loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

عنوان: طراحی و تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

اتاق و کمد لباس در نظم بخشیدن به منزل کمک زیادی میکند و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و کمد لباس از اهمیت زیادی در طراحی فضای داخلی منزل برخوردار است. نظم و ترتيب بخشيدن به کمد ها در دکوراسيون منزل نقش مهمي دارد و بايد مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحي داخلي منزل گنجاند. ترکيب بندي زيبا و منحصربفرد کمد تاثير زيادي در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمي را در دکوراسيون زيباي منزل بر عهده دارد. اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن براي رفتن به محل کار، با ديدن کمد لباس نامرتب خود تصميم مي گيريد شب آن را تميز و مرتب کنيد اما هرگز اين اتفاق نمي افتد، شايد اين روزها و نزديک شدن به سال نو بهانه ي خوبي براي نو کردن کمد تان نيز باشد. اين نو کردن مي تواند شامل افزودن نظم دهنده هاي جديد به کمد يا رنگ آميزي آن به رنگي برجسته و چشم گير باشد. با ايده هاي ما همراه باشيد تا کمد لباس تان را به عنصري تبديل کنيم که از ديدن چنين عنصر برجسته اي در دکوراسيون منزل تان بسي لذت نيز خواهيد برد.


پشت لباسهاي آويزان، ته كمد( در جايي از كمد كه بلا استفاده است) يك جا لباسي با قلاب‌هاي جفت دار مي‌‌توانيد نصب كنيد تا محلي براي آويزان كردن كمربندها، شال‌ها باشد.

شما مي توانيد اتاق لباس رويايي خود را در فضاهاي بي استفاده ايجاد کنيد. اگر اتاق زيرشيرواني يا يک انباري داريد که وسايل اضافي تان را در آن نگهداري مي کنيد، مي توانند با يک طراحي خلاقانه و هوشمندانه کمدها و قفسه ها به اتاق لباس شما تبديل شوند که علاوه بر لباس ها، وسايل اضافي ديگر را نيز در خود جاي دهند.

سيستم هاي نظم دهنده ي ارزان اکنون در بازار به فراواني يافت مي شوند. حتما نيازي به طراحي کمد هاي آنچناني نيست تا بتوانيد يک اتاق لباس کامل داشته باشيد. استفاده از اين سيستم ها روي يک ديوار خالي مي تواند فضاي موردنياز شما را فراهم کند.
 
اگر مي‌‌خواهيد تصميم بگيريد كه چه چيزي را نگه داريد و چه چيزي را نمي خواهيد با قدم زدن در جلوي اين كمدها در محدوده‌هاي 5/2 مترياين سوال‌ها از خود بپرسيد: آيا اين اندازه است؟ آيا اين را مي‌‌پوشي؟ آيا با اين خوش قواره به نظر مي‌‌آيي؟
اگر جواب شما به هركدام از اين سوال‌ها نه بود حالا به اين فكر كنيد كه چه طوري از دست آن خلاص شويد.


با حذف در‌ يكي از طبقه‌هاي كمد شخصي تان آن را به حالت روباز تغيير دهيد . ويك آيينه كوچك رابه ديوا ر تكيه دهيد و يك سري از وسايل و يادگاري‌هايتان را مقابل آن بگذاريد.
همچنين بهترين جا براي نگه داشتن عطرها و ادكلن‌هايتان مي‌‌باشد. براي اينكه كمدها معمولاَ تاريك و سرد هستند و شما مي‌‌توانيد به راحتي از آن استفاده كنيد وقتي كه لباس مي‌‌پوشيد.

نور طبيعي، چراغ هاي آويز سنتي و رانر جذاب کف از چيزهايي هستند که اين راهرو را براي تعبيه ي قفسه هاي ديواري لباس مناسب کرده اند. اين فضا با وجود تنگ بودن به دليل نور کافي و رنگ مناسب و همچنين انتخاب قفسه هاي باز، دلگير و خفه به نظر نمي رسد.

در این مقاله درمورد دکور سنتی اشاره ای شده است

بازدید : 65 تاریخ : دوشنبه 01 شهریور 1395 زمان : 11:22 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: مدارک و مراحل ثبت شرکت در قبرس و هزینه های مربوط به آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

آمریکا یکی از کشورهایی است با داشتن دانشگاههای طراز اول، دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند و شرایط نسبتا مناسبی را برای تحصیل آن ها فراهم می نماید.

به طور کلی دانشگاه های آمریکا به دو گروه ایالتی (state school) و خصوصی (private school) تقسیم می‌شوند. دانشگاه های ایالتی معمولاً بسیار ارزان‌تر هستند اما ممکن است برای پذیرش دانشجویان خارجی (international students) محدودیت ظرفیت داشته باشند.

علاوه بر آن دانشگاه های آمریکا را می‌توان بر حسب اینکه مراکز تحقیقاتی هستند یا نه به دو گروه تقسیم کرد:

-گروه اول دانشگاه‌هایی هستند که در کنار تدریس مراکز تحقیقی هم هستند و دانشجویان مقطع دکترا می‌پذیرند (Universities).

-گروه دوم دانشگاه‌هایی هستند که تنها به تدریس می‌پردازند و دوره‌های دو ساله یا چهار ساله داشته و مدارکشان حداکثر تا مقطع لیسانس است (Colleges).

در آمریکا به تحصیلات تا مدرک لیسانس undergraduate program و بعد از آن (فوق لیسانس و دکترا) graduate program گفته می‌شود.

آخرین تقسیم بندی مربوط به تقسیم بندی سال تحصیلی است: ترمی (Semester System) و یک چهارمی (Quarter System). دانشگاه‌هایی که به صورت ‌ترمی کار می‌کنند هر سال تحصیلی را از ابتدای سپتامبر تا آخر ماه می به دو ترم تقسیم می‌کنند که مشابه سیستم ایران است. در سیستم یک چهارمی سال تحصیلی به چهار ربع سه ماهه تقسیم می‌کند.

 
انواع مدارک کارشناسی ارشد در آمریکا:

به طور کلی دو نوع مدرک فوق لیسانس در آمریکا وجود دارد. مدارک حرفه ای (Professional Degrees) و مدارک تحقیقی (Research Degrees). بنا به رشته تحصیلی مدارک حرفه ای ممکن است نام‌های متفاوتی داشته باشند. مثلاً در رشته های مهندسی ممکن است Master of Engineering یا Master of Science in Engineering باشند. مدارک تحقیقی همه تحت یک نام Master of Science ارائه می‌شوند.

 
این دو مدرک چند تفاوت اصلی دارند:

    پیش‌نیازها: برای مدارک حرفه ای دانشجویان نیازی به نوشتن تز یا مقاله تحقیقاتی ندارند و تمرکز اصلی پروگرام روی گذراندن معمولاً 30 واحد درسی و تمام کردن یک یا دو پروژه است. در مدارک تحقیقی دانشجویان ملزم به نوشتن یک پایان نامه تحقیقاتی هستند و معمولاً باید یک مقاله تحقیقی نیز به چاپ برسانند و در عوض تعداد واحد درسی کمتری بر می‌دارند.
    طول دوره تحصیلی: مدارک حرفه‌ای معمولاً دوره ای یک ساله دارند اما مدارک تحقیقی دو ساله هستند که دانشجویان سال اول را بیشتر با کلاس‌ها و سال دوم را با تحقیق می‌گذرانند.
    کمک‌های مالی: مدارک حرفه‌ای بیشتر به چشم یک سرمایه‌گذاری برای بالا بردن موقعیت کاری دیده شده و کمک‌های مالی کمتری دریافت می‌کنند (یا اصلاً دریافت نمی‌کنند). کمک‌های مالی دانشجویان عمدتاً از بودجه تحقیقاتی تامین می شود که استاد مربوطه برای یک موضوع خاص از دولت می‌گیرد.

به علت اینکه مدارک حرفه ای کار تحقیقی انجام نمی‌دهند امکان برخورداری از این بودجه‌ها هم برای دانشجویان متقاضی مدارک حرفه‌ای وجود ندارد. ممکن است در حالت‌های خاص بخشی از شهریه به دانشجو بخشیده شود.
    پذیرش گرفتن: دقیقاً به این علت که خود دانشجو معمولاً باید هزینه تحصیل مدارک حرفه ای را متقبل شود پذیرش گرفتن از این مدارک راحت‌تر از نوع تحقیقی آن است. علاوه بر این خیلی از دانشگاه‌ها مدارک تحقیقی فوق لیسانس را فقط به صورت پیوسته با مدرک دکترا ارائه می‌کنند. اگر نمره های خیلی خوبی ندارید و امکان مالی یک سال شهریه دادن هم برایتان فراهم است این نوع مدارک حرفه‌ای می‌توانند گزینه خوبی باشند.
    اعتبار: هردو مدرک در آمریکا دارای اعتبار یکسان هستند و دانشگاه‌های طراز اول از هردو مدرک ارائه می‌کنند. تفاوت این دو مدرک نه در اعتبار آن‌ها بلکه در نوع دانشجویانی است که جذب می‌کنند.

 دانشجویان مدارک حرفه ای بیشتر جذب بازار کار می‌شوند اما دانشجویان با مدرک تحقیقاتی بیشتر علاقمند به تحقیق و یا ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند.
    پذیرش دکترا: اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارید مدارک تحقیقی گزینه بهتری هستند. چرا که در طی دوره تمرین تحقیق کردن خواهید کرد و با بسیاری از مهارت‌های لازم برای موفقیت در مقطع دکترا آشنا خواهید شد. همین آشنایی و نیز مقالات تحقیقی شما در طی دوره فوق لیسانس شانس پذیرش در مقطع دکترا را بالاتر می‌برد. هر چند که با هر دو مدرک می‌شود وارد مقطع دکترا شد.


در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

بازدید : 138 تاریخ : یکشنبه 31 مرداد 1395 زمان : 11:17 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: برتری های ترمیم مو به روش HRT

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

مراقبت از پوست امری ضروری است که هر فردی برای داشتن پوست سالم و شفاف و زیبا باید تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست را درنظر داشته باشد و در رعایت نکات مربط به مراقبت از پوست کوشا باشد.

مراقبت از پوست امری دائمی است ، آگاهی خود را افزایش دهید و یک برنامه جامع برای داشتن پوستی زیبا و سالم داشته باشید. تصمیم گرفته ایم تا راهنمای کاملی برای شما آماده کنیم تا در مراقبت از پوستتان همواره مد نظر داشته باشید ، توجه داشته باشید که این کاریست روزمره و دائمی ، عادت کنید تا همواره از آن پیروی کنید. بر اساس تحقیقی که در ژورنال تخصصی تغذیه در آمریکا منتشر شده است: کسانی که به ویژه ویتامین C زیاد مصرف می‌کنند، کمتر دچار چین و چروک و خشکی پوست و پوست ترک‌خورده (به دلیل مواد مغذی برای افزایش کلاژن) می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند ۴.۵ پیمانه در روز از میوه و سبزیجات مصرف کنید در حالی که میانگین مصرف خانم‌ها فقط حدود ۲.۵ پیمانه است.

مصرف میوه و سبزیجات را دو برابر کنید.

مصرف به اندازه میوه و سبزیجات برای سلامت بدن ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که میوه و سبزیجات رنگی یعنی با رنگدانه زیادی می‌خورند سلامت و جذابیت بیشتری دارند (واقعا!). دکتر الیسا زید، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب (Younger Next Week) می‌گوید: “میوه و سبزیجاتی که حاوی کاروتینوئید(نوعی ویتامین) هستند(مثلا هویج، فلفل قرمز، کدو)، توناژ زرد، قرمز و نارنجی پوست را افزایش می‌دهند.”

فقط دو بار در روز صورتتان را بشویید

به گفته امی گرابر Emmy Graber، متخصص بیماری‌های پوستی و استادیار بخش پوست در دانشگاه پزشکی بوستون، اکثر خانم‌ها روزانه ۴ یا ۵ بار صورت خود را می‌شویند، اما مطالعات نشان می‌دهد دو بار در روز مطلوب است. شستشوی بیشتر سبب می‌شود پوست شما چربی طبیعی خود را از دست بدهد. گرابر می‌گوید بعضی از ذرات لایه بردار موجود در اسکراب‌ها می‌تواند باعث خراش‌های میکروسکوپی بر روی پوست شود . میکروبیدها می‌توانند برای ما مضر باشند(اخیرا مشخص شده که به طور فزاینده‌ای اقیانوس و دریاچه‌های بزرگ را آلوده می‌کنند و ممکن است سطح سموم را در ماهی که می‌خوریم افزایش دهند) گرابر می‌گوید: “لیف حمام به خوبی سلول‌های مرده بدن، کثیفی و آرایش را می‌گیرد.”

برای سالم نگه داشتن پوستتان، تلاش کنید عادت های بدی که منجر به آکنه، سرخی، یا خراش می شوند را ترک کنید. پوستتان را نفشارید- به خصوص جوش هایتان را- در غیر این صورت دچار زخم های دائمی می شوید.اسپری و ژل مو را از صورتتان دور نگه دارید. آن ها می توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند. از هدبندها یا کلاه پشمی که باعث حساسیت پوست می شوند استفاده نکنید. سیگار نکشید. صورتتان را پیر می کند و باعث زردی و خشکی اش می شود. و سعی کنید استرس که یکی از عوامل بسیار مهم درنابودی  زیبایی پوست است را از خود دور کنید .
 

ماسک های طبیعی

سعی کنید هر چند وقت یک بار از ماسک های مختلف استفاده کنید ، دقت کنید که آنهارا بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید . البته ماسک های آماده در بازار موجود هستند اما بهتر است از ماسک های دست ساز و طبیعی استفاده کنید .

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

بازدید : 135 تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 زمان : 10:24 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: استفاده از شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری از مهمترین مکانها در طراحی فضای داخلی منزل به شمار می رود و دکوراسیون بسیار جذاب اتاق غذاخوری تاثیر زیادی در طراحی زیبا و منحصربفرد منزل دارد. در طراحي اتاق يا ميزناهارخوري مي توانيد از دارايي ها شخصي يا خانوادگي خود استفاده کنيد. به طور مثال، از صندلي پدربزرگ که به شما به ارث رسيده است مي توانيد بهره بگيريد. البته براي سازگاري آن با ميز و صندلي ها، بهتر است صندلي هاي ميز را از انواع مختلف و سبک و رنگ و شکل متفاوت انتخاب کنيد تا در خانه بيانگر نوعي سليقه و طراحي شخصي باشد.
کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

 در اتاق غذاخوري مي توانيد يکي از ديوارها را به طور کامل – از بالا تاپايين – مشکي کنيد. اما اين کار شرط دارد. شرط آن استفاده از نورهاي طبيعي و ترکيب با رنگ سفيد است تا حس خفگي به اتاق ندهد. رنگ مشکي همه نور را به خود جذب مي کند و گرايش بسياري به تخت و صاف ديده شدن دارد. بنابراين، اگر پرداخت نهايي رنگ را براق انتخاب کنيد، اتاق درخشندگي بيشتري خواهد داشت.


کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

آيا به رنگ مشکي علاقه داريد ولي نمي خواهيد ديوار و سقف خانه را تيره کنيد؟ خوب به موارد ديگري فکر کنيد که مي توانيد رنگ مشکي را به آنها تزريق کنيد. به طور مثال، به درها يا تزئينات چوبي يا حتي لوستر اتاق.

اگر از طرفداران آبي خصوصا آبي تيره هستيد، رنگ آبي جوهري همان رنگي است که به دنبال آن مي گرديد، آبي تيره رنگ بسيار شيکي است که سطح سردي آن نسبت به تناژهاي روشن و ملايم آن بسيار کمتر است. اگر در دکوراسيون اتاق غذا خوري آبي تيره را با سفيد يا رنگ روشن ديگري همنشين کنيد، نتسجه ي اغوا کننده و جذابي را خواهيد ديد.

اگر تمايل داريد سقف غذا خوري شما بلندتر به نظر برسد آن را به رنگ آبي روشن در بياوريد. اين کار احساس دلبازي و وسعت را در فضاي شما ايجاد مي کند. براي ايجاد انسجام بيشتر در دکوراسيون از همان رنگ آبي در ساير اکسسوري هاي فضاي داخلي استفاده کنيد.

اکنون که تب فوتبال و جام جهاني تند است و همه فوتبالي ها دنبال اين مراسم هستند، مي توانيد از پالت رنگ سبز و زرد براي فضاي اتاق غذاخوري در خانه خود استفاده کنيد.

رنگ زرد آفتابي، گرماي خورشيد را القا مي کند و باعث صميميت بيشتر فضا مي شود. سبزهاي بهاري نيز علاوه بر هارموني کامل با زرد، به ديوارهاي خانه حس طبيعت و طراوت مي بخشند.

اگر بخواهيد مي توانيد نارنجي را نيز وارد بازي کنيد. ديوارهايي که به رنگ نارنجي روشن هستند، گرمايي بسيار مطبوعي دارند و آرامش خاصي به انسان مي دهند. اين رنگ را مي توان با نارنجي پررنگ تر که تُني از قرمز در خود دارد و سبز فسفري که بيشتر حالت مات دارد، جفت کرد. اين رنگ ها هارموني بسيار خوبي با هم دارند و مسلما از گرماي محيط آرامش مي گيريد.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

بازدید : 67 تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 زمان : 11:58 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: کلیسایی با طرح “کفش پاشنه‌بلند” در تایوان !!!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

مفنامیک اسید به دسته‌ای از داروها تعلق دارد که داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی نام دارند. این دارو برای تسکین دردهایی مانند دندان‌درد، دردهای عضلانی، دردهای ناشی از قاعدگی، سردرد و... مصرف می‌شود و تنها درد و التهاب را کاهش می‌دهد و تاثیری در درمان بیماری ندارد؛ بنابراین اگر شما نیز برای تسکین دندان درد و سردرد به داروخانه مراجعه و خوددرمانی می‌کنید، بهتر است اطلاعات بیشتری درباره داروها داشته باشید.

موارد استفاده مفنامیک اسید چیست؟
مفنامیک اسید دارای ترکیبی مسکن است که با التهاب و تب مقابله می‌کند. از این دارو برای درمان و تسکین دردهای ناگهانی یا مداوم ناشی از بیماری‌های روماتیسمی، دردهای عضلانی، دردهای ستون فقرات به عنوان مثال در یکی از دیسک‌ها یا گردن، دردهای بعد از عمل جراحی، دردهای ناشی از زخم و جراحت، دندان درد،

سردرد، گوش درد و دردهای ناشی از اسپاسم‌های شکمی ناشی از قاعدگی استفاده می‌شود.مفنامیک اسید همچنین برای کاهش تب و تسکین دردهای ناشی از بیماری‌هایی مثل آنفلوآنزا و دیگر بیماری‌های تب‌دار بویژه بیماری‌های مجاری تنفسی فوقانی استفاده می‌شود.

 قبل از مصرف این دارو چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟
کسانی که اقدام به خوددرمانی می‌کنند شرایط بدنی‌شان را در نظر نمی‌گیرند. اگر به یکی از ترکیبات مفنامیک اسید آلرژی داشته باشید نباید از این دارو استفاده کنید. علاوه‌بر این مصرف مفنامیک اسید به افرادی که دچار واکنش‌های آلرژیک پوستی هستند یا از مشکلات تنفسی ناشی از مصرف اسید آستیل سالیسیلیک (آسپرین) یا دیگر داروهای مسکن یا ضدالتهابی با نام داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی رنج می‌برند، توصیه نمی‌شود.


زنان باردار که در سه ماهه سوم بارداری هستند و خانم‌های شیرده نیز نباید از مفنامیک اسید استفاده کنند. اگر از زخم معده یا اثنی‌عشر یا خونریزی معده و روده رنج می‌برید یا دچار بیماری‌های التهابی مزمن روده مثل بیماری کرون هستید یا از نارسایی کلیوی، نارسایی جدی قلبی و بیماری‌های کبدی جدی رنج می‌برید نباید از این دارو استفاده کنید.


شیوه مصرف و نگهداری مفنامیک اسید چگونه است؟
بهتر است مفنامیک اسید با غذا یا بعد از غذا مصرف شود. درباره میزان مصرف دارو باید طبق دستور پزشک عمل شود. به‌طور کلی برای بزرگسالان و افراد بالای 14 سال ابتدا 500 میلی‌گرم و سپس 250 میلی‌گرم هر شش ساعت یکبار و بر حسب نیاز توصیه می‌شود. حداکثر دوره درمان با این دارو یک هفته است. برای تسکین دردهای عادت ماهانه مدت زمان مصرف نباید بیش از دو تا سه روز باشد.


اگر یک دوز دارو را فراموش کرده‌اید به محض یادآوری مصرف کنید. اگر نوبت بعدی نزدیک باشد از مصرف آن خودداری کرده و نوبت بعدی دارو را میل کنید. دارو را در هوای محیط دور‌از نور و رطوبت و خارج از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 

زخم

مفنامیک اسید دارای ترکیبی مسکن است که با التهاب و تب مقابله می‌کند.

 

عوارض جانبی مصرف زیاد مفنامیک اسید چیست؟
مصرف زیاد و خودسرانه مفنامیک اسید باعث عوارض جانبی زیادی خواهد شد. از جمله عوارض مصرف طولانی‌مدت و با دوز بالای این دارو می‌توان به اسهال اشاره کرد. اگر بعد از مصرف این دارو عارضه اسهال دیده شد مشکل را با پزشک در میان بگذارید.

 

مصرف این دارو در افراد حساس باعث درد معده، حالت تهوع و استفراغ می‌شود. در بعضی موارد بی‌اشتهایی، سوزش معده، نفخ، یبوست و دیگر مشکلات گوارشی هم دیده شده است. در موارد نادرتری مصرف مفنامیک اسید با مشکلاتی مثل واکنش‌های پوستی، ضایعات پوستی و خارش همراه بوده است. اما مصرف خودسرانه این دارو امکان سردرد، سرگیجه، خستگی، بی‌خوابی، عصبی شدن، تپش قلب، افت فشارخون، مشکلات تنفسی، تحریک چشم‌ها و اختلالات دید را بالا می‌برد.

 

عوارض دیگری مثل واکنش‌های آلرژیک جدی و حساسیت‌های پوستی که همراه با تشکیل ضایعات پوستی باشد بندرت بروز می‌کند. اگر دچار این مشکلات باشید باید پزشک را در جریان گذاشته و از مصرف این دارو خودداری کنید. در صورت مشاهده هر نوع اختلال تنفسی یا ضایعات پوستی حتما باید مصرف دارو را قطع کنید.

 

در بعضی موارد مصرف زیاد و خودسرانه این دارو مشکلاتی مثل اختلالات کبدی و مشکلات کلیوی گزارش شده است. مصرف مفنامیک اسید می‌تواند عاملی برای کم‌خونی و در واقع کاهش میزان گلبول‌های قرمز شود.

 

اگر مجبورید به مدت طولانی مفنامیک اسید مصرف کنید لازم است به‌طور مرتب آزمایش بدهید تا میزان گلبول‌های قرمزتان و همچنین سلامت کبد و کلیه‌هایتان بررسی شود. اگر نشانه‌هایی مشابه علائم کم‌خونی مثل نفس نفس زدن، خستگی، رنگ پریدگی و ضربان تند قلب را دیدید حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

تداخل دارویی مفنامیک اسید با داروها و مواد غذایی
در حین مصرف داروی مفنامیک اسید باید حواستان به امکان تداخل دارویی آن باشد. مصرف این دارو با داروهای دیگری مثل آسپرین و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی مثل ایبوبروفن و ناپروکسن خطر عوارض گوارشی از جمله زخم گوارشی را افزایش می‌دهد.

 

مصرف داروهای دیورتیک مثل اسپیرونولاکتون و داروی هپارین، وارفارین، لیتیوم، داروهای ضددیابت مانند قرص متفورمین، مکمل‌های پتاسیم، داروهای گیاهی مثل بابونه، جنسینگ، جینکوبیلوبا با مفنامیک اسید باعث ایجاد تداخل دارویی می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید (حتی داروهای گیاهی) از مصرف خودسرانه مفنامیک اسید بپرهیزید.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

بازدید : 148 تاریخ : یکشنبه 24 مرداد 1395 زمان : 14:28 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

آرایش عروس اگر متناسب با چهره عروس انجام شود سبب ایجاد زیبایی و جذابیت بی نظیر در چهره عروس میشود پس باید آرایش عروس متناسب با رنگ پوست انجام شود.تشـخيـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرايش، نقش مهمي را ايفا مي کند؛ اما شايد ندانيد که چگونه ميتوانيد رنـگ و حـالت پـوست خـود را تشخيص دهيد. بايد به دنبال چـه چـيـزي باشيد؟ بـه عنـوان مـثـال اگر پوستتان در حالت کـلي بـي رنـگ باشد، اما مناطقي از قرمزي و يا بي رنگي داشـته بـاشـد، چـطور؟ نـکته جالب اينجاست که تشخيص تـون پـوست آنـقدرهـا هـم که شما تصور مي کنيد، دشوار نيـست. يـک روش سـاده شـنــاسايي اين است که ببينيد زمـانيکه پوستتان در معرض آفتاب قرار مي گيرد مي سوزد و يا برنز مي شود:

اگر پوست شما به راحتي برنزه مي شود ميزان ملانين طبيعي پوست شما (رنگ دانه اي که به طور طبيعي موجب رنگ دادن به پوست مي شود) در سطح بالاتري قرار دارد و به احتمال زياد زمينه رنگ پوست شما زرد مايل به زيتوني است.

کساني که پوستشان به سرعت نمي سوزد و يا در مقايسه با سايرين کمتر ميسوزد، ملانين کمتري دارند، که موجب مي شود ته رنگ پوستشان به بنفش، آبي – قرمز، و گلي متمايل شود. به علاوه علائم بارز ديگري نيز وجود دارد: پوست هاي گلي، نشانه هاي مشهود قرمز دارند و يا اينکه قرمزي بر روي آنها به سرعت نمايان شده و خود را نشان مي دهد.

اگر پوست شما زرد باشد (معمولا به عنوان زرد – خاکستري شناخته مي شود) آنوقت متوجه مي شويد که کرم پودر ها و پن کک هايي که در آنها رنگ زرد به کار رفته، چهره شما را زيبا نمي کنند و معمولا چهره بيمارگونه به شما مي دهند.

انتخاب رنگ موي مناسب: شايد برايتان عجيب باشد اما انتخاب رنگ موي مناسب، چهره شما را بسيار تغيير مي دهد. رنگ مويي که با پوستتان هماهنگي نداشته باشد چهره تان را خسته و گرفته نشان مي دهد. ما در مورد انتخاب رنگ موي مناسبتان به شما کمک مي کنيم.
رنگ پوستتان را پيدا کنيد: يک لباس سفيد بپوشيد و روبروي آينه بايستيد. وقتي با دقت به پوستتان نگاه مي کنيد چه زمينه رنگي به چشمتان مي آيد؛ زرد، قرمز، صورتي يا حتي آبي. اگر پس زمينه پوستتان زرد يا قرمز است در گروه پوست هاي گرم گنجانده مي شويد. اگر صورتي، سفيد يا آبي هستيد جزو پوست هاي سرد محسوب مي شويد.
پوست گرم با پس زمينه زرد: اگر پوست روشني همراه با کک و مک يا پوستي گندمگون يا از سبزه تيره تر داريد و موي طبيعي تان قهوه اي، طلايي يا قرمز قهوه اي است، رنگ موهايتان را شاه بلوطي يا قهوه اي تيره کنيد.
براي هاي لايت موهايتان از رنگ هاي دارچيني يا مسي استفاده کنيد. از رنگ هاي طلايي دوري کنيد چون با رنگ پوستتان، ترکيب خوبي نمي شود.
پوست گرم با پس زمينه قرمز: از رنگ کردن موهايتان در طيف قرمز روشن بپرهيزيد.
رنگ هاي عسلي، قهوه اي عسلي و رنگ هايي با زمينه طلايي انتخاب مناسبي اند چرا که رنگ هاي طلايي، قرمزي پوستتان را کمتر مي کند. از روشن کردن بيش از اندازه موهايتان دوري کنيد. اگر خيلي علاقه منديد رنگ مويتان روشن شود سعي کنيد فقط بخشي از آن را به صورت لايت دربياوريد. موهايتان را خيلي تيره نکنيد. طلايي يا قهوه اي طلايي بهترين انتخاب براي شماست.
پوست سرد با پس زمينه صورتي، آبي: رنگ هاي خاکستري پس زمينه صورتي پوستتان را پوشش خوبي مي دهند. مي توانيد چند تار مويتان را هم طلايي کنيد که صورتتان گرم تر به نظر بيايد.
رنگ هاي گندمي، عسلي، خاکستري مايل به قهوه اي براي اين رنگ پوست مناسب اند.






در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

بازدید : 57 تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 زمان : 11:36 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز به شما در ایجاد تحول در طراحی فضای داخلی منزل شما دارد و به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی منزل تان کمک میکند. در سال جديد با عزم و اراده ي راسخ براي به پايان رساندن کارهاي عقب افتاده، يادگيري مهارت هاي جديد و افزودن شور و نشاط بيشتر به فضاي زندگي تان، شادي و رضايت خود را در خانه افزايش دهيد. بدون شک با خانه تکاني و نظم دهي به ريخت و پاش هاي خانه مي توانيد تا حدودي به رضايت و آرامش برسيد، اما اين تنها راه رقم زدن يک شروع تازه براي منزل تان در سال جديد نيست. اگر مي خواهيد در سال جديد با بي نظمي و شلوغي در منزل تان مبارزه کنيد، اين روش بدين منظور بسيار مفيد و نتيجه بخش است. بياييد با این مطلب ايده ي طراحي داخلي را ببينيم که مي توانند الهام بخش ما براي داشتن خانه اي با نشاط تر در سال جديد باشند. با ما همراه باشيد.

پيگيري مدهاي رايج در دنياي طراحي بسيار سرگرم کننده و جذاب است اما وقتي نوبت به خانه ي شما مي رسد، به خاطر داشته باشيد شما هستيد که مد را تعيين مي کنيد. مثلا فقط به دليل اينکه سبز زمردي به عنوان رنگ سال آينده پيش بيني شده، به آن معنا نيست که شما بايد از رنگ هاي خنثي و ملايم مورد علاقه ي خود اجتناب کنيد. سال جديد را فرصتي براي «خودتان» بودن بدانيد!

اتاق به اتاق را بررسي کنيد و به اين بينديشيد که هر بخش منزل تان دقيقا چه کاربردي دارد – براي مثال تماشاي تلويزيون يا مطالعه در يک گوشه ي خلوت و دنج. مبلمان و وسايل هر فضا را متناسب با کاربرد آن انتخاب کنيد و چيزهاي اضافي و نامربوط را حذف کنيد.

پرده هم يكي از اجزاي خانه است كه تغيير آن و انتخاب رنگ و طرحي مناسب، در تغيير فضا بسيار موثر است؛ البته لازم نيست حتماً براي خريد پرده‌اي جديد هزينه زيادي بپردازيد، بلكه با اندكي صبر و جست‌وجو مي‌توانيد پرده‌اي زيبا و ارزانقيمت انتخاب كنيد؛ پرده‌اي كه با رنگ مبلمان و اتاق شما هماهنگ باشد.
پرده‌هاي تعويض شده را دور نيندازيد. مي‌توانيد آنها را شسته و كناري بگذاريد و سال آينده دوباره از آنها استفاده كنيد يا اگر مستعمل شده و ديگر قابل استفاده نيست، از آنها استفاده‌هاي ديگري كنيد.

ايام خانه‌تكاني زمان خوبي است كه از دست وسايل اضافه كه به كارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌كنند كه هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل كه در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده كنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب كنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مكان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد كنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عكس يا نصب يك آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

حتما لازم نيست براي سال نو ميز غذاخوري خود را عوض كنيد، با خريد يك روميزي جديد و زيبا مي‌توانيد نمايي نو به آن بدهيد. همچنين اگر يك گلدان با رنگي شاد روي ميزي بگذاريد و با چند شاخه گل آن را تزئين كنيد، طراوت و زيبايي را به خانه خود آورده‌ايد.
قرار دادن چند گلدان گل طبيعي در زواياي مختلف خانه و جاهايي كه نور كافي وجود دارد، زيبايي بسياري به خانه شما مي‌دهد.

آشپزخانه هم مانند بقيه قسمت‌هاي خانه نبايد از تغيير دور بماند. در آشپزخانه وسايلي مانند اجاق‌گاز، لباسشويي، يخچال و فريزر جايي مخصوص به خود دارند و نمي‌شود آنها را تغيير مكان داد، ولي اگر آشپزخانه شما پنجره دارد مي‌توانيد با نصب يك پرده جديد كه با رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد، در آشپزخانه هم تغييري دلنشين ايجاد كنيد يا با تعويض دستمال‌ها و حوله‌هاي آشپزخانه تنوعي در اين بخش خانه به وجود آوريد.

اگر آشپزخانه شما نور طبيعي خوبي دارد، مي‌توانيد با استفاده از چند گلدان گل به پيشواز بهار برويد و نشاط و زيبايي را به اهالي خانه هديه كنيد. تعويض زيربشقابي‌ها و همچنين روميزي آشپزخانه هم تغييري مناسبي است

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

 دکوراسیون در زنجان , دکوراسیون در بندر عباس , دکوراسیون در اردبیل , دکوراسیون در قزوین , دکوراسیون در همدان

بازدید : 75 تاریخ : یکشنبه 17 مرداد 1395 زمان : 11:43 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: 8ماده غذایی نشاط آور!!!

این مقاله در مورد عکس هنرمندان می باشد.

خشم خود را کنترل کنید!خشم و عصبانیت به دلیل فرسوده کردن ذهن و جسم و تولید دردهای عصبی و جسمانی در اندام و جوارح افراد، باعث کوتاه شدن هر چه بیشترعمر، صدمه به خود و اطرافیان می شود.
هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم، با خودم تصمیم می گیرم که  امروز هیجاناتم را بیشتر کنترل کنم، کمتر فریاد بزنم، خشم خود را بیشتر کنترل کنم، بیشتر سکوت کنم و در برابر رفتارهای اشتباه فرزند و همسرم صبورتر باشم.  ساعتی از روز نگذشته که تصمیمی که شب قبل گرفته بودم، فراموش می کنم، با تکرار یک رفتار نامناسب از طرف فرزندم مثل بمب منفجرمی شوم، فریاد می زنم.

احساس خشم اجازه نمی دهد، مغزم کار کند و فقط دنبال راهی هستم تا این همه هیجان منفی را تخلیه کنم.

شاید بتوان گفت، هیچ چیز سریع تر از خشم، نمی تواند شما را در جو منفی قرار دهد.

خشم چیست؟
خشم یک احساس پیچیده است که به صورت جسمانی و هیجانی ابراز می شود. خشم واکنش طبیعی ارگانیسم نسبت به شرایط و موقعیت هایی است که در آن دچار ناکامی می شویم و احساس تهدید می کنیم. در این موقعیت ممکن است تصور کنیم صدمه خواهیم دید یا فردی در مورد ما دچار اشتباه شده است. این احساس می تواند یک احساس خفیف ناخوشایند یا احساس شدید عصبانیت بوجود آورد.

وقتی خشمگین می شوید
ایجاد خشم، وضعیت بدن شما را تغییر می دهد. شما نیاز پیدا می کنید تا از اطرافیان فاصله بگیرید و به طور کلی فضا ناآرام و خشن می شود. حال اگر این خشم به طور نامناسب بروز یابد، رابطه شما و اطرافیان تان خصوصاً اعضای خانواده و از همه مهمتر رابطه شما با شریک زندگی تان را به شدت مختل می کند. اما از طرف دیگر مهار کردن خشم به شما این فرصت را می دهد که این هیجان را تحت سیطره خود در آورید و تغییرات سازنده ای ایجاد می کند. وقتی خشم شما مهار شود، روابط تان رضایت بخش تر، زندگی تان سالم تر و لذت تان از روابط و زندگی بیشتر می گردد.


در ابراز خشم، هر کس براساس نوع شخصیت و تربیتی که دارد، روشی را اتخاذ می کند. برخی از روش تخلیه هیجانی(مانند فحاشی، کتک زدن، داد زدن و ...) و برخی از روش جابجایی (مثلاً خشم خود را بر کسی یا چیزی خالی نکنید که برایش خطری ندارد)... استفاده می کنند.

 

در ادامه برای غلبه بر هر یک از این روش های ناسالم راهکارهایی ارائه می گردد:

پیشنهاداتی برای مهار تخلیه هیجانی
- از کانون خشم تان فاصله بگیرید، درگیر آن نشوید تا اینکه آرام بگیرید، تنفس اعلام کنید.
- قول دهید که نه فیزیکی نه کلامی و نه هیجانی با خود یا دیگران بدرفتاری نکنید.
- از شیوه های فیزیکی مناسب برای رهایی از آدرنالین ترشح شده استفاده کنید مانند ورزش و پیاده روی...
- کاری کنید که تسکین یابید مثلاً حمام ولرم بگیرید، موقعیتی لذت بخش را تجسم کنید، نیایش کنید و برای سرگرمی هایتان وقت بگذارید.



پیشنهاداتی برای مهار جابجایی خشم
- از کسانی که قبلاً خشم تان را به سمت آنها جابجا می کردید، فاصله بگیرید. وقتی احساس خشم می کنید در جایی بمانید یا جایی بروید که از همان ابتدا بتوانید به طرز مناسبی اجازه دهید که ترشحات آدرنالین تان فروکش کند.
- اظهارات یا اقدامات غیرمستقیم و مغرضانه تان را تشخیص دهید، صاحب رفتارتان باشید.
- به این تأثیرات (یعنی تأثیر خشم) بر روی خود و همین طور دیگران، عمیق تر توجه کنید.
- بلافاصله درباره احساس خشم تان با کسی حرف بزنید. به او بگویید که در جریان برخورد با خشم در کجا قرار گرفته اید. مثلاً اگر به قدری گیج و سردرگم هستید که نمی توانید افکارتان را روشن بیان کنید، بگویید که نیاز دارید اوضاع را سرو سامان دهید.



راهکاری برای پاسخ دادن به خشم طرف مقابل
- تعادل خود را حفظ کنید و در صورت لزوم با ترک فیزیکی صحنه از خودتان محافظت کنید.
- احساسات، افکار یا هر خواسته ای که همسرتان ابراز می کند یا شما استنباط می کنید، تصدیق کنید.
- درباره هر ناحیه ای که مبهم به حال خود رها شده است، سوال های باز بپرسید مثل «چه می خواهید» یا «چه فکر می کنید»
- ترکیب مهارت حرف زدن و مهارت گوش دادن را در نظر داشته باشید، به طور مثال برای حل مشکلات تان با حرف زدن راهی پیدا کنید.



این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

بازدید : 133 تاریخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 زمان : 12:04 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: نکاتی برای داشتن موی زیبا و تمیز

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

تشخیص موهای سالم کار ساده‌ای است. موی سالم پرپشت و براق است، وزوز و شکننده نیست، شوره هم ندارد. عدم سلامت موها ممکن است هشداری جدی از وجود یک بیماری در بدن باشد یا شاید میزان استفاده از سشوار و سایر وسایل برقی برای آرایش موها زیاد باشد.

وقتی که ملانین موجود در ریشه‌های مو کم می شود، دیگر به اندازه کافی قادر به تولید رنگ نیست و موها کم‌کم سفید می‌شوند، هیچ حادثه بیولوژیکی هم نمی‌تواند رنگدانه‌های مو را به یکباره از بین ببرد. حوادث تکان‌دهنده جسمی و روحی ممکن است در موهای سر تغییراتی ایجاد کنند، ولی به طور قطع این تغییرات به بزرگی سفید شدن یک‌شبه همه موها نیست. بیماری‌ها و فشارهای روحی حاد بر فرایند رشد موها اثر می‌گذارند و رشد آنها را کم یا متوقف می‌کنند و چند ماه بعد تمام تار موهایی که رشدشان متوقف شده، شروع به ریزش می‌کنند.

حال اگر ریزش موهای تیره سر بیشتر باشد، مو خاکستری‌تر به نظر می‌رسد. فقط پیری نیست که باعث سفید شدن موها می‌شود؛ برخی افراد در سنین بسیار جوانی، حتی کمتر از بیست سالگی، موهای سرشان سفید می‌شود، در حالی که در برخی دیگر حتی تا آستانه چهل سالگی نیز موهای‌شان رنگ طبیعی خود را حفظ می‌کند. این مسأله هیچ ارتباطی به سلامت یا عدم سلامتی ندارد. خاکستری شدن موها اغلب ژنتیکی است.

گاهی اوقات نیز عواملی همچون کمبود ویتامین B12، بیماری تیروئید، ضعف سیستم ایمنی، سیگار کشیدن، کم خونی و افزایش گلبول‌های سفید خون باعث سفیدی زودهنگام موها می‌شود؛ ولی در غالب موارد سفید شدن موهای سر بستگی به ژنی دارد که از والدین خود ارث برده‌ایم. در هر صورت، از نظر علمی هیچ دلیل و مدرک مشخصی مبنی بر سفید شدن یک شبه موها وجود ندارد.

اولین موی سفید معمولا در شقیقه‌ها ظاهر می‌شود و بعد به ترتیب تاج سر و نقاط دیگر را در برمی‌گیرد. اگر تار موی سفیدی روی سرتان ببینید و آن را بکنید، به جای آن حتما یک تار موی سفید دیگر رشد می‌کند. برخی گمان می‌کنند به جای آن تار دو تار می‌روید یا اینکه تار موی جدید سیاه درمی‌آید. برخی موادغذایی می‌توانند تا حدودی از سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری کنند؛ مانند غذاهایی که حاوی منگنز، روی، آهن و مس هستند و بیشتر در سیر، پیاز، سیب، گلابی، نان جو، نخودفرنگی، قارچ، لوبیا، عدس، موز، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی یافت می‌شوند.

 

تاسی سر

براساس تحقیقات به عمل آمده، تقریبا ۲۰-۲۵ درصد از مردان تا سن سی سالگی دچار تاسی و ریزش و نیمی از آنها تا ۵۰ سالگی دچار کاهش بسیار زیاد موی سر می‌شوند. تاسی در مردانی که تستوسترون بیشتری در بدن آنها ترشح می‌شود، بیشتر است. اگر بدن شما کمبود آهن و پروتئین داشته باشد، طبیعی است که با ریزش شدید موی سر مواجه خواهید شد. غذاهایی که حاوی پروتئین کافی هستند، به ساخت برخی سلول‌ها از جمله سلول‌های مو کمک می‌کنند؛ در غیر این صورت موها ریزش بیشتری خواهند داشت و دیگر موهای جدید جایگزین موهای قبلی نخواهند شد. بیماری تیروئید (خصوصا کم کاری تیروئید) موجب ریزش بیشتر موها می‌شود. در صورت نرسیدن پروتئین و آهن کافی به ریشه موها، کم‌کم فاصله بین تارهای مو بیشتر شده و به حدی می‌رسد که به راحتی می‌توان پوست سر را مشاهده کرد. این مسأله از طریق کنترل و درمان بیماری قابل کنترل و جلوگیری است.

 

شوره سر

شوره سر یکی از بیماری‌های شایع مو است که معمولا با پوسته‌ریزی پوست سر مشخص می‌شود و گاه با خارش و قرمزی پوست سر همراه است. برخی معتقدند که وقتی پوست سر خیلی خشک می‌شود، شروع به پوسته‌پوسته شدن می‌کند؛ بنابراین با مرطوب نگاه داشتن آن، این عارضه برطرف می‌شود. علت شوره سر می‌تواند تغذیه نامناسب، نگرانی و استرس، هوای گرم و مرطوب یا سرد و خشک، پوست چرب، عرق کردن، عدم تعادل هورمون‌ها و یا عدم رعایت بهداشت و نظافت مو باشد. البته بیماری‌هایی همچون اگزما و پسوریازیس نیز می‌توانند موجب خارش و قرمز شدن کف سر و به دنبال آن شوره و پوسته‌پوسته شدن گردند. بهترین کار جهت درمان در این‌گونه موارد، استفاده از شامپوهای ضدقارچ و ضدشوره و لوسیون‌های نرم‌کننده پوست است. استفاده از شامپوهای نرم‌کننده نیز کمک زیادی به کاهش و از بین رفتن شوره ها می‌کند. به خاطر داشته باشید که برای شانه زدن موها از یک برس بسیار نرم استفاده کنید و موهای خود را وقتی که خیس هستند شانه نزنید.

 

کدری، شکنندگی و خشکی موها

موهای آشفته، خشک و وزوزی، شکننده‌ترند. استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی به پوست سر و موها آسیب می‌رساند. وقتی که موهای خود را با کش‌های نازک بسیار سفت و محکم می‌بندید، فشار بیشتری به آنها وارد می‌آید و موجب شکنندگی آنها می‌شود. در کنار این عوامل اگر به اندازه کافی پروتئین مصرف نکنید، موهای شما استحکام و زیبایی نخواهند داشت. اسیدهای چرب، خصوصا مکمل روغن ماهی، کمک زیادی به براقیت، استحکام و سلامت موها می‌کنند. اگر از اسیدهای چرب به حد کافی استفاده نمی‌کنید، حتما از امروز آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید؛ به زودی خواهید دید که چه تغییراتی در موهای‌تان ایجاد می‌شود. اگر روزانه ۱۰۰ تار موی شما می‌ریزد، اصلا نگران نباشید، این مقدار ریزش کاملا طبیعی است و به سرعت موهای جدید جایگزین آنها خواهد شد.

در این مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

بازدید : 116 تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 زمان : 12:30 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: نقش پرده ها در طراحی دکوراسیون منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

کاربرد شیشه های دکوراتیو و رنگی در دکوراسیون داخلی زیبا استفاده از شیشه های دکوراتیو یا رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی خاصی در فضای منزل میشود. شيشه هاي رنگي به علت داشتن تنوع رنگي بالا کاربردي ترين متريال در طراحي و ديزاين محيط هاي داخلي وخارجي ساختمان مي باشند.از جمله کاربردهاي ان ميتوان به پوشش هاي ديوارها-پارتيشن هاي اداري و جدا کننده ها-جمام هاي شيشه اي-آشپزخانه ها-چيدمان اتاق هاي خواب و مستربدروم-ميزهاي شيشه اي -آينه هاي رنگي-دکوراسيون فروشگاهي-شيشه هاي چاپي با توانايي چاپ هر تصوير دلخواه روي شيشه اشاره کرد.
براي شيشه دکوراتيو يک تعريف ساده وجود دارد. هر شيشه اي که براي استفاده در دکوراسيون داخلي مناسب باشد، جزئي از شيشه هاي دکوراتيو به حساب مي آيد. از آنجايي که يکي از استفاده هاي مهم شيشه، بخش دکوراسيون است، تنوع زيادي را نيز در اين بخش شاهد هستيم.

شيشه يا آبگينه از قرن هاي پيش همواره يکي از مهمترين عناصر دکوراسيون و منزل آرايي محسوب مي شده است و امروزه نيز جايگاه و اهميت خاصي در دکور فضاهاي مسکوني و ساير ساختمان ها دارد.
در واقع کاربرد دو گانه شيشه در صنعت ساختمان امروز باعث شده است که اين متريال نسبت به ساير مصالح و تجهيزات ساختماني متمايز شود.
به عبارت ديگر، شيشه، امروزه علاوه بر اينکه به عنوان يکي از مصالح اصلي در ساخت و آماده سازي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد ، به دليل نقش انکار ناپذير و جدانشدني آن در ساخت و آماده سازي پنجره ها، يکي از عناصر و متريال هايي است که براي زيباتر شدن فضاي منزل يا هر فضاي ديگري به کار مي رود .

شيشه هاي رنگي يکي از پر استفاده ترين شيشه هاي دکوراتيو مي باشد که تحت عنوان شيشه دکوراتيو رنگي هم شناخته مي شود. به علت تنوع بالاي رنگ و قابليت استفاده ي گسترده ي اين نوع شيشه در فضاهاي متفاوت، شيشه رنگي توسط عموم مردم و همينطور معماران و طراحان داخلي مورد استقبال گسترده اي قرار گرفته است. شيشه لاکوبل، برندي از شيشه رنگي مي باشد که توسط کارخانه ACG بلژيک توليد و عرضه مي گردد. شيشه رنگي تقريبا در هر فضايي نظير مجتمع مسکوني، اداري، تجاري، فرهنگي و … قابل استفاده است.

شيشه چاپي يا شيشه هاي طرح دار را مي توان دومين نوع شيشه هاي دکوراتيو دانست. شيشه چاپي يا شيشه هاي طرح دار، بعد از شيشه هاي رنگي، پرمصرف ترين نوع  شيشه هاي دکوراتيو هستند. علت محبوبيت اين نوع شيشه هم، قابليت بالا و انعطاف آن در طرح و نقش پذيري مي باشد. هر طرح و نقشي قابليت چاپ شدن بر روي شيشه را داراست و اين سبب مي شود بسياري به اين فکر بيافتند که طرح مورد نظرشان را بر روي شيشه چاپ نمايند. بسياري از سازمان ها، کارخانه ها و نهادهاي دولتي و خصوصي، برند خود بر روي شيشه چاپ و در قسمت هاي مختلف نصب مي کنند. در دکوراسيون داخلي فضاهاي مسکوني، شيشه هاي طرح دار را بخش هاي مختلف مانند آشپزخانه، حمام، نشيمن، اتاق خواب و … نصب مي کنند. فروشگاه هاي مختلف نيز، شيشه چاپي را براي نمايش برند خود مورد استفاده قرار مي دهند.

همراه با پيشرفت تکنولوژي روش هايي براي توليد شيشه هاي ساختماني ابداع شد، تا امروز که گسترده ترين آنها توليد شيشه به روش شناوري (فلوت) است. در اين روش براي دستيابي به سطح کاملا صاف و عاري از موج شيشه را روي قلع مذاب شناور مي سازند.

گذشته از اين نوع خاصي از شيشه امروزه در صنعت ساختمان و به خصوص در دکوراسيون مورد استفاده قرار مي گيرد که به دليل ويژگي هاي خاص و کاربردهايي که در دکوراسيون دارد، تبديل به يک صنعت مدرن در اين زمينه شده است.

امروزه استفاده از اين صنعت مدرن در دکوراسيون آن را به يکي از رايج ترين شيوه هاي استفاده از شيشه در دکور فضاهاي مسکوني و ساير تبديل کرده است که در قالب آن مي توان انواع مختلفي از کاربرد شيشه را در دکور مشاهده کرد.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.

بازدید : 52 تاریخ : یکشنبه 10 مرداد 1395 زمان : 11:25 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 9,127
  • بازدید کلی : 49,075
  • مطالب