loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آیا اختلافی میان ساختار سایت کم هزینه و پرهزینه هست ؟

تفاوت در قیمت طراحی وب سایت, علت های افزایش قیمت طراحی وب سایت

نخستین پرسشی که اکثر از مردم که در پی سفارش طراحی سایت میباشند از ایفانت میپرسند ، هزینه طراحی سایت است . تقریبا بیشتر این مردم در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت کم هزینه و پرهزینه سوال دارند و علاقه مند می باشند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.


بازدید : 126 تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1395 زمان : 17:59 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

سه پینک برق لبی که هر بانویی باید دارا باشد


به عنوان یک نویسنده‌‌ی مدلینگ لازم است بگم برق لبی از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. اطلاع عالی برای شما اینکه این سه پینکپرنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین بطورقطع آن را در لوازم زیباسازی خویش داشته باشید.

jill percia نویسنده‌ی women’s health در درباره ی چند پینک برق لب که به هر زنی می‌آید توضیح می‌دهد.
به گفته ی یک مقاله نویس مدلینگ باید عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار آرایشی می باشند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

بازدید : 74 تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1395 زمان : 18:27 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

استراتژی های کنترلی در تجارت انلاین


استراتژی های مدیریتی تجارت اینترنتی


اکثر از مردم که به سمت کسب و کارهای انلاین حرکت میکنندمی شتابند ، در پی یافتن روش هایی هدف مند و با راندمان خوب برای تجارتشان میباشند. این مردم به خوبی می فهمند که دارابودن یک تجارت خوب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

بازدید : 65 تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 زمان : 10:59 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

نکات پیشرفت در کسب و کار الکترونیکی

پس از بدست اوردن آگاهی تکمیل در رابطه با روش های تجارت اینترنتی ، یک مدیر کارآمد میبایست در خصوص با عوامل بااهمیت و تاثیرگذار در پیشرفت یک کسب و آنلاین آگاهی های کافی را داراباشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.


بازدید : 56 تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395 زمان : 9:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برترین عکس های معماری در رقابت سالانه آرکید 2016

عکس برداری دکوراسیون  طراحی داخلی  :عکاسی از طراحی داخلی و یا هر فضای ساخته شده به خواسته ی انسان کار آسانینمی باشد .شماقادرید با عکاسی ازچندین تصویرسریع ازیک بنای سازه ای جوانب مثبت آن را نمایش دهید.اما میتوانید با استفاده از همان دوربین و عکس های خود برای یک ساختمان شناسنامه بسازید.مطمئنا وقتی این کار را انجام دهید شاهد نتیجه ای هیجان آور, تاثیرگذار و کاملا زیبا خواهید بود.در اداه شاهد 20 عکس برتر سال خواهیم بود.در کنار هم قرار گرفتن این تصاویر برای علاقه مندان عکاسی به مانند ضیافتی برای چشم ها خواهد بود.برای این ضیافت با شکوه باید از جشنواره آرکید ممنون باشیم.

 هرکدام از عکسهای که در ادامه مشاهده خواهید کرد با توضیح مختصری, میزبان چشم های بینندگان علاقه مند در نمایشگاه جهانی معماری در ماه نوامبر خواهد بود.همچنین برنده این مسابقه در مراسم شام باشکوهی معرفی خواهد شد.عکس هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در 4 دسته متفاوت تقسیم بندی شده اند :

    ساختمان های در حال استفاده
    نمای بیرونی و یا ظاهری ساختمان
    فضای داخلی ساختمان
    حس مکان ساختمان


بازدید : 53 تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395 زمان : 9:55 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

برخی از مهم‌ترین خصوصیات اینفوگرافیک

برخی از مهم‌ترین خصوصیات تصویربیانی عبارتند از:

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگرانی به صورت تصویری ازداده‌ها می باشند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به روشن کردن مطلب به صورت سریع است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمايش سريع، واضح و زيباي ايده‌هاي پيچيده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

بازدید : 138 تاریخ : یکشنبه 16 آبان 1395 زمان : 15:24 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

گوگل می‌خواهد یک کامپیوتر به چشم کار بگذارد

شرکت google  به فکر است که یک رایانه در چشم کار بگذارد

این کمپانی لنزی طراحی کرده که بی انکه لازم باشد هر دفعه عینک بزنید یا لنز بگذارید ، سو چشم را اصلاح می‌کند. اما برای استفاده از این وسیله فرد باید کاری شبیه به تزریق انجام دهد. بعد از این که از طریق جراحی لنز چشم از کپسول چشم فرد برداشته شد، مایعی چسب مانند درون کپسول تزریق می‌شود، پزشکی که این جراحی را انجام می‌دهد “گجت داخل چشمی” را به کپسول لنز می‌چسباند.

این مایع، پس از تزریق، جامد می‌شود تا کپسول‌ لنز چشم و گجت را به هم بچسباند، و از این راه یک لنز طبی الکترونیکی بسازد. این لنز الکترونیکی مشکل بینایی فرد را برطرف می‌کند. سنسوری که در این وسیله وجود دارد قابلیت تشخیص دید اجسام دور و نزدیک را دارد و از این رو دیدی کاملا واضح به فرد می‌دهد.

گوگل برای این گجت درخواست حق ثبت اختراع کرده است. این درخواست که در سال 2014 به صورت پرونده درآمده بود، هفته‌ی گذشته منتشر شد. گوگل این گجت را یک لنز الکترونیکی می‌داند که بینایی را افزایش می‌دهد و فقط کافی است یک بار تزریق شود. البته شاید تزریق گجت به چشم خیلی ایده‌ی جالبی به نظر نرسد، اما یک‌بار کافی است تا همیشه از دردسر عینک و لنزهای طبی راحت شوید.

این اولین باری نیست که گوگل به ساخت تکنولوژی برای چشم انسان علاقه نشان داده. این غول تکنولوژی پیش از این اختراع لنز طبی هوشمند را هم به نام خود ثبت کرده است. این لنزهای هوشمند با انرژی خورشید کار می‌کنند و در کنار آن کارهایی مثل اندازه‌گیری سطح گلوکوز خون را انجام می‌دهند.

اما ثبت اختراع “گجت داخل چشمی”به این معنی نیست که این وسیله به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. شاید باید چند سال دیگر هم با همین لنزهای‌ طبی و عمل‌های قابل برگشت با لیزر سر کنیم تا این تکنولوژی به مرحله‌ی اجرا برسد.

بازدید : 120 تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395 زمان : 10:41 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

HP نسل جدید رایانه های بدون کیس خودش را معرفی کرد


کارخانه HP دو نوع از کامپیوترهای بدون کیس از خانواده‌ی Pavilion را وارد بازار کرد

کامپیوتر تازه HP لبه‌های بشدت نازکی دارند و فاصله‌‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های آن بسیار کم است. این موضوع زیبایی خاصی به کامپیوترهای بدون کیس جدید HP داده‌اند. این شرکت گفته که قطر لبه‌های این محصولات 75 درصد باریک‌تر از سایر محصولات بازار است.

برای این محصولات یک دوربین هم در نظر گرفته شده که تنها در شرایطی که کاربران به آن نیاز داشته باشند، از مکان مخصوص خودشان خارج می‌شوند. میکروفن‌های این کامپیوترها هم در زمانی فعال می‌شوند که دوربین هم فعال باشد. این موضوع باعث شده که کاربران احساس امنیت بیشتری در زمان استفاده از دوربین و میکروفن خودشان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که برنامه‌ای بدون خارج کردن دوربین از مکان مخصوصی که دارد نمی‌تواند از آن‌ها فیلم یا عکس بگیرد.

کامپیوترهای بدون کیس HP در دو مدل 23 و 27 اینچی ساخته شده‌اند و با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شوند. به طور مثال این کامپیوترها را می‌توان با نسل ششم پردازنده‌های اینتل، دوربین‌های RealSense، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا سه ترابایت خریداری کرد.

البته شرکت HP در کنار معرفی این کامپیوترهای بدون کیس، مانیتور جدیدی را هم نشان داد. این مانیتور از صفحه نمایشی با کیفیت QHD برخوردار است و از پورت‌های HDMI، DisplayPort بهره می‌برد و به USB Hub مجهز شده است.

مانیتور جدید HP در تاریخ 6 تیر ماه با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد شد. مدل 23 اینچی کامپیوترهای جدید این شرکت هم از 20 تیر با قیمت 749 دلار و مدل 27 اینچی هم در تاریخ 13 تیر ماه با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

بازدید : 131 تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 10:23 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آموزش آموزش نت ورک پلاس را چگونه می شود بیان کرد:

 برای اخذ مدرک بین المللی networkplus می بایست لزوماتی دارابود در مورد مهارت شبکه است . آزمون در این زمینه  مورد هایی از جمله تکنولوژی های شبکه و انواع رابط ها یا رسانه شبکه و توپولوژی های شبکه و  مدیریت و امنیت را درگیر کند . یادگیری آموزش نت ورک پلاس با داشتن این گواهینامه  شما قادرید در زمینه مدیریت شبکه و تکنیسن شبکه و نصاب شبکه و کابل و کمک یار شبکه کار کنید .

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

آموزش نتورک پلاس   دوره آموزشی +Network بیانگر توانایی شخص در زمینه عملکرد اجزای شبکه ،نصب،راه اندازی،عیب یابی اولیه سخت افزارهای شبکه نصب و راه اندازی سرویسها و آشنایی با پروتکلهای شبکه میباشد.مطالبی که تا اینجا بیان کردیم ترجمه ای از معرفی این گواهینامه در سایت رسمی سازمان کامپتیا بود

. ولی به دلایل مسایل مختلفی که در ایران وجود دارد امکان دریافت این گواهینامه بین الملی در هاییداخل ایران وجود ندارد همچنین حتی با دارا بودن این مدرک در داخل ایران امکان اشتغال در داخل ایران وجود ندارد.آنچه که برای شما اهمیت دارد و ارزشمند است این است

که با گذراندن این دوره حتی در صورت عدم دریافت گواهینامه بین المللی آن یک شناخت جامع و کامل از مطالب کلی شبکه پیدا خواهید کرد و راه را برای یادگیری مهارت های پیشرفته تر شبکه هموار می کنید .در واقع بدون داشتن این دید کلی برای شما ممکن نخواهد بود

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس و آموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

تا در دوره های پیشرفته تر موفقیت کسب کنید . دوره Network+ در حکم نردبانی برای مراحل بعدی خواهد بود و اگر قصد یادگیری در زمینه مهارت های شبکه را دارید بایستی از اینجا شروع کنید .پیشنیاز تمام دوره های آموزشی شبکه ( مایکروسافت و سیسکو) آموزش Network+ است

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.و علاقه مندان به دوره های سیسکو و مایکروسافت حتما باید این دوره ۳۶ ساعته را بگذرانند.

سرفصل های +NETWORK :

مدل OSI ,, ارتباطات کابلی شبکه ,, توپولوژی ,, سخت افزار شبکه (Switch & Router) ,, اتصال از راه دور ,, عیب یابی شبکه ,, پروتکل های TCP / IP ,, فایروال ها و پروکسی ,, ابزارهای TCP / IP ,, نرم افزار های دسترسی از راه دور ,, سیستم عامل های شبکه ,, دسترسی به منابع از طریق شبکه ,, بهینه سازی شبک

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

Network Plus یک مدرک بین المللی است که شرکت  آن را ارائه می دهد . افرادی که امتحان مربوطه را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک +Network برای آنها صادر و ارسال می گردد . برای موفقیت در امتحان +Network و اخذ مدرک مربوطه تسلط بر مفاهیم موارد دوره +Network الزامی است.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش نتورک پلاس وآموزش نت ورک پلاس و آموزش network plus می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

 

بازدید : 140 تاریخ : دوشنبه 03 آبان 1395 زمان : 10:43 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه شکل تعریف می شود ودر آن چه نکاتی می بایست درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

بازدید : 129 تاریخ : یکشنبه 02 آبان 1395 زمان : 10:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 9,105
  • بازدید کلی : 49,053
  • مطالب