دور، مرسوم نیست.

 

بهتراست از دعوت کردن برخی از مهمانان به مراسم عروسی خود صرف نظر کنید در عوض به مهمانان کمی که دعوت کرده اید، بهترین سرویس را ارایه دهید. اگر تشریفات شام عروسی را به صورت سلف سرویس برگزار می کنید، مطمئن شوید که برای هر 50 میهمان، یک میز شام وجود دارد. این نکته مهمی است. اگر 350 میهمان باید سر یک میز شام پذیرایی شوند، دو ساعت طول می کشد تا تمام مهمانان شام بخورند. چراکه باید صبر کنند یک گروه شام خود را صرف کند و سپس گروه بعدی شام بخوردند و این یک فاجعه در برگزاری عروسی است.
 

برنامه ریزی مراسم عروسی,مراسم عروسی,شام عروسی

 
گام اساسی  ششم :انتخاب ماشین عروس که چه ماشینی باشد
انتخاب ماشین عروس بستگی به نظر عروس خانم وآقا داماد دارد وانتخاب ماشین به موقعیت خانوادگی،شغلی و یا نظر شخصی عروس و داماد دارد و به دنبال بهترین ماشین برای عروسی می باشند تزئین ماشین عروس بستگی به ذوق وسلیقه وایده جالب گل فروشی ها وخود عروس خانم وآقا داماد می باشد. تزئین ماشین عروس با انواع گل های زیبا،روبان،بادکنک وجدیدن هم با نقاشی گل روی ماشین یا مدل چهره پرازگل راانتخاب می کنند،که همگی بسته به هزینه عروس خانم وآقا داماد بستگی دارد.

بازدید : 126 تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395 زمان : 10:57 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 

اسپانیا ناحیه در اروپاست که به خاطر ملتپرتلاش خود، سواحل آفتابی و زمان باورنکردنی مشهور و شناخته شده است.

اگرچه هیچ سفری به این کشور بدون بازدید از شهرهای بزرگ آن همچون مادرید و بارسلونا تکمیل نمی‌شود اما شهرهای کوچکی که دارای زیبایی و شگفتی فراوان هستند را نباید از دست داد.

 در بیشتر موارد، این شهرهای کوچک در اسپانیا نسبت به شهرهای بزرگ‌تر ارزان تر هستند و موارد زیبایی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند شهر کوچک در اسپانیا بپردازیم.

 بسالو:

  برای اینکه متوجه شوید کشور اسپانیا در قرون وسطی چه شکلی بوده است ، هیچ جایی بهتر از شهر بسالو پیدا نخواهید کرد. شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است.

 پل زیبای موجود در آن را که بر روی رودخانه Fluvià ساخته شده است را از دست ندهید.

 قدمت این پل به قرن دوازدهم بر می‌گردد. بازدید از کلیسای سنت پره که قدمت آن به قرن یازدهم بر می‌گردد نیز بسیار عالی خواهد بود. مطمئن شوید که بر روی پل پیاده روی می کنید و در مکان‌های آرام آن عکس می‌اندازید.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است

  Ainsa:

  در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد. بهترین قسمت برای بازدید در این شهر بی شک قلعه Ainsa است که می‌توان آن را در یکی از انتهای پلازا سان سالوادور پیدا کرد.

 بخش‌هایی از این قلعه متعلق به قرن یازدهم است، اگرچه بیشتر بخش‌های ساختمان از قرن شانزدهم باقی مانده است. دو برج این قلعه به موزه منتقل شده است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد

 در جزیره اسپانیایی مالورکا و در قلب رشته کوه‌های Serra de Tramuntana، یک روستای زیبا و دلربا به نام Deià را پیدا خواهید کرد. این روستا به خاطر مناظر زیبا و نیز صخره‌های عمیقی که مشرف به دریای مدیترانه و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده بود.

افرادی که عاشق ادبیات هستند این روستا را تحسین خواهند کرد زیرا میزبان نویسنده بزرگی به نام رابرت گرویز بوده است. این روستا همچنین دارای یک ورودی ساحلی به نام Cala de Deià است.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  روستای Deià، به خاطر مناظر زیبا و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده است

 Castellfollit de la Roca:

 در جایی که رودخانه Fluvià و Toronell به یکدیگر می‌رسند، یک صخره بازالتی تشکیل شده است.

 در این تخته سنگ، که به لطف گدازه باستان ایجاد شده ، کل شهر قرار گرفته است. زمانی که به این شهر می‌رسید، متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت.

 زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید زمانی را برای کاوش جاذبه‌هایی همچون Pont Trencat یا پل شکسته قرار دهید. بازدید از کلیسای قرن سیزدهم سنت سالوادور را فراموش نکنید.     

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید، از مناظر زیبای آن عکس بگیرید

 کودییرو:

 کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست‌هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند.

 این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان‌های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید.

مناظر بی نظیری در این روستا یافت می‌شود و برخی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب‌های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست

 Olite:

 در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است. تاریخ نشان می‌دهد که این شهر در قرن هفدهم توسط ویزیگوت‌ها تاسیس شده است، اما در واقع در قرن دوازدهم تشکیل شده و جان گرفته است.

یک قلعه گوتیک از قرن سیزدهم نیز در این شهر قرار دارد که محل اقامت چارلز سوم بوده است و امروزه برای بازدید عموم باز است.

در حالیکه در شهر Olite می‌توانید از Iglesia de Santa Maria la Real دیدن کنید اما سعی کنید در مورد تاریخ این کشور نیز اطلاعاتی به دست آورید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است


 کاسارس:

 شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره‌های بزرگی در این شهر قرار دارد که مشرف به دریای آلبوران هستند.

 اگر به معماری علاقه دارید، می‌توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار دارد. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می‌توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدش مشهور شده است

 مورلا:

 مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد. معماری و تاریخ یکی از اصلی ترین جاذبه‌ها در مورلاست و شما نمی‌توانید این شهر را بدون دیدن قلعه موجود در آن ترک کنید.

 اگر عاشق مواد غذایی هستید باید سری به نانوایی محلی بزنید و از نان‌های مخصوصی که در آن پخت می‌شود استفاده کنید. این نان با نام flaons شناخته شده و با پنیر پر شده است. زمانی که در مورلا هستید می‌توانید کوه‌های Maestrazgo را نیز کاوش کنید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد


 الکیوزار:

 شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد. این ناحیه به عنوان قطب تفریحات فضای باز شناخته است. فقط چند صد نفر از ساکنان الکیوزار هنوز در آن زندگی می‌کنند.

 امروزه اصلی ترین دلیل بری کاوش و گشت و گذار در این شهر، تحسین معماری تاریخی، بازدید از مجموعه آثار موجود در موزه Colegiata de Santa María la Mayor و انجام تفریحات فضای باز است.

 سرگرمی‌های محبوب شامل کوه پیمایی در کنار دره ریو ورو ، دره نوردی ، تماشای پرندگان و حتی دوچرخه سواری است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد


 کاداکس:

  در استان خیرونا و در یک منطقه ساحلی با عنوان کوستا براوا، شهر ساحلی کاداکس قرار گرفته است. این شهر به خاطر اینکه میزبان نقاش معروف سالوادور دالی است مشهور و شناخته شده است.

 گردشگاه‌ کاداکس شما را به رستوران غذای دریایی و بوتیک‌های محلی هدایت می‌کند اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب‌های آبی رنگ دریای مدیترانه است.

 

بازدید : 96 تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395 زمان : 16:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)
قیافه
بازدید : 63 تاریخ : دوشنبه 05 مهر 1395 زمان : 13:53 نویسنده : ایفانت نظرات (0)
دوربین
بازدید : 76 تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 15:04 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان : راه ها تور به کیشو گرفتن تور سوئد

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

هتل سورینت مریم کیش

نمای لوکس و چشم نواز هتل سورینت مریم منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است که با ورود به هتل و برخورد دوستانه و محترمانه کارکنان هتل به روشنی قابل فهم است. هتل سورینت مریم که در سال 92 بازسازی کاملی را به خود دیده از 154 اتاق و سوییت مختلف بهره می برد که شامل اتاقهای 2 تخته دوبل و توئین،3 تخته،همچنین 12 سوئيت معمولی و 4 سوییت رویال می باشد. نزدیکی به مراکز خرید و بازارها، وجود رستوران با غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی به علاوه دیگر امکانات هتل، اقامتی دلچسب را در جزیره زیبای کیش و این هتل رقم خواهد زد.

 

رستوران شبنم هتل سورینت مریم با ظرفیت 120 نفر و ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، بام هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت 120 صندلی به منظور صرف صبحانه ایی دلپذیر و کافی شاپ واقع در لابی هتل بخشی از امکانات پذیرایی هتل را تشکیل می دهد.
مزایای هتل سورینت مریم :

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

 

هتل سورینت مریم کیش

از دیگر امکانات هتل : تلویزیون، مینی بار، فضای سبز، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، خشکشویی، صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و ...

هتل سورینت مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

هتل سورینت مریم کیش

 تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124578307, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 ,
هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی میل نمایید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها برخوردار شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.


مزایای هتل داریوش کیش :

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش.

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124249741, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی شاپ، تلویزیون، مینی بار، تلفن، سالن پذیرایی، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، مرکز تجاری، فضای سبز، زمین تنیس و ...
هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره‌ی کیش در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته و دارای فضای سبز با نشاط به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آبهای آبی خلیج فارس است. طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد. دسترسی راحت به مراکز خرید و تفریحی جزیره از ویژگی های مهم این هتل است که می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله‌ی تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.


مزایای هتل فلامینگو :

هتل فلامینگو کیش هتلی مجلل، با امکانات خوب اقامتی، رفاهی و وصول به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم دارد.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09125238054, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی نت، تاکسی سرویس، آسانسور، پارکینگ، رستوران، تلویزیون، فضای سبز، تلفن، کافی شاپ، اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات پزشکی و ...

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

بازدید : 151 تاریخ : چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 11:06 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان : سرمایه گذاری ونکوورو اقامت کشور کانادا

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت آشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


    دسته: مهاجرت به کانادا

استان کبک کانادا

کِبـِک (به فرانسوی: Québec) یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

این استان از نظر جغرافیایی بزرگ‌ترین و از نظر جمعیت دومین استان کانادا (پس از اونتاریو) به شمار می‌رود.

مساحت آن حدود ۱٬۵۴۲٬۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی سه برابر مساحت فرانسه و کمی بیش از چهار برابر ژاپن است.

 

از جنوب تا شمال کبک کمی بیش از ۱۷ درجه عرض جغرافیایی و پهنه شرقی -غربی در حدود ۲۲ درجه طول جغرافیایی قرار دارد.

این استان پهناورترین استان کانادا و دارای جمعیت بسیار کمی است که بیش از ۹۰ درصد آن جزو کاناداست. در زمان استعمار فرانسه و تأسیس فرانسه نو سرزمین کبک شامل چند ده کیلومتر از سواحل دو طرف رودخانه سن لوران بود، جایی که اولین مهاجران برای زراعت سکونت گزیدند.

سرزمین کبک آمیزه‌ای از جغرافیای متنوع است. این سرزمین به سه بخش بزرگ جغرافیایی از شمال به جنوب تقسیم گردیده است. فلات لورنتین حدود ۹۵٪ مساحت کبک را اشغال کرده و جزیی از کاناداست و یکی از قدیمیترین عوارض جغرافیایی جهان است. مرز جنوبی آن شامل لورنتید، رشته کوه معروف به تپه‌های گرد، جنگل‌ها و دریاچه‌هاست. زمینهای کم ارتفاع سن لوران دشتی است متشکل از زمین‌های واقع در حاشیه دو طرف رودخانه با همان نام.
آب و هوا

در کبک چهار فصل بسیار متضاد جای یکدیگر را می‌گیرند، از جمله یک بهار آرام و لطیف و کوتاه و یک پاییز سرد و رنگین. فصلهای مشخص‌تر زمستان و تابستانند.

Neige Montreal.JPG

تابستانها گرم و اغلب نمناک، و زمستانهای سرد و نسبتاً طولانی و برفی و همچنین نمناک. در این فصول بسیار متناقض گاهی درجه دمای هوا به ۳۵ درجه سانتیگراد در تابستان و -۳۵ درجه سانتیگراد در زمستان می‌رسد. دوره برف و سرما در جنوب (در مونترال) چهار ماه و در شمال (در رادیسون) شش ماه است. میزان بارش برف در این مدت در کبک یا مونترال به همان مقدار است که در روسیه، هلسینکی یاحتی اسلو است. بطور کلی این باد سرداست که درجه متوسط دما را سرد می‌کند. (برف کمی همراه با باد می‌آید).

شهرهای ساحلی (شبه جزیره‌ای) از هوای معتدل و دمای بسیار لذتبخش اقیانوس بهره مندند که یک زمستان لطیف و تابستان خنکتر را ایجاد می‌کند.
جمعیت

جمعیت کبک در حدود ۷٬۶۶۹٬۱۰۰ نفر است. تراکم جمعیت کبک بسیار کم و درحد ۴٫۹ نفر در هر کیلومتر مربع است.

در شمال آن سکونت بسیار کم است و ۸۰ درصد از جمعیت کبک در سواحل رودخانه سن لوران سکونت دارند.
زبان رسمی

زبان اصلی و رسمی کبک، فرانسه است. استان کبک بخش فرانسه زبان کانادا می‌باشد. ۸۳٪ مردم کبک فرانسه زبان هستند. بعلاوه کبک تنها سرزمین با اکثریت فرانسه زبان در آمریکای شمالی بجز مجمع‌الجزایر فرانسوی سن پی‌یر و میکلن است.

زبان انگلیسی زبان ۸٪ کبکی هاست. این انگلیسی زبانان در بخش غربی مونترال متمرکزند.
مهاجرت به کانادا از طریق کبک

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک، که سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد، متقاضی متعهد می‌گردد مبلغ بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار کانادا را در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

مزیت‌ها و شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک در زیر آورده شده است:
مزیت‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

   عدم نیاز به داشتن مهارت در زمینه زبان انگلیسی و یا فرانسوی

   عدم الزام به راه اندازی بیزینس

   سریع‌ترین روش مهاجرتی به کانادا

   اخذ اقامت دائم کانادا بدون هیچ‌گونه شرط


شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

شرایط لازم          روش سرمایه گذاری کبک

ارزش اموال و دارائی‌ها       معادل ۱٬۶۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا (شامل ملک، سهام، پول نقد- لازم به انتقال این اموال به کانادا نمی‌باشد)

سابقه کاری          داشتن سابقه کاری مدیریتی تمام و یا بخشی از یک بنگاه تجاری به مدت ۲ سال در ۵ سال گذشته

سرمایه گذاری لازم پرداخت مبلغ ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار به دولت کانادا

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای طراحی وب سایت ارزان  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

بازدید : 131 تاریخ : چهارشنبه 17 شهریور 1395 زمان : 16:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


"مهاجرت" موضوعی که می تواند در زندگی شما تاثیر بسیاری داشته باشد.مهاجرت به یک مقصد خوب با یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با متخصصان این کار و از راه قانونی می تواند مسیر زندگی شما را به سمت موفقیت و خوشبختی هدایت کند و این تاثیر نه تنها در زندگی شما می باشد, بلکه باعث ساخت آینده ای مطمئن و درخشان برای خانواده و فرزندان شما خواهد شد.در طرف مقابل شتابزدگی در این کار و دنبال کردن تبلیغات دروغ و سایتهای نامعتبر که تنها قصدشان هدایت شما به سمت نابودی و کسب درآمد برای خودشان از این راه میباشد, یا اقدام از راه های غیر قانونی برای رسیدن به کشور مقصد, تنها باعث نابودی آینده و زندگی شما و خانوادتان خواهد شد.امروزه شاخص های مهاجرت به پیشرفت و تکنولوژی تغییر کرده است به نحوی که باعث شده بسیاری از کشورهای مدرن و پیشرفته به مقصد اکثر متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است.البته آیتم هایی مانند رشد و ثبات در اقتصاد,شرایط اجتماعی خوب, موقعیت بین المللی کشور مقصد و .... تاثیر دارد.

 این روزها در میان کشورهای رو به رشد و پیشرفته که بستری مناسبی برای مهاجرین فراهم می کنند, کشور استرالیا و کانادا به یکی از مقاصد اصلی برای متقاضیان مهاجرت و اقامت تبدیل شده است.در این مقاله قصد داریم تا به چند تفاوت میان استرالیا و کانادا برای مهاجرت بیان کنیم.استرالیا و کانادا, هر دو برنامه های کامل و هیجان انگیزی برای جذب متقاضیان دارند.سوال اصلی این است که در حال حاضر کدام کشور برای مهاجرت بهتر است کانادا یا استرالیا ؟ در ادامه ما به بازخورد های انتخاب استرالیا یا کانادا به عنوان مقصد مهاجرت را می پردازیم.اول از همه پروسه مهاجرت است.یعنی شما به عنوان یک متقاضی مهاجرت به استرالیا یا کانادا باید چه مدت زمان منتظر تایید کشور مقصد برای ورود به عنوان یک شهروند باشید که این موضوع برای هر کدام از این کشورها نسبت به پروسه مهاجرت و گرفتن اقامت و پرونده شما متفاوت است.در این مورد تفاوت چندانی بین این دوکشور نیست.

آب و هوا

شما به دنبال کدام هستید؟استرالیا با مناظر زیبا و طبیعت فوق العاده و داشتن آب و هوای معتدل در طول سال مکان مناسبی برای زندگی به نظر میرسد.این در حالی است که شما در کشور کانادا با سرمای شدید روبرو هستید و این موضوع به دلیل نزدیکی آن به قطب شمال است.این نزدیکی حتی باعث شده است که مقدار زیادی از خاک این کشور خالی از سکنه باشد.البته کانادا در قسمت جنوب غربی یعنی جایی که شهر ونکور قرار دارد دارای آب و هوای معتدل می باشد.

فرصت های شغلی

هر دو کشور استرالیا و کانادا دارای منابع طبیعی و معادن بسیاری هستند که در این مورد فرصت های شغلی در استرالیا و کانادا باید بیشتر باشد و بتوانند پرداخت بهتری به کارگران خود نسبت به کشور های دیگر داشته باشند.در هر دو کشور زمینه برای برخی فرصت های شغلی بیشتر است به عنوان مثال موقعیت های شغلی برای پرستاران در کانادا بیشتر از استرالیا میباشد.کانادا در برابر استرالیا به عنوان یک قطب بزرگ تولید شناخته می شود در حالی که کشور استرالیا به کشوری محبوب برای شرکت های آمریکایی که در زمینه IT فعالیت می کنند تبدیل شده است.

سیستم حمل و نقل عمومی

حمل نقل مردم در کانادا و تورنتو به وسیله اتوبوس ها, ترن ها و ترامواها انجام میشود.نکته جالب این سیستم مرتبط بودن همه آنها با هم است.طولانی بودن مسیر شما تاثیری بر نرخ کرایه ندارد و هزینه یک مسیر یک طرف در کانادا تقریبا سه دلار می باشد.سیدنی از شبکه مترو محروم است.

حمل و نقل عمومی در کانادا و استرالیا

اما برای سیستم حمل و نقل عمومی خود از اتوبوس ها و قطار ها استفاده میکند.حداکثر هزینه های رفت آمد با قطار در این کشور تقریبا نه دلار میباشد و برعکس کانادا مبلغ آن بستگی به مقدار مسافت دارد.مسیرهای اتوبوس ها هم به شش قسمت مساوی تقسیم شده و در این سیستم حمل و نقل نیز مقدار هزینه بستگی به مسافت طی شده دارد, که حداکثر آن تقریبا 5 دلار برای یک مسیر یک طرفه میباشد.

مخارج زندگی

هزینه های زندگی در استرالیا به دلیل مالیات مسکن بسیار بالا می باشد.این در حالی است که در کانادا مسکن بیشتر از استرالیا مقرون به صرفه می باشد.طبق آمار هزینه های زندگی در کانادا کمتر از استرالیا می باشد.در هر دو کشور پرداخت مالیات بیشترین سهم را در هزینه های زندگی افراد دارد.در ادامه برای آشنایی با هزینه های زندگی در کانادا می توانید از ویدئو هزینه زندگی در کانادا به زبان فارسی استفاده نمایید.

تنوع نژادی

تعداد زیادی از جمعیت تشکیل دهنده استرالیا و کانادا را قومیت ها و نژاد های گوناگون تشکیل میدهد.اکثریت این تنوع در کشور کانادا مهاجرینی از چین, هند, سریلانکا, جامائیکا و درصدی هم از کشورهای خاورمیانه تشکیل میدهد که البته این روزها این جمعیت رو به رشد است.تنوع قومی و نژادی در کشور استرالیا بیشتر از کشورهای اندونزی, تایلند و لبنان می باشد و درصد کوچکی را هم از آمریکای جنوبی شامل می شود.

سهولت اخذ اقامت

با توجه به تاکید اخیر دولت کانادا نسبت به تسلط مهاجرین به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسه اما به طور کلی روند درخواست روادید برای کانادا آسان تر است.در صورتی که به طور کلی هر دو کشور تابع یک فرآیند و استاندارد برای مهارت های متقاضیان هستند اما کانادا روند کند تری نسبت به استرالیا برای بررسی و ارزیابی درخواست متقاضیان دارد.

اقامت دائم

گرفتن اقامت دائم کشور استرالیا و کانادا شرایط خاص خود را دارد.به این معنی که فرد متقاضی باید شرایط خاصی را داشته باشد تا بتواند واجد شرایط مهاجرت به استرالیا و یا کانادا و اخذ اقامت این کشورها باشد.شرایطی مانند تسلط شما به زبان, مهارت های شما در حرفه تخصصی شما, میزان تحصیلات, تجربه کاری و غیره.این گزینه ها نشان دهنده آینده زندگی کاری و خانوادگی شما در کشور مقصدتان است.

اقامت کانادا و استرالیا

یکی دیگر از تفاوتهای این دو کشور در ارزیابی درخواست متقاضیان است که در استرالیا, فرد متقاضی باید مدارک تحصیلی و یا سابقه کار خود را قبل تایید اداره مهاجرت, به این کشور و به ادارات مربوطه ارسال نماید تا در مورد صلاحیت شما تصمیم گیری شود که در این روند به دلیل طولانی شدن پروسه امکان قدیمی و بی اعتبار شدن مدارک شما و یا عوض شدن شرایط مهاجرت وجود دارد که در این صورت نیاز به ارسال دوباره مدارک و یک روند تکراری میباشد. اما در کانادا بعد از پر کردن فرم های مورد نیاز و تایید صلاحیت توسط اداره مهاجرت این کشور می توانید مدارک و سوابق خوذ را ارسال کنید تا درخواست شما بررسی شود که این پروسه سریعتر هم انجام میشود.هرچند که می توان از فراین اولیه ارزیابی کانادا به عنوان مشاوره استفاده کرد.

در استرالیا پس از ارزیابی و تایید صلاحیت شما اقامت و ویزای شما در تمام ایالت ها و مناطق این کشور مورد تایید است.در حالی که در کانادا تایید درخواست شما و گرفتن اقامت از یکی از ایالت ها این کشور به معنی تایید آن توسط ایالت های دیگر نمی باشد.و اگر فردی قصد جابجایی بین ایالت های کانادا را دارد باید تاییدیه خود را از چند ایالت داشته باشد.این موضوع یک مزیت مهم برای استرالیا می باشد.آموزش و تحصیل و خدمات درمانی و بهداشتی برای همه به صورت رایگان, برابر و آزادانه در هر دو کشور وجود دارد.سیستم خدمات درمانی و بهداشتی کانادا و استرالیا به صورت رایگان می باشد و این سیستم بسیار شبیه هم می باشد.

برای بدست آوردن اطلاعات لازم می توانید به سایت اداره مهاجرت دولت استرالیا مراجعه کنید.

برای بدست آوردن اطلاعات لازم می توانید به سایت اداره مهاجرت دولت کانادا مراجعه کنید.
























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

بازدید : 190 تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 19:21 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: طراحی بسیار زیبای دکوراسیون درب منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.خانه‌تکاني فرصتي براي همراهي و همفکري است. بويژه در اين روزگار که کار و مسووليت‌هاي خارج از خانه فرصت‌هاي بودن کنار هم را به کمترين حد ممکن رسانده است.

 شايد خانه‌تکاني بهانه خوبي براي نزديک‌تر شدن و پراکندن عطر مهرباني در خانه باشد؛ براي داشتن خانه‌اي تميز و زيبا در شروع سال نو، تقسيم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصميم گرفتن همه کارهايي ساده، ولي مهم است که بايد با همراهي تک‌تک اعضاي خانواده انجام شود. يادمان باشد، خانه‌تکاني هميشه فقط در تميز کردن و رفت و روب خلاصه نمي‌شود و گاهي خريد وسايل کوچک، تغيير چيدمان خانه و ايجاد تنوع هم جزئي از مراحل استقبال از بهار است.

ايام خانه‌تکاني زمان خوبي است که از دست وسايل اضافه که به کارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌کنند که هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل که در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب کنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مکان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد کنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عکس يا نصب يک آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

لوسترها و روشنايي هاي ديواري زيبا هم مي تواند يکي از گزينه ها تغيير باشند.

با جرات و جسارت کف پله هاي خانه تان را رنگ کنيد. هم مي توانيد رنگ ها متفاوت براي آن ها در نظر بگيريد، هم مي توانيد يک طيف رنگي خاص را انتخاب کنيد.

اضافه کردن اجزاي کوچک اما تاثير گذاري مانند جا کليدي هايي که به طبقه بندي و نظم دهي دکوراسيون داخلي خانه تان کمک مي کند را هم فراموش نکنيد.

اگر اهل هنر هستيد، يک تابلوي بزرگ هنري به ديوار هاي خانه تان اضافه کنيد.

هر چيزي را که فکر مي کنيد قابليت تبديل شدن به گلدان دارد را براي کاشتن گل هاي بهاري استفاده کنيد.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

بازدید : 161 تاریخ : یکشنبه 07 شهریور 1395 زمان : 11:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: تکنیک هایی برای داشتن پوست شفاف و چهره ای زیبا

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

تاثیر پروتز گونه در زیبایی چهرهپروتز گونه عبارتست از برجسته کردن گونه که برای زیبایی بیشتر چهره از آن استفاده میشود و تاثیر پروتز گونه در زیبایی چهره و همچنین برخی از نکات مربوط به پروتز گونه را در زیر برای شما آورده ایم. پروتز گونه که گاهي اوقات با عنوان برجسته کردن گونه شناخته مي شود، براي بهبود ظاهر استخوان هاي گونه يا برجسته کردن آن استفاده مي شود. مشابه ساير  روش هاي جراحي پلاستيک، برجسته کردن گونه مي تواند باعث جوان تر شدن ظاهر يا ايجاد توازن در بين اعضاي صورت شود و در مجموع جذابيت صورت شما را افزايش دهد. افرادي که ساختار گونه آنها ضعيف است، صورت باريک يا صاف دارند، يا کساني که زيبايي گونه خود را به خاطر  افزايش سن از دست داده اند، مي توانند از مزاياي حاصل از اين روش درماني بهره مند شوند. در اين حالت ساده بودن عمل جراحي گونه و هزينه به نسبت کم آن مي تواند اين روش درماني را به يک راهکار زيبايي براي افراد متقاضي تبديل کند

يکي از روش هاي برجسته سازي گونه در کلينيک سيب سرخ جراحي پروتز گونه مي باشد. مزاياي حاصل از اين روش درماني مي تواند شامل ايجاد هماهنگي بيشتر بين اجزاي صورت يا ايجاد يک ظاهر جوان تر  باشد.

بيماران مسن تر که از چند روش درماني زيبايي براي  ظاهر خود استفاده کرده اند، مي توانند از روش درماني پروتز گونه براي جوان سازي ظاهر صورت خود استفاده کنند. براي بيماراني که جوان تر هستند و احساس مي کنند صورت آنها بسيار صاف است يا فاقد ويژگي هاي زيبايي لازم مي باشد، اين روش درماني مي تواند مزاياي زيادي از نظر زيبايي صورت براي آنها به همراه داشته باشد. به هر حال، پروتز گونه مي تواند تناسب بهتري را براي اجزاي صورت ايجاد کند و باعث افزايش اعتماد به نفس فرد شود.

زمان بهبودي

اغلب بيماران مي توانند در عرض يک هفته پس از جراحي زيبايي گونه به سرکار برگردند و فعاليت هاي روزمره خود را از سربگيرند و در عرض سه تا چهارهفته پس از جراحي زيبايي گونه مي توانن ورزش و فعاليت هاي سنگين را از سر بگيرند. تا دو هفته پس از جراحي زيبايي گونه کمي کبودي و ورم قابل مشاهده است. با اين حال، با استفاده از کمپرس يخ و کمي آرايش در قسمت مياني صورت، مي توان آنها را به حداقل رساند. در طول دوره بهبودي بعد از جراحي پروتز گونه تمامي داروهاي مسکن و آنتي بيوتيک ها را برطبق تجويز پزشک مصرف کنيد تا درد و ناراحتي را کاهش دهيد و از عفونت جلوگيري کنيد. اگر چه بخيه ها در عرض چند هفته حل مي شوند و نيازي نيست که توسط پزشک باز شوند، هنوز بايد براي مراقبت هاي بعدي به پزشک مراجعه کنيد تا نتايج بدست آمده و روند بهبودي شما ارزيابي شود. پس از اتمام دوره بهبودي اوليه جراحي پروتز گونه، در عرض چندين هفته نتايج نهايي به تدريج نمايان تر مي شوند. شش ماه پس از جراحي زيبايي پروتز گونه، گونه هاي شما پرتر و متقارن تر مي شود و پوست شما سفت مي شود. هيچ جاي زخمي قابل مشاهده نيست و صورت شما ظاهر طبيعي و جواني خواهد داشت.

هزينه و قيمت

هنگامي که درباره انجام دادن يا انجام ندادن عمل جراحي گونه تصميم گيري مي کنيم، هزينه انجام اين روش درماني مي تواند يک فاکتور با اهميت براي اکثر بيماران باشد. بطور خاص هزينه پروتز گونه مي تواند با توجه به جراح انتخاب شده و  محل انجام عمل جراحي متفاوت باشد. علاوه بر اين لازم است هزينه هاي مربوط به انجام آزمايش خون، عکس برداري راديولوژي و ساير هزينه هاي جانبي عمل جراحي نيز هنگام محاسبه هزينه درمان مورد توجه قرار گيرد.

هزينه عمل جراحي پروتز گونه در صورتي که همراه با ساير انواع عمل هاي جراحي پلاستيک صورت انجام شود، بطور چشمگير کاهش پيدا مي کند. به هر حال براي راحتي بيشتر افراد متقاضي، معمولاً از طرح هاي مختلف تامين مالي جراحي پلاستيک براي ايجاد امکان پرداخت هزينه درمان براي بيماران با هر بودجه و استطاعت مالي استفاده مي شود.

در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است

بازدید : 59 تاریخ : چهارشنبه 03 شهریور 1395 زمان : 9:50 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 9,023
  • بازدید کلی : 48,971
  • مطالب